Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

Mitt råd är en veckas paus för att komma tillbaka med ny hunger och bättre

självförtroende. Även om man får in det bäst och borde vinna kan det vända om man ändrar nått. Får ofta den känslan iaf :-)

GL och hoppas det vänder snart

 

Väldigt nära totalbusto irl och mycket mu, ingen tid för vila :-D

 

Tyty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rather lucky than good? Stars hade ju en promo idag där alla som vann 2 180-manna fick mellan $50-$5k. 5% för att få $5k var rätt bra odds för övrigt imo.

 

En annan binkade $1k (10% chans). Spelade bara ett fåtal turrar då jag satt och 30-tablade 180s hypers och turbos för det mesta, 27a i big 33 och 30ish i 11r samt liiillplusset i sngs? Upp 1k för dagen alltså :mrgreen:

 

 

tamp8m.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så jävla kul att se Leicester spela nu alltså! Sick att dom fortsätter att ta 3-poängare, ber till gud att de inte faller pladask snart som det brukar bli när bottentippade lag chockar!

 

Mitt kära Blackpool tog även dem en 3a, tragiskt hur den klubben blivit torterade av ägare. PL för nåt år sen, nu kan man knappt hitta streams till matcherna längre..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lång 3h+ coachingsession med jbrown8777 nyss och det gav otroligt mycket. Skönt ändå på något sätt att få bekräftelse på att man inte gör några megamisstag utan mest lite småluckor som måste täckas till, sånt hjälper obv att höra när det känns som att man inte vunnit pengar sen man var tolv!

 

Skrämmande och intressant att se hur en spelare som man ändå får säga är klart sämre än mig plussar sönder just nu medans en annan är nöjd med att ta sig förbi latereg för stunden :mrgreen: #mtts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ganska exakt +-0 idag, lyckades komma 17e i en hyper och 9a i en hu-hyper med, samt typ 5 ft bubblor i 180s och en fjärdeplats. Fick in 60-70 games iaf över 10h vilket e fint. Dragit ner ordentligt på tablecounten (maxar vid 12-13 nu) så blir mååånga timmar framöver för att behålla den volymen jag vill ha.

 

Går för grind alla dagar fram till nyår, sen absolut minst 250h i januari. Hoppas jag får börja tjäna pengar nu :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså kan nån lära mig springa bra???? whinebok här nu men bryr mig fan inte. Går inte att vinna en betydlig all in djupt! 19e i big 44 idag, först A10o<a5o för cripple, sen tbx till 20bb sen kk<aa. 22a i 8fo, en triljard runs i 180s som det bara blir skit av osv. Lägger ner så jävla mycket tid och hjärta nu, spelar bättre än någonsin så om man kunde få springa lite jävla bra så ska det nog bli

fint det här :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså kan nån lära mig springa bra???? whinebok här nu men bryr mig fan inte. Går inte att vinna en betydlig all in djupt! 19e i big 44 idag, först A10o<a5o för cripple, sen tbx till 20bb sen kk<aa. 22a i 8fo, en triljard runs i 180s som det bara blir skit av osv. Lägger ner så jävla mycket tid och hjärta nu, spelar bättre än någonsin så om man kunde få springa lite jävla bra så ska det nog bli

fint det här :twisted:

 

Som Michael Caine säger i batman: It's always darkest before dawn.

 

Fortsätt jobba och ha grind on the mind så kommer resultaten! Och fortsätt uppdatera här. :) GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Michael Caine säger i batman: It's always darkest before dawn.

 

Fortsätt jobba och ha grind on the mind så kommer resultaten! Och fortsätt uppdatera här. :) GL!

 

Tack för de uppmuntrande orden :-)

 

Jo, jobbar väldigt hårt både på och utanför borden atm, känns verkligen som att det bara är en tidsfråga innan det börjas binkas hejvilt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha asså den här dagen.. :mrgreen: Börjar med resultatet: +$1.3k

 

Började med att tidigt choppa en $8 6-max turbo HU med en liten CL för typ $720, sen byggde jag stacks precis överallt men flög ut ur 33 bounty builder 19e efter en torskad flipp, 23a i 27 hyper, 56a bigger 16, 30e i 11R efter KK<AJo bvsb för 60bb, 70e eller nåt i bigger 44 osv. Det ville sig inte riktigt (som det vart ett tag nu..) men jag gnäller inte idag för vi hittade en seger, en andraplats och en tredjeplats i 3r 180s. Gick väl semidjupt i nån sketen turboturre med. Typ 400% roi i allt det låga iaf! Mkt nöjd med tablecounten (som max 14, nästan alltid 10-12) och timmarna (11, nåra bord kvar så blir väl nån till). Fick in typ 70 games iaf.

 

Ska inte gnälla över att jag springer bra i fel turrar hahah, men har fan bara haft ett score över $2k sen jag började grinda turrar igen.

 

Fick även höra att det syns att jag blivit mkt bättre mellan coachingsessions, så jag utvecklas ständigt och spelar väldigt mycket. Motivationen är skyhög nu och resultaten kooooommmer att komma i de större turrarna med!

 

Blir grind tre dagar till sen tar jag min första lediga dag på nyår och blir full och glad :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självaste fan vad svårt det är ibland. Basically b/e idag, runs var dock ingen bristvara. 18e i 13 ko, 3a 3r 180, 22a 8fo, 20ish 5r, 40ish 11r, 17e i 11r action hour, och nu sista jävla skitturren bustade jag 44 bounty builder på 18e eller 19e plats med TT<K6o där han hittar trips på river. Hade väl nåra till runs som inte heller ville bli något.

 

Största cashen var alltså typ $150 och ändå even för dagen, kändes som jag cashade varannan turre jag reggade.

 

 

Lite halvtiltad nu men det släpper vi fort, kliver obv på grinden samma tid imorgon och då kanske det är annorlunda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...