Gå till innehåll

Vad hände med Summlans kompis?


Guggan

Recommended Posts

en annan färjetur

 

vi hade som vanligt druckit friskt och sprang runt i korridorerna, större delen av båten sov redan.

Då kommer de fram ett par 15:åriga tjejer å frågar efter cigg, o johan börjar förståss limma direkt (han är för övrigt 25 när detta inträffar)

 

en av tjejerna nappar och han drar me na till baren för att shotta tiquila.

 

timmarna går å vi går tillbaka till hytten å lägger oss.

ja vaknar av att nån dunkar på hytten, den låses upp å en enorm vakt säger på finsksvenska "bor johan här" varpå jag trött å förvirrad förståss svarar "nej" och dörren stängs, de går en stund å så knackar de på igen dörren öppnas, samma vakt men nu sticker johan in ett plågat huvet, å säger "snälla släpp in mej" han får nycklar å plånbok av vakten å går å slänger sej i slafen. Han klagar över att han har så jävligt ont i arslet å ja frågar va han har gjort. han säger bara "de va de sjukaste ja vart me om å däckar"

Sen sket han blod i 2 dagar å vill fortfarande inte berätta va som hände

 

Denna information kommer ifran Pinsamma Ögonblickstråden, men vad har egentligen hänt summlans kompis?

 

Vi har kommit fram till följande alternativ:

 

1. Assraped, Den fina femtonåriga flickan var bara ett lockbete till den 35-årige Pekka, 120kg.

 

2. Handskar på, leta knark. Vakterna fattade misstankar p.g.a. (sätt in valfritt skäl här).

 

Ja, vi ber de som var på sagda finlandsfärja anmäla sig och lämna ögonvittnesskildringar, vi är speciellt intreserade av signalment på Pekka.

 

Andra förslag och mer information bör i allmänhetens intresse publiceras här och ingen annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, mina herrar nu ska jag berätta vad som egentligen hände:

 

 

Summlans polare raggade upp den snygga 15 åriga tjejen "Sara". "kalle" bjöd sara på ett par drinkar och sedan bar det av till "sara"s rum. Väl där började "kalle" arbeta sig närmare och närmare lilla "saras" underliv. Då helt plötsligt "Sara" skriker

- nu

och 10 underåriga tjejer kommer inspringande i rummet och börjar binda "kalle" med colasnören som dom har snattat i tax freeshopen. "kalle" försöker bryta sig loss men colasnörena är för starka och allting slutar med en mycket, mycket, mycket våldsam penetration med en av tjejernas pappas hemköpta tyska ölkorv, av den större sorten...

 

Kalle och sara heter i verkligheten något annat för att döva den olidliga smärta som posten kan åsamka

 

 

Detta är vad jag tror ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...