inandning Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Hääj (: Jag har nu lyckats lista ut hur man skriver inlägg och när folk börjar ta bort mig från skype för jag whinar så mycket så känner jag att jag behöver förpesta några andra, och då passar en db bra. Nickar inandning på ett par sidor och någon har säkert spelat mot mig. Hissa mitt spel? Behöver självförtroende! Kortsiktiga mål: Nå 5 inlägg och kunna skicka pm Bli mångmiljonär i augusti Citera
Lundin89 Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Haha jaså, nu kryper du fram va? Pokermiljo i flera år och hittar först nu in på PF? Välkommen ;D Citera
inandning Postad 19 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2014 Haha jaså, nu kryper du fram va? Pokermiljo i flera år och hittar först nu in på PF? Välkommen ;D Ja, är gul nu så tänkte få ett gott rykte här och sälja ett par hundra procent i någon ept sen. Du har tystnadsplikt som mod va? För semi svårt att sälja % om min plan skulle komma ut. Citera
Lundin89 Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Ja, är gul nu så tänkte få ett gott rykte här och sälja ett par hundra procent i någon ept sen. Du har tystnadsplikt som mod va? För semi svårt att sälja % om min plan skulle komma ut. Det här med tystnadsplikt kan man ju förhandla om, procent går bra! Citera
Crappy Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Då är frågan Hur tänkte du nå dit? Det är långt tlll fem inlägg Citera
inandning Postad 13 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2014 Fisk Valhaj Då är frågan Hur tänkte du nå dit? Det är långt tlll fem inlägg BOOOM Citera
Recommended Posts