tordi Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 nice fold sir Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Skulle behöva fler sådana, jag spelar ganska bra, inte jättebra, men ändå, jag är bra back idag... Och då äre inget fel på spelet, okej, jag har inte spelat på topp, men jag har itne direkt spelat dåligt. Det har varit typ underpar mot överpar, set mot hålpipa etcetc... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 NLH i Barca, finns det? PLH finns väl? Eller någon veckotour. Äh va fan, man ska skita i pokern och dricka bubbel på Can Paixano eller köpa bärs från pakistanierna på Placa Reial Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Mja , man ska vara på riviera club har jag hört... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 FInns det något bättre än att beställa städ o diskhjälp för runt 4 BB? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 FInns det något bättre än att beställa städ o diskhjälp för runt 4 BB? Var hittar man sånt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 FInns det något bättre än att beställa städ o diskhjälp för runt 4 BB? Var hittar man sånt? Ja, var hittar man sånt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 FInns det något bättre än att beställa städ o diskhjälp för runt 4 BB? Kan man betala med Neteller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Det gäller bara att ha kontakter Såhär rent har det aldrig varit hemma hos mig på väldigt länge kan jag säga... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Rake £3 Är nog en förklaring på downswingen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Mja, med 10PTBB/100 händer på nivån så jämnar det ut sig, motståndet är BRA mycket lättar epå £2/5 än $5/10. Det låter konstigt, men så känns det verkligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Mja, med 10PTBB/100 händer på nivån så jämnar det ut sig, motståndet är BRA mycket lättar epå £2/5 än $5/10. Det låter konstigt, men så känns det verkligen. Många som säger samma sak om detta fenomen på Crypto. Kanske är det för att engelsmännen föredrar att lira med quids och att de är snäppet sämre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 FInns det något bättre än att beställa städ o diskhjälp för runt 4 BB? Ge mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Spelar laddes onsdag final till WSOP, chiptrea just nu, den har precis börjat nästan dock. (running 1h) Kan bli bra med lite flyt... Inga kort, utdragen av både det ena och det andra.. Jag har allvarligt tappat suget för poker denna månaden, målet är bara att glömma tyvärr, jag ger upp det redan nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Spelar laddes onsdag final till WSOP, chiptrea just nu, den har precis börjat nästan dock. (running 1h) Lever du än ? hur går det ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Åt skogen, som allt annat. torskade två coinflips av två möjliga. Kan bli att jag tar en långh paus ifrån pokern, jag har totalt noll spelsug, blir grymt utköpt konstant och missar alla viktiga marginella händer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Kan trösta dig med min makabra oflyt på SvS nyss. Spelade en HU sng, har killen nere på 40 marker, han vinner 8 (ÅTTA) all ins (inte på raken dock) där jag var favorit i 7 och vinner tillslut matchen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Kan trösta dig med min makabra oflyt på SvS nyss. Spelade en HU sng, har killen nere på 40 marker, han vinner 8 (ÅTTA) all ins (inte på raken dock) där jag var favorit i 7 och vinner tillslut matchen. Säkert en väldigt stor tröst... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vinden Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Åt skogen, som allt annat. torskade två coinflips av två möjliga. Kan bli att jag tar en långh paus ifrån pokern, jag har totalt noll spelsug, blir grymt utköpt konstant och missar alla viktiga marginella händer. Sluta tänka så där. Du ger upp värde om du tar en lång paus. Ta din downswing som en man, den är en del av spelet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 hur mkt har du losat under "downswingen"? stirrar inte dig för blind på majmålet på 210k sek Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Åt skogen, som allt annat. torskade två coinflips av två möjliga. Kan bli att jag tar en långh paus ifrån pokern, jag har totalt noll spelsug, blir grymt utköpt konstant och missar alla viktiga marginella händer. Sluta tänka så där. Du ger upp värde om du tar en lång paus. Ta din downswing som en man, den är en del av spelet. HMm.. Ibland är det bra att ta en paus. Komma tillbaka fulladdad och krossa fiskarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rukov Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Oj, snuttegubben har förlorat två coinflips och har bara plussat hälften av vad han tänkt. Snacka om downswing. Jag har lust att spotta dig i ögat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Rukov: Du vet inget om hur många inköp jag backat de senaste dagarna så håll din dryga mun stängd. Kan bli några dagar utan nätpoker i alla fall för att få tillbaka suget, eller spela nåt annat typ MTT endast. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AsiaCarrera Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Ja, det kan dra iväg ordentligt när man förlorar två raka coinflips. Jag har varit i samma sits och man är INTE glad när det inträffar. Det är sådant man intalar sig bara händer andra, men sen helt plötsligt är man där själv. Man blir bara så tom inombords, tappar sugen för poker och undrar vad man gjort för att förtjäna det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Sjukt vad avundsjuka folk är. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts