Gå till innehåll

Goofy-_- PLO @ SvS


Daxxar

Recommended Posts

0.5/1 nivån på omahasidan tiltar livet ur mig!!

 

Sjukt svårt att öppna 4st 5mannabord men samtidigt är typ 10st 10manna bord startade där hälften är hi/lo.

 

Sen kollar man 0.25/0.50 och där är det typ 10+ 5mannabord och sen kollar jag 1/2 där det är minst 5-6st ibland uppemot 10+ 5mannabord. Fan är felet!?!?! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakt ner i avgrunden. -1500kr

Får se om det blir något mer spel idag. Kan vara bra att vila en dag tror jag.

 

Helt rätt att gå på högre stakes som du gör atm när man är back! Disciplin ohyes.:-P

 

nvm lägg ner den här dbn pls. /20 hu just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.. Jag skottade i ca 30min. Vann runt 2k på det och stängde ner, satte en lägre dagsgräns så jag inte kan förlora lika mycket på en dag och grinda sen 1/2 där jag sprang riktigt bra. Har en fin rulle för 1/2 nu varav 2k kommer från tiltskottning.

 

Försöker lära mig av mina misstag och hoppas jag kan ta lärdom om vad jag gjorde för fel denna gång.

 

Men jag blir inte speciellt sugen att fortsätta skriva här i denna dagbok då man enbart får hånade kommentarer när man misslyckas. Hade definitivt tänkt fortsätta skriva här men suget försvann liksom när man läser kommentarerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte menat som ett hån från min sida. Jag var berusad och skottsugen själv :-)

 

Stäng inte dagboken, låt den vara och sluta uppdatera den bara om du tröttnat så slipper du öppna en ny igen om suget kommer tillbaka. Kul att spelandet gått bra på senaste och hoppas du lyckas hålla dig från att skotta bort pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte menat som ett hån från min sida. Jag var berusad och skottsugen själv :-)

 

Stäng inte dagboken, låt den vara och sluta uppdatera den bara om du tröttnat så slipper du öppna en ny igen om suget kommer tillbaka. Kul att spelandet gått bra på senaste och hoppas du lyckas hålla dig från att skotta bort pengarna!

 

Ja jag misstänkte att det var så. Syftade på andra inlägg mera. Ja kanske lika bra att inte stänga den så kan jag fortsätta här istället för att öppna en ny. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja ett propbet kanske skulle vara något. Skulle förvåna mig om du inte ville in på det, eller iofs alla man känner haha bra värde med 1:1. ;)

 

Tyckte denna hand var rolig. Hade AAKxds på bordet bredvid och fick en reraise mot mig hann jag se, var lite stressad då jag precis tappa ett glas vatten på golvet så jag instapottbetta och trodde jag gjorde det på min AAKxds hand men så var det visst inte. Gick bra ändå. :lol:

 

GTECH G2 (Boss) - kr2 PL Hi (5 max) - Omaha Hi - 4 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

SB: 218.67 BB (VPIP: 24.00, PFR: 18.00, 3Bet Preflop: 6.25, Hands: 53)

BB: 74.99 BB

CO: 287.7 BB (VPIP: 24.71, PFR: 20.00, 3Bet Preflop: 3.23, Hands: 91)

Hero (BTN): 190.5 BB

 

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

 

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has 7:spade: K:spade: 3:heart: 4:diamond:

 

fold, Hero raises to 3.5 BB, fold, BB raises to 11 BB, Hero raises to 33.5 BB, BB calls 22.5 BB

 

Flop: (67.5 BB, 2 players) 8:spade: 2:club: A:spade:

BB bets 41.49 BB and is all-in, Hero calls 41.49 BB

 

Turn: (150.47 BB, 2 players) A:diamond:

 

River: (150.47 BB, 2 players) K:club:

 

BB shows Q:club: J:spade: T:spade: J:heart: (Two Pair, Aces and Jacks) (Pre 58%, Flop 47%, Turn 68%)

Hero shows 7:spade: K:spade: 3:heart: 4:diamond: (Two Pair, Aces and Kings) (Pre 42%, Flop 53%, Turn 33%)

Hero wins 146.71 BB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...