Gå till innehåll

Fifa Mcdonalds fantasy 2014


Recommended Posts

Vill byta ut Lukaku och plocka in Bentaleb (lol?). Är det bara att ta ut Lukaku, ändra formation, ta in Bentaleb? Hoppas nån kan va fair play och förklara.

 

Nevermind, det funkade bra. Lukaku ser ut som Belgiens Heskey, helt under isen.

 

Ja det hade det varit. Håll musen över det gula frågetecknet bredvid din formation så förstår du.

 

När man byter formation kan INTE en spelare som har spelat bli förpassad till bänken längre. Det går inte att byta formation om alla spelar i elvan har spelat. Ta bort den ni inte vill ha kvar manuellt och byt sedan formation. Tänk bara på att det måste vara en formation som finns i listan, ni kan t.ex inte spela 4-3-3 och ta ut en mittfältare för att byta formation till 5-2-3 eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 225
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rätt stor ledning Chillarn7!

Nån chans att man får veta vad du har för snubbar? skulle göra matcherna lite roligare att följa. Detta gäller även andra såklart, men särskilt de som e med i toppen ;) Fajlen? Chilombia?

 

Alla får ju ändå byta ut hela laget till slutspelet, så borde väl inte finnas nått att förlora på att säga sitt lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Your Squad

Goalkeepers

3 / 3

Value

 

JULIO CESAR

5.5

Diego BENAGLIO

5.5

Rahman AHMADI

1

 

Defenders

7 / 7

Value

 

Jerome BOATENG

6

Patrice EVRA

5.5

Darijo SRNA

5.5

Toby ALDERWEIRELD

5

Marcos ROJO

4

Djamel MESBAH

1

Hossein MAHINI

1

 

Midfielders

8 / 8

Value

 

Philipp LAHM

7

Xavi HERNANDEZ

7

Carlos PENA

5

Abel AGUILAR

5

Charles ARANGUIZ

5

Jerry PALACIOS

1.5

Edder DELGADO

1.5

Nabil BENTALEB

1

 

Forwards

5 / 5

Value

 

Lionel MESSI

10

NEYMAR

9

Romelu LUKAKU

6

Khosro HEYDARI

1

Abdelmoumene DJABOU

1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, man ska vara jävligt försiktig med att byta formation samt inte logga in på telefonen då det verkar som folk upplevt problem då, som att spelare tagits bort osv.

 

Kan bekräfta detta. Kollade på telefonen i morse (hade glömt det här) och till min förskräckelse dök ett antal "vill du verkligen ta bort denna spelare" upp. Tryckte på "cancel" några gånger men ändå togs en spelare ut. Som tur är var det Evra och inte Neymar. :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns tyvärr som det är sjukt -EV att dela ut mitt lag för tillfället. Skulle jag mot förmodan ligga i täten inför final osv så delar jag gärna med mig efter deadline så folk kan få sweatas lite. Lite synd är det måste jag säga. I andra fantasy jag har spelat så har man kunnat se alla deltagares lag efter deadline vilket skapar lite mer spänning.

 

Grattis till den övertagna ledningen för övrigt SteelPF. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns tyvärr som det är sjukt -EV att dela ut mitt lag för tillfället. Skulle jag mot förmodan ligga i täten inför final osv så delar jag gärna med mig efter deadline så folk kan få sweatas lite. Lite synd är det måste jag säga. I andra fantasy jag har spelat så har man kunnat se alla deltagares lag efter deadline vilket skapar lite mer spänning.

 

Grattis till den övertagna ledningen för övrigt SteelPF. :-)

Hehe tack, det hade jag inte märkt. :-)

Känns inte som ranken mitt i omgång spelar nån större roll dock, vi får se hur det ser ut inför slutspelet.

Förstår inte riktigt hur det är sjukt -ev, men det är förstås upp till var och en. Håller med om att det är synd att inte Donken gör det möjligt att se andras trupper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur ni gör era fina bilder men jag kan bjuder på (mestadelen av) mitt lag i textformat :P

 

Cillesen + Grekland + Ghanas målvakt

 

Isla - Mena - Ramos - Durm (tilt) - Pooladi - Algerietx2

 

 

Pogba - Meireles - Valbuena - De Bruyne - Shirokov (tilt!!!!) +3st randoms som inte spelar

 

Messi - Neymar - Benzema - Lukaku

 

 

Jag har starkt anfall, värdelöst mittfält. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tack, det hade jag inte märkt. :-)

Känns inte som ranken mitt i omgång spelar nån större roll dock, vi får se hur det ser ut inför slutspelet.

Förstår inte riktigt hur det är sjukt -ev, men det är förstås upp till var och en. Håller med om att det är synd att inte Donken gör det möjligt att se andras trupper.

 

Orsaken är väl kort sagt att jag till till stor del kör på samma strategi och spelare i slutspelet och vill inte att deltagare som hamnat efter ska kunna anpassa sina lag för att ha så stor chans som möjligt att ta ikapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...