TheSwing90 Postad 8 Juni , 2014 Rapport Postad 8 Juni , 2014 Jag har planer på att åka till Malta för Battle of Malta. Någon som vet hur strukturen ser ut (hittar inte de någonstans) : Startstack, start blinds, tid på nivåer, hur många nivåer spelas varje dag etc etc. Och om någon har bott på Marina Hotel at the Corinthia Beach Resort. Vilket är hotell jag hade tänkt bo på. Om någon vet om det är bra eller dåligt hotell. Tacksam för svar Citera
SasaMatic Postad 8 Juni , 2014 Rapport Postad 8 Juni , 2014 valentina är grymt, rekommenderas starkt, 100m till Portomaso, du kommer inte bli besviken. Citera
TheSwing90 Postad 8 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2014 Ser jätte fint ut. snäppet dyrare än Marina Hotel at the Corinthia Beach Resort. Men Valentina får bra mycket högre kundbetyg än Marina Hotel. Ska tänka på det tack för tipset Citera
Lundin89 Postad 8 Juni , 2014 Rapport Postad 8 Juni , 2014 Bodde på Marina under SM förra året, var riktigt fint där. Man har ju samtidigt tillgång till Corinthias poolområde som är femstjärnigt. Det enda jag har att klaga på är väl i så fall att man lär gå typ en kvart-tjugo min för att komma till Portomaso. Men ja, hittar du ett bra pris där så slå till. Citera
SasaMatic Postad 8 Juni , 2014 Rapport Postad 8 Juni , 2014 np! grym bar och schysst frukostbuffe, roomservice utan avgift från deras afferestaurang som ligger 100m därifrån, grymt paketerat i folie etc. vilket även gäller uppe på pooltakterassen där man kan använda pooltelefonen (ligger menyer där) och beställa via baren, även alkohol. kommer bo där nästa gång också, utan tvekan Citera
TheSwing90 Postad 8 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2014 Låter kanon, priset ligger på 4000 :- för 6 nätter. låter klart prisvärt om det är 50 % så bra som du säger att det är Kommer boka det så får jag säga vad jag tyckte när jag kommer hem. Battle of Malta är inte förens November men ändå Citera
Recommended Posts