Leppo Postad 30 Oktober , 2015 Rapport Postad 30 Oktober , 2015 Vet ej mycket det påverkar, men känns som klen planering att Live-SM och Online-SM (förbundets) och SvS online-SM alla går under samma 10-14 dagars tidsperiod. Citera
rosjon Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 För att överlåta Poker SM Online så erbjöd Pokerevent följande: Variation av discipliner, inte PS nivå men bra inköpsnivåer och discipliner spelarna vill ha Full aktivering av klubbkontakter - många tickets till klubbarna Klubbmästerskap online Bra och aktiv marknadsföring Bra och komplett mediabevakning Leaderboard ranking med addade priser Charity tourney med addade priser Vad saknar ni? Citera
random_user Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 tippar på 78 deltagare i main! Citera
Poker_Nick Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 För att överlåta Poker SM Online så erbjöd Pokerevent följande: Variation av discipliner, inte PS nivå men bra inköpsnivåer och discipliner spelarna vill ha Full aktivering av klubbkontakter - många tickets till klubbarna Klubbmästerskap online Bra och aktiv marknadsföring Bra och komplett mediabevakning Leaderboard ranking med addade priser Charity tourney med addade priser Vad saknar ni? Eftersom jag inte har någon klubb där jag bor så kan jag inte svara på det som berör alla 'goodies' eller 'benefits' som klubbmedlemmar kan ha fått.. I övrigt saknar jag nog allt av det du nämner... Vad tycker du själv Rosjon..? Citera
Lundin89 Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Just nu är det fyra anmälda. Jag hade sett framemot att spela faktiskt, men det här känns inte som ett svenskt mästerskap för mig. Det känns tråkigt, väldigt tråkigt. Citera
Snusarn Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Det verkar inte gå att regga i mobilappen som FTP varit så nöjda med heller? Citera
Lingonklonk Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Är det ingen garanti? Nej det är inget svenskt mästerskap, den som känner sig som svensk mästare efter att ha vunnit något av detta event är en trollapa!!!11ett Citera
CharlesRane Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Haha skänk flaggan till Svenska Spel istället.. Citera
TGrinder Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Vilket jävla fiasko, avgå samtliga! Citera
okocha Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Äsch, in å regga istället! det är kul att spela kort! Citera
Snusarn Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 Ja, men det finns förmodligen 50 andra turneringar ikväll som är roligare, då har man misslyckats med ett SM och förtjänar lite kritik. Hoppas att det resulterar i ett bättre arrangemang nästa år. Citera
byling Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 SVS kunde inte fått bättre draghjälp till sitt online-SM än detta fiasko. Helt ärligt hade det varit bättre att skippa "Förbundets" onlineSM i år helt o hållet än att köra denna patetiska serie av ickepromotade låtsasSM. Citera
Dr_Anonymous Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 Hur många blev det? Hela 65st i ME. Citera
PIMM95 Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 (redigerade) _ Redigerad 1 November , 2015 av PIMM95 Citera
rosjon Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 (redigerade) . Redigerad 2 November , 2015 av rosjon Citera
PokernÄrDöd Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 Ser mig själv som relativt insatt i vad som händer i pokervärlden och har spelat väldigt länge själv. Men jag hade absolut ingen aning om att det gick ett Poker SM av stapeln på Full Tilt igår. Utmärkelsen till största fiasko har aldrig känts mer självklar. Citera
byling Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 Ser mig själv som relativt insatt i vad som händer i pokervärlden och har spelat väldigt länge själv. Men jag hade absolut ingen aning om att det gick ett Poker SM av stapeln på Full Tilt igår. Utmärkelsen till största fiasko har aldrig känts mer självklar. Lättare att hitta en intelligent gnagare än att hitta strukturer till kval osv. Och infon har som du skriver varit närmare noll. Citera
NorthQ Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Lättare att hitta en intelligent gnagare än att hitta strukturer till kval osv. Och infon har som du skriver varit närmare noll. Word Citera
kungcallgustav Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Hade planerat att spela iaf ett event detta år. Första gången jag läste om online-SM på fulltilt var för 1 timme sedan .. när resultaten kom upp :shock: edit: är det ens slut? var finner jag ett schema? Citera
sulla Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Hade planerat att spela iaf ett event detta år. Första gången jag läste om online-SM på fulltilt var för 1 timme sedan .. när resultaten kom upp :shock: edit: är det ens slut? var finner jag ett schema? Google is your friend... Poker SM 2015 Håller med alla förgående talare om att SvS vunnit kampen om SM även om jag önskat att det var annorlunda... Citera
gibbsson Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Highrollern höll på att ställas in pga för få deltagare. Vi fick jaga in en 9e spelare med mindre än 1 min kvar till start. Att full tilt fick arrangera SM är ett stort jävla skämt. Citera
Angellike Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Ser mig själv som relativt insatt i vad som händer i pokervärlden och har spelat väldigt länge själv. Men jag hade absolut ingen aning om att det gick ett Poker SM av stapeln på Full Tilt igår. Utmärkelsen till största fiasko har aldrig känts mer självklar. Håller med, anser mig vara, precis som du skriver, relativt insatt i pokervärldens händelser. Hade heller ingen aning... Rätt sjukt att inte kunna marknadsföra ett online-evenemang på bättre sätt. Citera
Im4Smoke Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Ingen från pokerevent med penis nog att svara på alla frågetecken? Mycket märkligt att det är just i spel och dobbel branschen som det alltid läggs locket på fortare än illa kvickt. Bolagen/organisationerna som smutskastar spelet om kort som vi så många håller kär, bör sen den 31/10-2015 brinna i helvetets eldar. Citera
HasseA Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 Var är styrelsemedlemmarna som försvarade Mau och avtalet med poker event? Vilka jävla pajasar!! Lina, Mau mfl stig fram och ställ er vid skampålen!! Citera
Recommended Posts