PafPoker Postad 15 Maj , 2014 Rapport Share Postad 15 Maj , 2014 Vi tackar för alla förslag på spelare som har dykt upp än så länge. Vi vet alla hur pokerspelares placeringshorisont är, och jag vill inte gå ut med några namn som jag inte vet till "100%" kommer. Annars blir det lätt som skett hos i alla fall en spelare i den här tråden (vilket vi ber om ursäkt för). Förlåt Leo, vad vi på Paf sagt är att vi ska prata med dig, och det har sedan förvanskats till "Ska prata med" -> "Har pratat med" -> "är klar för spel". Klar för spel är i alla fall Jimmy Jönsson. På 90%-istan finns allt från bolltrollare till pokerproffs, men som sagt inga jag kan skriva ut än så länge. Ett av dessa namn skulle nog vara en väldssensation om vi fick till. Jag håller alla tummar jag kan. Vill du själv vara med i cashgamet? Kontakta antingen oss per PM eller kontakta pokerförbundets Björn Eriksson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 16 Maj , 2014 Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 Ett namn till är klart för cashgamet, Shahin Baharan. De flesta vet nog hans forum-nick men det får han outa själv om han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Terribleturk Postad 16 Maj , 2014 Rapport Share Postad 16 Maj , 2014 Har ett förslag: Nebuchad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 18 Maj , 2014 Rapport Share Postad 18 Maj , 2014 Kul att bli namedroppad och jag älskar konceptet, men datumet passar desvärre inte särskilt bra. Next time! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Äntligen kom jag på lösenordet till det mitt konto, så jag kan posta nyheten att EPT Londonvinnaren Robin Ylitalo kommer till vårt charitycashgame! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Skulle vilja nominera Magnus Karlsson (PF-nick), en erfaren CG-spelare som nyligen tog en hedrande 5e plats i EPT-finalen för €332k som han sedermera följde upp med ytterligare en 5e plats i APPT Macau Highroller för $57k. Riktigt trevlig och skön kille som är duktig på att tabletalka så god bordsunderhållning utlovas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 PMa gärna mig kontaktuppgifter Ariados Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Arados, jag tog ner ditt inlägg eftersom det strider mot outningsregeln. Edit: Bara vi får ett ok honom att en outning är ok, så lägger jag tillbaka inlägget Edit2: Efter samtal med övriga moddar, är vi överens om att bara plocka PF-Nicket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Tre nya namn till Charity Cashgame: Adam Martinsson, Philip Klaesson och Anton Herrmann! Det kommer bli en fantastisk balja att titta på, och då har vi ännu inte släppt den största bomben än (som bara är bekräftat till 75% än så länge). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Såååja! Detta kommer ju bli sjukt bra! Försök fixa in några kändisar med för att få en riktigt skön mix! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Såååja! Detta kommer ju bli sjukt bra!Försök fixa in några forumkändisar med för att få en riktigt skön mix! Dags att lägga upp en stakeansökan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Då hade jag ju gärna sett Meta,Padrinos,Jackvegas eller någon annan profil här från pf Haha ty, jag är väldigt hedrad Tyvärr "aningen" för högt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 När är det tänkt att detta cash game skall liras? Hur länge? Kommer dessa grabbar vara med i Main Event också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Skulle vilja nominera Magnus Karlsson (PF-nick), en erfaren CG-spelare som nyligen tog en hedrande 5e plats i EPT-finalen för €332k som han sedermera följde upp med ytterligare en 5e plats i APPT Macau Highroller för $57k. Riktigt trevlig och skön kille som är duktig på att tabletalka så god bordsunderhållning utlovas Jag är hedrad för nomineringen kompis och blir jag antagen är det en ära! Om superfisken Ken Lennaard skulle råka dyka upp kommer jag njuta också! (PMA om du vill ha stejk ditt retard) Nu ska jag spendera en helnatt på en gentlemannaklubb i Filippinerna ha det fint så länge PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Dags att lägga upp en stakeansökan? Erbjud mig en plats så slänger jag upp en stejkansökan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Härmed erbjuds du, åh store forumspammare minibiff en plats till Charity Cashgamet. Ps. För att förtydliga det går det utmärkt att hoppa och ropa "Hej jag vill också vara med!". Bara PMa mig eller PAF-reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Skulle vilja se välkända SVS-profiler så som GUC, Syrene, eller gran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Ser gärna TGRINDER sitta och mordhota live. Bra stämningshöjare/isbrytare om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Skulle vilja se välkända SVS-profiler så som GUC, Syrene, eller gran. Syrene är nog bara microkändis men Gran har väl vart och vevat med de stora grabbarna? Han hade vart kul.. Eller allas vår "Gnällbosse"-Hane.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 In med Adrian Bussman imo! Chofritz eller Opteron hade också varit grymt även om båda känns som högoddsare! Edit: Hade varit legendariskt att få se Markus800 lira cg live. Jävlar vad det hade blivit åka av Obv go stämning vid borden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Jag är kanske på! om det finns värde när är sista anmälningsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Finns inget direkt sista anmälningsdatum. Går i teorin köa gamet på plats. Men vi uppskattar såklart om man säger till innan om man har för avsikt att dyka upp för att ha en uppfattning om hur många spelare som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Varför typ hatar alla ken Lennard för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 29 Maj , 2014 Rapport Share Postad 29 Maj , 2014 Ser gärna TGRINDER sitta och mordhota live. Bra stämningshöjare/isbrytare om inte annat. Kom till Stockholm så kan jag mordhota dig!!! Nu är jag sjukt arg!!!111EEetttEtttTvvååå :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: Bättre kan du xxxxxx..kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts