fannys Postad 22 April , 2014 Rapport Postad 22 April , 2014 Han som driver det ville jag skulle slänga ut en tråd då de vill utöka spelarbasen.. Körs turneringar tis/tors samt cashgame fre/lör och efter önskemål. Vid intresse pm:a. Mvh Citera
fannys Postad 7 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2014 Hej! Vad heter klubben? //W Tja! Misstänker att du är Walle? fannys = Magnus haha sa ju att jag skulle försöka locka lite folk Citera
machinadeus Postad 27 Maj , 2014 Rapport Postad 27 Maj , 2014 (redigerade) . Redigerad 10 Mars , 2017 av machinadeus Citera
KcAbSIDRAtVuHS Postad 27 Maj , 2014 Rapport Postad 27 Maj , 2014 Oj här vill även jag vara med. PM:a mig vid tillfälle. MVH Citera
SicknO Postad 11 Mars , 2015 Rapport Postad 11 Mars , 2015 Jag tar gärna PM om det fortfarande spelas i Linköping. Citera
fannys Postad 11 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2015 Ej boende i Linköping längre så kan tyvärr inte svara på om det fortsatt är spel.. Fanns två "klubbar" aktiva när jag bodde där. Den ena var lite smutsigare/högre inköp och inget jag rekommenderar att besöka om man inte kortfattat kan ta lite "speciella" personligheter.. Den andra drevs lite mer seriöst när jag gjorde detta inlägget men tror den dött ut. Mvh Citera
Recommended Posts