FriSoren Postad 29 Maj , 2014 Rapport Share Postad 29 Maj , 2014 på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olofn Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Rekommenderar http://www.betto.se, lanserades igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 På! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Kul, joinat:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoonKenny Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 på! Niklasvegas du har pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Betalda so far till mig; 1. Shahin86 2. Tele 3. Fajlen 4. El Kryddo 5. m4dh4tter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 på!Niklasvegas du har pm! Du har svar! Betalat so far till mig; 1. NikLasVegas 2. IRLsucks 3. Sexyterran 4. MoonKenny(any sec) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Är det Winner takes all? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Är det Winner takes all? Nej, 10%ish itm. Är vi 30 blir det 3 priser. 50 så 4-5 priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Jag har aldrig deltagit i något liknande, kan någon förklara lite snabbt hur det går till? Är inte insatt alls i fotboll men vore ju kul att ha en extra sweat om det är enkelt och inte kräver mycket engagemang! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Jag har aldrig deltagit i något liknande, kan någon förklara lite snabbt hur det går till? Är inte insatt alls i fotboll men vore ju kul att ha en extra sweat om det är enkelt och inte kräver mycket engagemang! http://vm.1x2.se/ligor Tryck på lägg tips så kommer du se vad som efterfrågas. Du gissar vad matcherna slutar. Några randomfrågor om vem du tror vinner guld, silver, brons, skytteligan osv sen ere klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 http://vm.1x2.se/ligor Tryck på lägg tips så kommer du se vad som efterfrågas. Du gissar vad matcherna slutar. Några randomfrågor om vem du tror vinner guld, silver, brons, skytteligan osv sen ere klart. Tack! Det ser ju skitkul ut! In. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Är väl egentligen en fråga till snubbarna bakom 1x2.se men eftersom jag har sett att de här varit inne här och tjötat kan jag ju ta den här. Hur mycket av andra tävlandes tips kommer man kunna se? Alltså när spelstopp har passerat för en match kan man då gå in och kolla på vad någon annan har tippat i den matchen? Samt kommer man kunna se vilka olika tävlande har tippat som vm-guld lag osv också så fort det är "locked-in" dvs efter avspark i brasilien-kroatien? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Letar runt lite men hittar ingen direkt konfirmerad insats. Ska jag skicka in 3k? Confirmed 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Är väl egentligen en fråga till snubbarna bakom 1x2.se men eftersom jag har sett att de här varit inne här och tjötat kan jag ju ta den här. Hur mycket av andra tävlandes tips kommer man kunna se? Alltså när spelstopp har passerat för en match kan man då gå in och kolla på vad någon annan har tippat i den matchen? Samt kommer man kunna se vilka olika tävlande har tippat som vm-guld lag osv också så fort det är "locked-in" dvs efter avspark i brasilien-kroatien? Vi är inte riktigt redo än! Du kan börja kolla på andras tips så fort VM har börjat. Då kommer du att kunna se alla tips användaren lagt utom sådana som fortfarande kan ändras. Det är så det ska funka. Sen hur det kommer att funka är ju en helt annan fråga (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Är väl egentligen en fråga till snubbarna bakom 1x2.se men eftersom jag har sett att de här varit inne här och tjötat kan jag ju ta den här. Hur mycket av andra tävlandes tips kommer man kunna se? Alltså när spelstopp har passerat för en match kan man då gå in och kolla på vad någon annan har tippat i den matchen? Samt kommer man kunna se vilka olika tävlande har tippat som vm-guld lag osv också så fort det är "locked-in" dvs efter avspark i brasilien-kroatien? Ja, precis. Du kan ändra tipsen fram tills fem minuter före matchstart, och kolla på andras tips så fort matchen börjat. Det där fem-minutersfönstret är för att ge oss en liten teknisk fail-safe i fall gud förbjude något mot förmodan skulle krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Vore nice om ni la till så att det man fyller i autosparas. Har failat och fyllt i halva två gånger nu utan att spara. Och en Spara knapp i toppen vore nice också, den är så långt ner nu. GL HF allihopa, jag har tippat 4-4 i alla matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Spara i toppen kan vi fixa. Autospara vet jag inte om jag tror på riktigt, men gillar folk det går det att lägga in. Vad tycker ni andra? Det går ju även att tippa ett par grupper, spara, återkomma. Wash, rinse, repeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juni , 2014 Rapport Share Postad 1 Juni , 2014 Gödslat med spara-knappar mellan varje modul av tippningen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 2 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2014 Har uppdaterat första posten men info om hur man är med! Kommer att trilla in ett par deltagare nu i dagarna. Mot 50 deltagare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 Juni , 2014 Rapport Share Postad 2 Juni , 2014 Har uppdaterat första posten men info om hur man är med! Kommer att trilla in ett par deltagare nu i dagarna. Mot 50 deltagare! Vad blev det för insats tillslut? Finns det någon 1k liga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Juni , 2014 Rapport Share Postad 2 Juni , 2014 Vad blev det för insats tillslut? Finns det någon 1k liga? Blev 3k. Jag tänkte köra en 1k också om det fanns tillräckligt många intresserade men tror inte vi får ihop tillräckligt många för att det ska kännas vettigt att starta en ny liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 2 Juni , 2014 Rapport Share Postad 2 Juni , 2014 Eftersöker en chattfunktion på VM-tipset. För varje enskild liga dvs. Uppdaterad registrerad betalning: 1. NikLasVegas 2. IRLsucks 3. Sexyterran 4. MoonKenny 5. Ramz 6. Teh_Mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Blev 3k. Jag tänkte köra en 1k också om det fanns tillräckligt många intresserade men tror inte vi får ihop tillräckligt många för att det ska kännas vettigt att starta en ny liga. OK, wtf, I'm in på 3k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Går det att lösa på något sätt så att jag kan köra också? Jag har förståelse om folk inte vill det iom att jag har access till databas, rättning, osv. Samtidigt blir även mina tips publika vid matchstart, och jag kan skicka dem till någon pålitlig typ Shahin87,5 eller lägga upp på något neutralt, icke editerbart ställe innan matcherna börjar. (Posta/PMa här har samma problematik att jag teoretiskt kan ändra i databasen.) Känns det tveksamt ändå så avstår jag förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts