Gå till innehåll

Bettingliga under VM


Recommended Posts

  • Svars 500
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte alla freerollers kickats än? Priserna adderas upp till 138k (46*3k) men det är 48 spelare med i ligan..

 

Som jag skrev tidigare så gav jag namnen nedan 48h på sig o visa att betalning har gjorts och att ingen av oss har missat något.

 

 

Salvatore

Nieezz

 

 

Tror dom har 11h kvar på sig sen kickar jag dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack hörni. :)

 

Mycket vill ha mer, skulle man kunna få se stats på övriga frågor?

 

Jag ska se om jag inte kan fixa det när jag är hemma igen. Men det får bli några databasqueries och copy-pasta in här i textformat, har inte riktigt tid att implementera det som en feature och jag tror inte jag skulle få betalt för det heller. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄNTLIGEN en korrekt tippad match. Trodde när Immobile kom med tjugo sekunder kvar att det skulle bli thwart på övertid för tredje gången. :) Och bara runt 20 % som hade Italien som segrare, så bonuspoäng också.

 

Verkligen säker på bonuspoäng Dev? Kikat några som satt 1-2 och dom har fått 4p :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit

 

missförstod reglerna, tycker det hade varit charmigare om man fått bonuspoäng om man tippat rätt resultat i matchen och färre än 20% haft det och inte för 1x2. flera som fått 4p, vilket borde stämma, tvivlar på att färre än 20% hade italien som vinnare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...