devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Känns som det kan bli riktiga vattendelare i kväll. Fyra matcher som även om det finns favoriter i åtminstone tre kan sluta precis hur som helst. Å andra sidan, varje gång jag skriver det verkar det sluta med att 45 pers tror på klar hemmaseger och jag sitter där ensam med 1-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Vill göra er uppmärksamma också på att vi börjat lägga in slutspelsmatcher, eftersom de första två är spikade nu. Matcherna dyker upp så fort de är klara, dvs båda lagen för dem är bestämda. Bara att börja tippa! Tippa gärna fel. Det innebär att vi börjat ge ut poäng för korrekt tippade avancemang också, vilket är orsaken till att poängställningen diffar något mot i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Grymt! Fan, bonusfrågorna lär avgöra en hel del alltså. Ser väl sådär ut för mig där hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Åsikter om utvisningen på Marchisio? Jag är fan kluven. Orange kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Väldigt hårt imo. Som kommentatorn sa så hade han ju inte direkt någon fart. Har tippat på Italien men hoppas fan på Uruguay, Italien är ju i klass med Grekland spelmässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Väldigt hårt imo. Som kommentatorn sa så hade han ju inte direkt någon fart. Har tippat på Italien men hoppas fan på Uruguay, Italien är ju i klass med Grekland spelmässigt... Tycker båda är ungefär lika tråkiga, helt impotenta. Hade jag inte haft Uruguay i matchen (och som medaljörer... känns "sådär" troligt just nu) hade gärna båda fått åka ut. Edit: Men vilken jävla idiot... ska han fortfarande hålla på och bita folk? Sälj fanskapet! En skam för Liverpool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Ser fram emot att fittan blir avstängd resten av VM, han har bränt sina broar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Haha bet han ens? Chiellini är ju riktigt vidrig så om det var någon som förtjänade det så är det fan han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Såg definitivt ut som att han försökte iaf. Tror inte att han faktiskt lyckades, även om Chiellini spelade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Borde vart gult, inte rött. Vad gäller Chiellini så tycker han ju sig bli grovt misshandlad så fort nån nuddar honom, så lite "pojke ropar varg"-syndromet när han eventuellt blir utsatt för ett riktigt regelbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Chiellini förtjänar att bli biten varje match, precis som Materazzi förtjänade att bli skallad varje match. Går man på deras skit och gör som zidane/suarez är man dock losers och förtjänar all världens skit / inte azzurro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 https://twitter.com/Syvers11/status/481495002133311488/photo/1 Betsson hade detta bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 haha vad sjukt, fin utbetalning där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 hahaha, guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Inte lika ojämn tippning i kväll, alla på 70+ poäng är rörande överens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Juni , 2014 Rapport Share Postad 24 Juni , 2014 Borde vetat bättre än att sätta noll mål på Grekland mot Elfenbenskusten som senast höll nollan typ när Leeds-fansen var glada över att ha signat Tomas Brolin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Bäst hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Bäst hittills. Jag höjer med denna: http://www.dumpert.nl/mediabase/6605832/a404a63b/suarez_de_tekenfilm.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Får jag inte minst 10p idag på Argentina + Iran blir jag förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Jag har 2-1 Iran, ditt fel om det inte går in. Edit: bra försvarsspel i andra matchen första fyra minutrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Lol, jag har 1-0 Iran och 1-0 nigeria av någon anledning. Kunde svära på att jag hade 2-0 Argentina och 1-0 Bosnien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Wohooo numbah one!!! Grekland <3 Max ett bortdömt på Benzema ikväll, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Känns som man ska tura rejält för att ta ikapp på dom tappade poängen från gårdagens matcher man blev sträckad i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Utöver det finns ett antal specialfrågor - som vilket lag som tar guld och vem som vinner skytteligan. Vad specialfrågorna ger för poäng varierar, men det står på tipskupongen. syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Juni , 2014 Rapport Share Postad 25 Juni , 2014 Ah, fasen... det stod på ändra tips-sidan men när VM började och frågorna doldes därifrån försvann det. Det är åtgärdat nu iaf, tack för påpekandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts