Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sällan och sällan, jag har näst flest poäng i ligan inför den här matchen. Men yes. Mycket roligare så här. :) Sedan tror jag att det ökar chansen att faktiskt vinna, så länge jag inte lägger helt vansinniga tips (typ kryss Nya Zeeland - Italien).

Med det sagt har jag inte tippat särskilt många oerhört konstiga resultat, några mindre skrällar bara mest.

• Svars 500
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sällan och sällan, jag har näst flest poäng i ligan inför den här matchen. Men yes. Mycket roligare så här. :) Sedan tror jag att det ökar chansen att faktiskt vinna, så länge jag inte lägger helt vansinniga tips (typ kryss Nya Zeeland - Italien).

Med det sagt har jag inte tippat särskilt många oerhört konstiga resultat, några mindre skrällar bara mest.

Du har jobbat upp en bra apeshit-image iaf (=

För att vinna tänkte jag att man ska följa någon form av nitlinje i stora drag samtidigt som man har en väldigt liten del avvikelser som ändå är avgörande typ. Men I know nothing uppenbarligen. Håller tummarna för dig Dev!

Postad
Jag tror att dr dev är en av dom som har roligast under VM iom sitt apeshit-tips. Det kanske sitter sällan men när det väl gör det är det den där härliga underdog/jag såg något som inte ni såg-känslan istället för shahin86 nitiga gto-stil där man hoppas 2-1, 1-0, 2-0 till favoriten i varje match.

MVH

Har Spanien som vinnare och Ronaldo som skytteliga vinnare. Nu ska ni få se på spewtips framöver.

Ha, vilket påhopp!

Hade 1-1 i Spanien-Chile. Är ju inte allt för konstigt att man oftast tror på favoriten? Tog Italien som var dogs också när jag trodde på dom. Spoiler-alert så har jag inte England imorgon och kommer förmodligen inte ta Japan heller (har lagt så för tillfället iaf). Men jag kommer inte ta ett lag jag inte tror på för att vara en skön snubbe i någons ögon.

MVH

Iran Nigeria 2-1 var jag nog ganska ensam om också.