Gå till innehåll

Bettingliga under VM


Recommended Posts

  • Svars 500
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som sett ett foto som visar att bollen faktiskt va inne? Alltså förutom data-animationen. Tycker det e lite skumt att alla verkar acceptera animationen som bevis när det är första gången tekniken används. Visst, jag tror nog att det stämmer, men vi borde väl vilja se ett riktigt bildbevis också?

 

FIFA kan väl knappast anses höjd över varje misstanke om varken korruption eller inkompetens, även om de förhoppningsvis lagt lite mer resurser på att kalibrera mållinjetekniken än på sitt fantastiskt usla fantasy-spel ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som kollar på tv4play.se, man kan signa upp för Premium (mycket bättre bildkvalitet) och få en gratismånad, sedan säga upp abbonemanget så man slipper betala. :)

 

Ty!

Skulle inte säga nej till en påminnelse och stepbystep-instruktioner för uppsägande här i tråden efter VM. Lär slinka medvetandet om jag känner mig själv rätt ^^

 

Riktigt bra service, Dev! Keep it up :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty!

Skulle inte säga nej till en påminnelse och stepbystep-instruktioner för uppsägande här i tråden efter VM. Lär slinka medvetandet om jag känner mig själv rätt ^^

 

Riktigt bra service, Dev! Keep it up :D

 

Du kan väl säga upp det rakt av I guess, det gjorde jag iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte ihop en jättesnabb och jätteful statistiksida för just PF-ligan. Tänkte att de flesta skiter i formatet, så det måste inte vara officiella liga-features med design osv.

 

http://vm.1x2.se/pf

 

Matcher läggs upp i listan när de startat. Det cachas lite, så det kan dröja några minuter efter matchstart innan de hamnar där. Lägger till slutspelsmatcher när det finns några sen.

 

De som ville raila ligan utan att gå med kan göra det via den länken.

 

Enjoy. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte ihop en jättesnabb och jätteful statistiksida för just PF-ligan. Tänkte att de flesta skiter i formatet, så det måste inte vara officiella liga-features med design osv.

 

http://vm.1x2.se/pf

 

Matcher läggs upp i listan när de startat. Det cachas lite, så det kan dröja några minuter efter matchstart innan de hamnar där. Lägger till slutspelsmatcher när det finns några sen.

 

De som ville raila ligan utan att gå med kan göra det via den länken.

 

Enjoy. :)

 

Riktigt fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint med statistiksidan! :)

 

Matcher läggs upp i listan när de startat. Det cachas lite, så det kan dröja några minuter efter matchstart innan de hamnar där. Lägger till slutspelsmatcher när det finns några sen.

Kommer det bli resultattippning på slutspelsmatcherna också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...