Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

efter att ha köpt ny dator och börjat installera HM2 samt PT4 så stötte jag på problem. IT-dyslektiker grande som jag är så har för några år sen med hjälp av ngn polare installerat PT2 o PT3 på gamla burken. Nu ska jag själv försöka, och i PT4 får jag meddelande om att handhistoriken måste ändras till engelska i svs klienten. Detta går inte enligt svs-supporten. I HM2 som jag sen provar verkar det vara ngt liknande problem, första speldagens händer importeras men sen har det varit stopp.

Jag förstår att det är mycket begärt att ngn ska ta sig tid att hjälpa mig här men skickar ändå ut en fiskekrok, ngn som har några enkla tips som gör att det ska funka eller ska jag behöva ringa samma polare och tjata på hjälp?

Tacksam för hjälp och kan skänka ngn slant till valfri hjälporganisation som tack om jag kan få igång det.

Postad

Tja!

Själv kör jag PT4 och det fungerar utan problem, inget gnäll om att översätta historiken till engelska. HM har jag ingen erfarenhet av.

Jag vet inte om det är någon skillnad på PT4 till Windows (antar att du kör det?) eller Mac. (Jag kör Mac)