Gå till innehåll

En bettingdagbok bland alla pokerproffs


Bettingfisk

Recommended Posts

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så här långt absolut. Står sig resultatet nu också blir det +250kr till :mrgreen:

 

Lika bra dag i hockeyn också?

 

Då fick du 250 kr extra antar jag? :D

Bara Lakers som är färdisgspelad som jag spelat =) men har NYR-San Jose där jag spelade på San Jose och de leder med 0-1 inför 3e.

Har även en trippel för natten i NHL.

Fick in min dubbel på Fiorentina + Juventus också, Andrea Pirlo gjorde 0-1 i 89 min :lol:

4/4 spel inne idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då fick du 250 kr extra antar jag? :D

 

Ja nästan. blev +200 då jag safade hem matchen och la 50kr på att Saint Etienne skulle göra 3e målet med 15 min kvar :roll:

Bara Lakers som är färdisgspelad som jag spelat =) men har NYR-San Jose där jag spelade på San Jose och de leder med 0-1 inför 3e.

Har även en trippel för natten i NHL.

Fick in min dubbel på Fiorentina + Juventus också, Andrea Pirlo gjorde 0-1 i 89 min :lol:

4/4 spel inne idag.

 

Fan vad skönt! Så jävla gött när man har såna här dagar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nästan. blev +200 då jag safade hem matchen och la 50kr på att Saint Etienne skulle göra 3e målet med 15 min kvar :roll:

 

 

Fan vad skönt! Så jävla gött när man har såna här dagar :mrgreen:

 

okej härligt! :) ja det är riktigt skönt när det går bra, vi får hoppas på att vi får in allt ;)

Har du några fler matcher som spelas nu eller spelas inatt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar på att summera en ganska bra bettingsöndag.

 

Blev 5/5 idag - två st (safe bet som spelade hem matchen á 50kr som således inte gick in)

Vad tycker panelen om att göra så? La 50kr på att Saint Etienne skulle göra nästa mål till 6.00 i PSG-matchen vid 2-0 och 15 minuter kvar så jag skulle spela hem det jag satsat och miniplussat på asian -1.5 spelet, utifall Saint Etienne nu skulle få in en boll. Är det bara korkat eller finns det någon poäng med att safe:a upp så?

 

Dagen landade i alla fall på +1267kr :-P

 

Satte även ALLA spel jag pratade om i morse så hade jag haft is i magen och spelat på det jag tipsade om själv hade jag även dragit in Monaco till drygt 3. Arsenal till 2.5 och Zlatan första målskytt i PSG till 3.50 :shock:

 

Totalt ser det ut som följer:

 

Lagda spel 14

Vunna spel 8

Förlorade spel 6 (2st 50kr safe bets)

 

Total bankrulle: 11.478kr (+1478kr)

 

Hoppas alla haft en lika bra dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar på att summera en ganska bra bettingsöndag.

 

Blev 5/5 idag - två st (safe bet som spelade hem matchen á 50kr som således inte gick in)

Vad tycker panelen om att göra så? La 50kr på att Saint Etienne skulle göra nästa mål till 6.00 i PSG-matchen vid 2-0 och 15 minuter kvar så jag skulle spela hem det jag satsat och miniplussat på asian -1.5 spelet, utifall Saint Etienne nu skulle få in en boll. Är det bara korkat eller finns det någon poäng med att safe:a upp så?

 

Dagen landade i alla fall på +1267kr :-P

 

Satte även ALLA spel jag pratade om i morse så hade jag haft is i magen och spelat på det jag tipsade om själv hade jag även dragit in Monaco till drygt 3. Arsenal till 2.5 och Zlatan första målskytt i PSG till 3.50 :shock:

 

Totalt ser det ut som följer:

 

Lagda spel 14

Vunna spel 8

Förlorade spel 6 (2st 50kr safe bets)

 

Total bankrulle: 11.478kr (+1478kr)

 

Hoppas alla haft en lika bra dag!

 

Bra jobbat!

San Jose vann med 0-1 och jag har nu också 5/5 spel vunna idag :D

nu återstår min trippel i NHL för natten :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och kikar lite på kvällens utbud och fastnat för den sena matchen mellan Villarreal - Athletic bilbao.

 

Villarreal har endast missat att göra mål hemma två gånger i år och Athletic har missat att göra mål borta fyra gånger under säsongen så spelet att båda lagen gör mål tycker jag känns lite lockande till 1.72.

 

Det är två lag som slåss om 4e-platsen i ligan och kvalplatsen till CL Athletico har den under kontroll för tillfället och vinner man ikväll drygar man ut avståndet till 8 poäng ner till Sociedad så känslan är att båda lagen går för seger även om Villarreal behöver den mer. Atheltico är väl nöjda med X kanske men tror ändå på en målglad tillställning.

 

Första matchen i år slutade 2-0 till Atletico men då hade Villarreal en man utvisad i 45 minuter. 1.72 på att båda lagen gör mål och 2.00 pengarna på att det blir över 2.5 mål i matchen. Står och väger lite där.

 

Villarreal har även rätt dålig form och har 1-1-3 5 senaste matcherna där Athletico har 2-2-1 och 2-1 senaste 3 så lite nyfiken på 2an till 3.60 ! Dubbelchansen X2 ger 1.80 den är också lite spännande :-D Även om dom bara vunnit 5 av 15 bortamatcher i år tycker jag att Villarreals dåliga form och Athelticos relativt bra form kan motivera ett spel på 2an kanske!

 

Tankar/ideér?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser bra ut även om jag nästan tror att ö2,5 är mer spelvärt då det ger 1.975.

Villareal har skada på sin ordinarie back Morada medan Bilbao har skada på sin mittfältare/anfallare Ibai (som förövrigt ligger 2a i interna skytteligan).

 

Eftersom de är stor skillnad på ö2,5 och BLGM så tycker jag iallafall att det ger bättre värde på ö2,5. Villareal lär inte vara nöjda med 1-1 utan lär gå för seger. Tveksamt med Bilbao, men tror att Bilbao är nöjda med att få med sig en poäng.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser bra ut även om jag nästan tror att ö2,5 är mer spelvärt då det ger 1.975.

Villareal har skada på sin ordinarie back Morada medan Bilbao har skada på sin mittfältare/anfallare Ibai (som förövrigt ligger 2a i interna skytteligan).

 

Eftersom de är stor skillnad på ö2,5 och BLGM så tycker jag iallafall att det ger bättre värde på ö2,5. Villareal lär inte vara nöjda med 1-1 utan lär gå för seger. Tveksamt med Bilbao, men tror att Bilbao är nöjda med att få med sig en poäng.

 

Lycka till!

 

Du har så rätt. Kloka ord och jag håller helt med dig! (känns ju som att jag fortfarande har så otroligt mycket att lära i tänket) blir 250kr på över 2.5 mål!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten en öppen fråga till er som är mer rutinerade.

Hur "ska" man tänka med bet-sizen? Jag har ju sagt 2.5% av rullen, brukar man följa rullens svängningar så att jag ska betta 2.5% av 11.000 istället, eller när är det läge att börja höja insatserna på betsen tycker ni?

 

Hur ska man tänka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har så rätt. Kloka ord och jag håller helt med dig! (känns ju som att jag fortfarande har så otroligt mycket att lära i tänket) blir 250kr på över 2.5 mål!

 

Hehe, bara hoppas att det inte blir 1-1 då när du nu bytte!

 

Förresten en öppen fråga till er som är mer rutinerade.

Hur "ska" man tänka med bet-sizen? Jag har ju sagt 2.5% av rullen, brukar man följa rullens svängningar så att jag ska betta 2.5% av 11.000 istället, eller när är det läge att börja höja insatserna på betsen tycker ni?

 

Hur ska man tänka?

 

Skall du lira 2.5% av rullen så skall du ju självklart justera efter rullen och inte efter startrullen! Detta för att om det går dåligt så försvinner ju inte rullen lika snabbt. På samma sätt som man använder BRM i poker där man går ner i nivå när rullen inte är lika stor så går du ner i bettingsumma.

 

Sedan tycker jag som sagt att du inte skall köra flatbets. Dvs alltid betta 2.5% utan försök själv utvärdera hur mycket du tror på spelet och kör därefter 1-5% av rullen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...