Gå till innehåll

En bettingdagbok bland alla pokerproffs


Bettingfisk

Recommended Posts

Stort lycka till!

Håller också på med sportsbetting, spelar på NHL, SHL mest i ishockey sen i fotboll blir det mest PL och sen CL självklart :)

Inför kvällen kommer jag att spela på X i Barca - City, 4.40 X pengarna.

 

Snyggt!

Jag körde X2 i den matchen nu till 2.47 så gillar din linje!

 

Lycka till med hockeyn och kom gärna med synpunkter ideér när det vanskas PL och CL ! Forza Zlatan och PSG ikväll!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skön dagbok och stort gl!

 

Skriv gärna ut vilka slutgiltiga spel det blev sedan så rekar jag gärna dig :-)

 

Håller på o clearar en bonus med en polare nu så spelen som läggs ikväll är utanför min "satsning" som börjar till helgen men spelade på följande ikväll:

 

PSG asian -1.5

PSG vinner första -0.5

Zlatan hänger en kasse i första!

Barca - City X2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt!

Jag körde X2 i den matchen nu till 2.47 så gillar din linje!

 

Lycka till med hockeyn och kom gärna med synpunkter ideér när det vanskas PL och CL ! Forza Zlatan och PSG ikväll!!

 

2.47 i odds på X2 är riktigt bra odds, Barca har inte sin vanliga toppform, 2 förluster på de 3 senaste matcherna i ligan och City har Agüero tillbaka.

Visserligen torskade City mot Wigan men tror ändå dem har väldigt stor chans att få X2 i dagens match.

 

Kommer absolut följa denna dagbok och komma med synpunkter om PL och CL :)

I kvällens SHL tycker jag att Linköping har ett väldigt bra odds på 2.40 borta mot Modo.

22-5 i skott efter 1a perioden förra matchen och en 4-0 vinst.

Linköping lär vara duktigt taggade att ta en slutspelsplats nu :)

 

Lycka till ikväll ni som spelar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar ju bra, riktigt skoj faktiskt... Hoppas ni andra hade en roligare bettingkväll än oss!

 

Nu är bonusen clearad i alla fall och till helgen drar jag igång på riktigt!

 

Haha helt värdelöst! när City lyckas få in det där förbannade 1-1 målet så kommer Barca och förstör för oss! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb kik för Tottenham - Benfica matchen. Tottenham e lite i gungning efter 0-4 mot Chelsea och Benfica är sinnessjukt bra i ligan. 15!!! matcher i rad utan insläppt mål och idel segrar senaste matcherna.

 

Inte lika lätt borta i England såklart men 3.6 eller vad det stog på bet365 kliar väl lite efter en supersnabb rek?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite hastigt nu här på slutet. Galet frustrerande att dom avslog min insättning av någon outgrundlig anledning...

 

Nu har jag i alla fall satt in 10.000 och eftersom matcherna redan börjat och jag inte haft tid att läsa på kör jag bara magspelsspelet 2.5% på Benfica som enda bet ikväll.

 

Efter världens snabbaste rek konstaterade jag att Benfica hållit nollan i 15 raka ligamatcher, har 5 raka segrar senaste 5 matcherna och Tottenham åkte ju på stryk mot Chelsea i helgen som var och det har varit lite bråk och annat gnäll i klubben så tänker att dom inte riktigt är i rätt balans.

 

Hann inte reka mer än så då matchen redan börjat innan jag fått in pengarna men som sagt nu kör vi.

 

Egentligen borde även spelet på att det blir under 2.5 mål i matchen vara intressant eftersom Tottenham gör väldigt lite mål och Benfica uppenbarligen släpper in väldigt lite mål men har inte hunnit kika oddset så ingen aning om det finns värde där. Jag tror i alla fall på en målsnål match och gissar att Benfica vinner med 1-0 ;-)

 

Spel 1. Tottenham - Benfica 2a till 2.87 á 250kr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att få sätta en match det första man gör, alltid bra för självförtroendet! :-)

 

Matchen slutade 3-1 till Benfica så 2an satt fint och jag börjar första kvällen med +468kr

 

Totalt:

 

Lagda spel 1

Vunna spel 1

Förlorade spel 0

 

+468kr

 

Kan man skriva sådär och summera alla spel efter varje omgång eller har ni som gjort det här förut bättre tips på hur man ska summera spelen liten snyggt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att få sätta en match det första man gör, alltid bra för självförtroendet! :-)

 

Matchen slutade 3-1 till Benfica så 2an satt fint och jag börjar första kvällen med +468kr

 

Totalt:

 

Lagda spel 1

Vunna spel 1

Förlorade spel 0

 

+468kr

 

Kan man skriva sådär och summera alla spel efter varje omgång eller har ni som gjort det här förut bättre tips på hur man ska summera spelen liten snyggt?

 

Härlig start! Bra att du spelade på Benfica då Tottenham inte alls är så bra som dem borde vara med det lag dem har :D

Jag körde bara NHL inatt då jag faktiskt helt missade att det var EL idag :evil:

Just nu har alla matcher jag spelade på gått in, är ett par matcher kvar med =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roligt med sportbeting blogg! :lol: kommer säkerligen rygga nått spel i framtiden.

 

tänkte dock passa på att ställa en fråga som jag hört förr men vet inte till 100% om det är sant. Är det inte så att om tex "bet365" skulle märka att du är en vinnande spelare så skulle dom stänga av dig från all typ av beting. Vet inte dock om detta gäller bets i din storlek men har hört från flera håll att storspelare som vinner och försörjer sig på beting väldigt ofta blir avstängda från sidorna. kanske är ute cyklar här men skulle vara kul att höra om någon person vet om denna myt är sann. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roligt med sportbeting blogg! :lol: kommer säkerligen rygga nått spel i framtiden.

 

tänkte dock passa på att ställa en fråga som jag hört förr men vet inte till 100% om det är sant. Är det inte så att om tex "bet365" skulle märka att du är en vinnande spelare så skulle dom stänga av dig från all typ av beting. Vet inte dock om detta gäller bets i din storlek men har hört från flera håll att storspelare som vinner och försörjer sig på beting väldigt ofta blir avstängda från sidorna. kanske är ute cyklar här men skulle vara kul att höra om någon person vet om denna myt är sann. :mrgreen:

 

Du limiteras om du vinner mycket ja. Pinsamt av Bet365.

Så du kan typ lägga maxspel 50kr osv :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...