Gå till innehåll

En bettingdagbok bland alla pokerproffs


Bettingfisk

Recommended Posts

Tror också det kommer bli en hel del kort! Över 4,5 i matchen kan vara intressant!

 

Tror dock att Oly kommer att plocka på sig en del kort då man behöver försvara sin ledning! Men även United kan nog dra på sig ett gult kort om det inte lyckas få in en boll i ren ilska! Lycka till!

 

Ja precis, tänker att mitt kära United kan bli rätt griniga om det går dåligt eller dom inte hittar målet snabbt!

 

La en en sympati 100-ing på Avancemang United också :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken otroligt viktigt jävla kväll!!

Glory glory man united :mrgreen:

 

WWWWWWWWWWWÖööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WWWWWWWWWWWÖööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!

 

Haha tappade jag en läsare nu? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha tappade jag en läsare nu? :cry:

 

Vafan har du inte koll på dina pokerz-uttryck :mrgreen: "Wöööö" är positivt! Så wöö med en massa ö:n är extra positivt :)

 

Totalt sett måste det vara bland dem 8 bästa lagen som gått till kvartsfinal? Tycker det brukar vara minst 1-2 skrällag som inte är så vassa. Nu känns nästan United som det sämsta laget i kvart :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan har du inte koll på dina pokerz-uttryck :mrgreen: "Wöööö" är positivt! Så wöö med en massa ö:n är extra positivt :)

 

Totalt sett måste det vara bland dem 8 bästa lagen som gått till kvartsfinal? Tycker det brukar vara minst 1-2 skrällag som inte är så vassa. Nu känns nästan United som det sämsta laget i kvart :roll:

 

Oh my bad! :oops: Väldigt mycket Wööööö nu då!!

 

Jo tyvärr måste man väl erkänna att United är "drömlottningen" för alla lag som e kvar, men jag tror o andra sidan att det kan vara bra att slå lite ur underläge for once! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte försöka summera lite hur det sett ut nu senaste 3 bettingdagarna!

 

Jag började ju i Måndags med att missa min över 2.5 mål i matchen med minsta möjliga marginal.

 

-250kr

 

Sen fortsatte det ner på Tisdagen då jag lirade på följande:

Jesse Rodriguez målskytt i matchen (skadad efter 4 minuter) -150kr

Real Madrid över 2.5 mål 1.83 300kr +250

Galatasaray vinner hörnorna -150kr

Galatsaray vinner hörnorna +3.5 asian -280kr

 

Således började veckan inge vidare med:

Lagda spel 5

Vunna spel 1

Förlorade spel 4

Totalt -580kr

 

Igår hittade jag dock lite plus och satte både mina spel

United avancemang 3.00 á 100kr +200

United över 1.5 kort i matchen 1.72 á 327kr +237kr

 

Igår 2/2 alltså och +437kr

 

Totalt sett ser det ut som följer:

 

Lagda spel 21

Vunna spel 11

Förlorade spel 10

Total bankrulle 11.329kr +1.329kr

 

Mer statistik hittar ni på http://www.spreadsheet.se/kimwest

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh my bad! :oops: Väldigt mycket Wööööö nu då!!

 

Jo tyvärr måste man väl erkänna att United är "drömlottningen" för alla lag som e kvar, men jag tror o andra sidan att det kan vara bra att slå lite ur underläge for once! :-D

 

Wöö indeed. Håller med om att jag tror många lag är nöjda med lottningen om dem får oss :) Sånt ska straffas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde världens snabbaste rekar inför kvällsmatcherna och la precis

 

Napoli - Porto 1a till 1.90 á 339kr

Real Betis - Sevilla 2a till 1.82 á 200kr

 

Hinner inte motivera jättemycket i brist på tid men Sevilla måste vända 0-2 underläge mot ett Betis som ligger sist i ligan och överpresterade något fruktansvärt sist. Sevilla har grym form med 4 raka segrar (bortsett från Betis-matchen)

 

Napoli ska vända 0-1 hemma i Neapel och är riktigt starka på hemmaplan i år (bara förlorat en match har jag för mig) och Porto har inte världens bästa säsong då dom "bara" ligger 3a i ligan efter Bla suveräna Benfica!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...