Gå till innehåll

Sit&Go+Sportsbetting för hela slanten

Recommended Posts

• Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag har inte lagt ut några betts här idag men mitt tips för nattens NHL är en dubbel på Boston+St Louis där båda lagen är galet bra och den dubbeln ger 3.05 i odds.

Boston har 8 raka vinster och St Louis har 1 förlust på de 8 senaste.

Postad
Jag har inte lagt ut några betts här idag men mitt tips för nattens NHL är en dubbel på Boston+St Louis där båda lagen är galet bra och den dubbeln ger 3.05 i odds.

Boston har 8 raka vinster och St Louis har 1 förlust på de 8 senaste.

Bruins säger jag inget om, Tarasenko skadade sig dock senast och kan vara ett litet avbräck, å andra sidan är St. Louis jävligt stabila och har vunnit allt mot Winnipeg(ett kryss) vilket gör att de skall kunna ta det ändå. Framförallt mot Winnipeg som spelar upp och ner, fram och tillbaka.

Postad
Bruins säger jag inget om, Tarasenko skadade sig dock senast och kan vara ett litet avbräck, å andra sidan är St. Louis jävligt stabila och har vunnit allt mot Winnipeg(ett kryss) vilket gör att de skall kunna ta det ändå. Framförallt mot Winnipeg som spelar upp och ner, fram och tillbaka.

Japp. Winnipeg spelade igår också då de sopade till Dallas rejält men idag har dom svårare motstånd mot ett lite mer utvilat St Louis så det förvånar mig om St Louis inte vinner.

Postad

Mycket bra dag idag!

Jag körde en dubbel på Boston+St Louis som gav 3.05 i odds och jag satsade 200 kr så det blev 610 kr där.

Jag körde även en trippel på Boston+St Louis+Tampa bay som gav mig 5.95 i odds och jag satsade 150kr vilket gav mig 892 kr.

Jag spelade även på lite fotboll där de flesta gick in och även på Bobcats-Atlanta 2a i NBA där Atlanta vann, även en dubbel på Brooklyn-Phoenix 1a och Denver Nuggets-L.A Clippers 2a och Brooklyn vann men Clippers är inte slut än.

Ifall min NBA dubbel går in blir det nästan exakt 2000 kr plus på bettingen för dagen annars 1710kr upp.

Pokern började dåligt idag men det blev ett plus på 110€ så jag är nöjd med dagen! :D

Postad

Ikväll är det SHL igen och Växjö Lakers har 2.90 i odds borta mot Luleå.

Förra matchen så var Lakers klart mycket bättre än Luleå och Luleå slarvade mycket. 200 kr blir det på Lakers ikväll. Jag kör en dubbel på FBK-Brynäs och Ottawa-NYR där jag spelar på under 5.5 mål i båda matcherna till oddset 2.49.

Inför nattens NHL har jag en trippel på Boston+Columbus+San Jose.

Boston spelar borta mot New Jersey och Boston har nu 9 raka segrar samt att de har släppt in minst mål i hela ligan. New Jersey har förlorat 7 av senaste 8 mötena mot Boston.

Columbus spelar hemma mot Carolina och Carolina förlorade senaste matchen hemma mot bottenlaget Edmonton. Columbus fortsätter kämpa för en slutspelsplats och i denna matchen känns det som ett bra läge att ta 2p!

San Jose spelar hemma mot Florida. San Jose har 6 raka vinster medan Florida endast har 1 vinst på de 5 senaste matcherna, Florida har också flera skadade i laget.

Oddset blir 6.63 och jag satsar 200 kr.

Jag spelar även en dubbel på Calgary+Anaheim till oddset 3.60, 150 kr insats.

Calgary möter Buffalo som nu ligger sist. Buffalo har 6 raka matcher utan poäng.

Anaheim spelar hemma mot Washington och Anaheim har lyckats få tillbaka formen lite nu när man vunnit mot Los Angeles och Colorado borta de 2 senaste matcherna. Washington har också vunnit sina 2 senaste men jag tror att Anaheim blir för svåra för Washington borta.

Slängde in 200 kr till på Calgary-Buffalo till oddset 1.98 då jag verkligen tror på hemmaseger i den.

Lycka till alla som spelar ikväll! :D

Postad

Idag är jag plus 61€ på SnG och åkte nyss ut ur MicroMillions turneringen på pokerstars. Kom 252 av ca 22 000 pers och fick 121$.....

Hade hoppet uppe om att idag är det kanske äntligen min tur men icke sa nicke :evil:

Lakers vann ikväll som jag trodde så det blev 580 kr där.

Färjestad hade lust att sabba för mig och gjorde 4-2 med 20 sek kvar (hade under 6 mål)

Nu blir det att kolla lite NHL innan läggdags! :lol:

Postad

Jag har inte skrivit här på ett par dagar nu men har iaf sprungit rätt dåligt både på pokern+betting.

Inatt är det iaf en kul match i NHL där Colorado spelar hemma mot Boston.

Boston har 2.40 i odds och 10 raka vinster så jag slänger in 150 kr på Boston!

Postad

Idag la jag ett litet bett på Chelsea hemma mot Arsenal till oddset 1.80 insats 125 kr och den verkar redan vara klar då Chelsea leder med 3-0 efter 20 min + att Arsenal har en utvisning lol.

Postad

Idag har det bara blivit en 30€ turre där jag åkte en bit innan ITM, men har gått plus ca 700 kr på betting idag.

Imorgon är det äntligen dags för premiär med fisket ;)

Någon som läser här som brukar fiska? har ni isf haft någon fiskelycka ännu? ;D

Postad
Idag har det bara blivit en 30€ turre där jag åkte en bit innan ITM, men har gått plus ca 700 kr på betting idag.

jag hänger mest vid Feskekörkan! men gl!

Postad

Jag fiskar flitigt!

Var ut både i Lördags och igår. Runt 10 gäddor totalt på ett par timmar, lite i underkant men det var bra vikt på dem iaf. Man får passa på nu när de jävlarna skall leka snart..

Postad
Jag fiskar flitigt!

Var ut både i Lördags och igår.

Runt 10 gäddor totalt på ett par timmar,

lite i underkant men det var bra vikt på dem iaf.

Man får passa på nu när de jävlarna skall leka snart..

10 gäddor låter ju inte dumt på ett par timmar!

Underbart att dra igång fisket igen :) för mig och min kompis blev det 7 gäddor plus en abborre.

Min största gädda vägde 5.25 kg och abborren blev mitt personbästa och vägde exakt 1 kg! :D

Jag bjuder på bild på största gäddan + abborren!

1383561_10151926435791020_1796898429_n.jpg

Postad
10 gäddor låter ju inte dumt på ett par timmar!

Underbart att dra igång fisket igen :) för mig och min kompis blev det 7 gäddor plus en abborre.

Min största gädda vägde 5.25 kg och abborren blev mitt personbästa och vägde exakt 1 kg! :D

Jag bjuder på bild på största gäddan + abborren!

1383561_10151926435791020_1796898429_n.jpg

Sällskapets största vägde också runt 5 i helgen som var! mkt fin Borre. Har PB på bara 900, sjukt tiltande. Ska nypa minst 1,2 i sommar ;)

Blir ut på hjälmaren även på Lördag!

Postad
Sällskapets största vägde också runt 5 i helgen som var! mkt fin Borre. Har PB på bara 900, sjukt tiltande. Ska nypa minst 1,2 i sommar ;)

Blir ut på hjälmaren även på Lördag!

Härligt de! 5 kg gäddorna är riktigt fina! Du får försöka komma över kilot på borre :D

Postad

Löser borren i sommar ;)

Angående dagens spel så tkr jag Millwall 2,10 är intressant hemma mot Birmingham.

Håller på Birmingham och de är ta mig fan obegripligt dåliga just nu.

Postad
Löser borren i sommar ;)

Angående dagens spel så tkr jag Millwall 2,10 är intressant hemma mot Birmingham.

Håller på Birmingham och de är ta mig fan obegripligt dåliga just nu.

Vi får hoppas det ;)

Jag kollade upp lite inför den matchen och såg att även Millwall är i dålig form med bara en vinst på de 5 senaste matcherna. Dock har ju Birmingham bara tagit 1 poäng på senaste 5 matcherna men vann mot Millwall förra mötet med 4-0 så jag vet inte om jag vågar spela på den faktiskt.

Postad
Vi får hoppas det ;)

Jag kollade upp lite inför den matchen och såg att även Millwall är i dålig form med bara en vinst på de 5 senaste matcherna. Dock har ju Birmingham bara tagit 1 poäng på senaste 5 matcherna men vann mot Millwall förra mötet med 4-0 så jag vet inte om jag vågar spela på den faktiskt.

Spelade ej rak jag heller. Blev over 2,5 istallet till 2,10 som singel sen en trippel

med Montreal, Roma och aven Millwall fighten over 2,5

.