Gå till innehåll

Sit&Go+Sportsbetting för hela slanten


Jocke_G

Recommended Posts

Hej på er!

 

Jag har läst många dagböcker här på forumet och nu tänkte jag starta en egen!

Jag är en kille på 26 år från småland som började spela poker lite smått när jag var 17 år, började med att spela freerolls och vann 10$ i en freeroll och ifrån de 10$ har jag lyckats bygga upp mig till min rulle jag har idag.

 

 

Jag spelar nästan enbart Sit&Go eftersom det är där jag tjänar mest pengar, gillar dock att spela turneringar också så ibland blir det några stycken.

Cashgame har jag nästan slutat med helt, blir bara lite spel på helgen någon gång ibland på svs om jag har tråkigt :D

 

 

Just nu så spelar jag på Pokerstars.fr och jag spelar 10-20€ sit&go men kommer försöka mig på lite 30-50€ sngs också för att se om jag är tillräckligt bra för den nivån.

Jag är mest van vid 10€ då jag spelat på den nivån senaste månaderna men känner att jag är bättre än många av spelarna jag möter så har börjat spela på 20€ nivån också vilket har börjat väldigt bra.

 

Målen under detta året är att försöka spela väldigt mycket sit&go och ta mig in på topplistorna i BOTP racen på stars varje vecka både på 10€ nivån och 20€ nivån.

Jag har också som mål att komma top 10 i most profit på leaderboarden på 5-15$ nivån när året når sitt slut.

 

 

Förutom pokern så har jag ett stort intresse för musik, jag spelar gitarr och sjunger (dock inte i något band) men om ni har hört låten "The Isildur1 song" så har ni hört mig spela och sjunga iaf :lol:

Jag älskar även fotboll och ishockey så denna dagboken kommer innehålla resultat från hur det går i pokern samt att jag kommer lägga upp olika matcher jag kommer att spela på och skriva lite om varför jag spelar på de matcherna.

Jag kommer spela på NHL, SHL inom hockeyn och PL,Championship, Serie A, EL, CL inom fotboll (kommer säkert bli från någon annan liga ibland också)

Kom gärna med synpunkter och tips inom olika matcher =)

 

 

Jag kommer att uppdatera mina dagliga resultat här i dagboken och jag hoppas att ni vill följa mina framgångar "Jinx" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Färdigspelat för dagen och det blev 23 st sngs idag och ett plus på 68€.

Det är väl det negativa med Pokerstars.fr att det inte är lika bra action där som på Pokerstars.eu. Jag kommer nog spela på EU också på kvällarna när det är dött på FR :)

Inatt blir det att kolla NHL, har även spelat på några av matcherna.

Om ni har några bra speltips på NHL så får ni gärna skriva dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det färdigspelat för februari månad.

Det blev ingen vinst i kvällens turneringar, bara ett miniplus på 15€ :(

Resultatet för Februari blev 843$ plus, får hoppas på ett mycket bättre resultat i mars.

Nådde iaf mitt mål att bli Goldstar och vet inte om jag kan lyckas bli platinum i mars, beror på hur mycket 20€ sngs jag kommer spela, men får hoppas :)

 

Nu satsar vi på bra resultat i mars! GL till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det knappt något spelande alls!

var och kollade på Lakers-Frölunda vilket slutade med 3 poäng till Lakers! :D

Efter det var det Southampton - Liverpool vilket blev 3 enormt viktiga poäng till Liverpool!:D (bra dag) :roll:

Nu är jag trött och känner att det är dumt att sätta sig och börja spela så jag satsar på att köra hårt imorgon istället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en kass dag, fick dock pengar från förra veckans BOTP race idag så det räddade upp mitt back, har spelat ca 50 sngs nu i mars och får hoppas på att det vänder snart :)

Kanske blir lite mer spel på .eu inatt för nu verkar det vara dött på .fr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...