Gå till innehåll

MTT spelare testar på CG...


Laagen13

Recommended Posts

Dags för mig att testa på en dagbok här på forumet! Jag har varit medlem här sen 7 år tillbaka, har spelat poker till och från under dessa år. Har nu varit inne i ett stim av andra dataspel (mestadels minecraft PvP) men kände att det är dags att gå tillbaka till något jag tycker om att göra! Jag är 24 år och jobbar som pedagogisk resurs, jag älskar det och hoppas kunna fortsätta att jobba med barn i olika former under lång tid av mitt liv.

 

Pokerrelaterat så spelar jag gärna helst MTT's och har alltid föredragit det. Men har nu börjat få in lite volym på CG vid nivåerna NL2 och nu tagit steget upp till NL5. Kommer slänga in lite MTTs i spelet under helgerna men variansen och de stora fälten på pokerstars kräver att jag spelar lite CG så jag kan hålla min BR uppe.

 

Så i denna dagbok kommer jag posta resultat, händer och händelser utanför pokern också för den delen. Hoppas jag iaf får några följare på vägen!

 

WE CAN DO THIS!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl, men måste vad gör man som en pedagogisk resurs? äre ett fancy ord för att vara med folk som är lite bråkiga? eller har jag helt fel uppfattning?

Det är det precis vad det är ;) Allt har vanligtvis ett finare ord, fast har utbildning som fritidspedagog så lite är jag väl värd :roll: Jobbar alltså med elever som har en eller flera diagnoser eller bara är mer aggressivt lagda och inte anpassat sig till skolan än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för min första HH, kom ihåg att jag är lite av en CG amatör fast om jag själv får säga bra insikt i mitt egna spel. Spelar själv 21/11/3 över 8K händer..

 

FI spelar 21/18/9 på ~70 händer när denna spot dyker upp.

 

Okej spelat? Känner att hans range och "solida" stats borde resultera i att han tillslut viker denna hand om han inte är för kär i sin hand eller har 99 dvs, då jag själv representerar något starkt på denna farliga bräda?