higefive Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Hej! Jag har startat en klubb i Centrala Uppsala. Vi kommer att ha öppet helger och några kvällar i veckan. Vid intresse så kommer vi att öppna efter önskemål. Detta är en klubb och man måste bli medlem får att få tillgång till lokalen. Vi kommer att satellit turneringar,klubbmästerskap mm. Jag kan pma vid intresse. Citera
uhim3000 Postad 29 November , 2014 Rapport Postad 29 November , 2014 Jag är ny Uppsalabo och skulle gärna spela någon live NLHE turnering nu och då. Möjlighet därtill? Citera
pjharvey Postad 29 November , 2014 Rapport Postad 29 November , 2014 Jag är intresserad, pm mig gärna. +1 Citera
uhim3000 Postad 1 December , 2014 Rapport Postad 1 December , 2014 Hur var det med Uppsalas pokerliv? Kan någon svara mig om klubbverksamheten som Higefive pratar om, och hur jag gör för att spela där? Citera
JDOGGODJ Postad 8 Januari , 2015 Rapport Postad 8 Januari , 2015 Är också väldigt intresserad! Har dock hört att den kan ha lagts ner tyvärr.. Citera
Recommended Posts