Gå till innehåll

Pokerstars "utredning"


arigoldd

Recommended Posts

Hej är ny på forumet här.

För två månader sen cirka så blev mitt pokerstars konto fryst. Dom tror jag har spelat på flera olika konton, vilket absolut inte stämmer. Sen dess så har ärendet tagit jättelång tid och deras "utredning" fortsätter, men så klart man blir frustrerad när man inte kan logga in på sitt konto för att spela.

 

Jag vill bara förstå, varför det tar sån lång tid för världens största site att besvara frågor, och lämna bra och korrekta svar. Detta tycker jag är väldigt oseriöst.

 

Vet att Pokerstars har några medarbeta här på forumet, ni får gärna kommentera och hjälpa mig, tack på förhand

 

arigoldd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi är kvar och aktiva. Svarstiden på forumet kan dock variera.

 

Jag ser gärna över ditt ärende så om/när du kan skicka pm så gör gärna det med info till mig. Annars kan du även skicka mail på svenska till investigations@pokerstars.eu med rubriken "Att Karl" så kan jag se vad vi kan göra för att snabba på processen.

 

Utredningar av det slag du beskriver ska normalt inte ta lång tid men det kan variera beroende på omständigheterna.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bannad helt felaktigt på livstid!

 

Helt otroligt, och det roliga med pokerstars sk "kundtjänst" är att dom svarar när dom känner för det absolut inte annars.

 

Dom tror jag har haft 3 (!) konton på pokerstars, för folk har loggat in och spelat hos mig, på deras egna konton, inte mitt.

 

Så på den anledningen så tror Pokerstars att jag har använt mig av tre olika konton.

 

Nåja, finns väl inget man kan göra mot en sån jätte antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bannad helt felaktigt på livstid!

 

Helt otroligt, och det roliga med pokerstars sk "kundtjänst" är att dom svarar när dom känner för det absolut inte annars.

 

Dom tror jag har haft 3 (!) konton på pokerstars, för folk har loggat in och spelat hos mig, på deras egna konton, inte mitt.

 

Så på den anledningen så tror Pokerstars att jag har använt mig av tre olika konton.

 

Nåja, finns väl inget man kan göra mot en sån jätte antar jag.

 

Dina två polare som spelat hos dig oxå bannade då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bannad helt felaktigt på livstid!

 

Helt otroligt, och det roliga med pokerstars sk "kundtjänst" är att dom svarar när dom känner för det absolut inte annars.

 

Dom tror jag har haft 3 (!) konton på pokerstars, för folk har loggat in och spelat hos mig, på deras egna konton, inte mitt.

 

Så på den anledningen så tror Pokerstars att jag har använt mig av tre olika konton.

 

Nåja, finns väl inget man kan göra mot en sån jätte antar jag.

 

Så det enda bevis de har är att tre olika konton spelat från samma IP - inget annat och därför stänger de av dig? Skulle inte tro det.

 

Lägg alla på korten på bordet eller skriv inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Beorende på typ av ärende tar svar olika lång tid. Svar på utredningar av den här sorten tar något längre tid då det vanligen är en specifik handläggare/avdelning som hanterar svar och utredning.

 

Du får gärna maila mig mig enligt informationen ovan så skall vi se vad som har hänt.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...