omalley Postad 9 November , 2013 Rapport Postad 9 November , 2013 Lite sugen på en dagboksstart! Om jag orkar så blir det micropoker, musik a la Valterego (med hjälp av favoritboken Feber) och allmän livsstil. Hepp! Citera
omalley Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Denna bok är helt fantastisk http://www.bokus.com/bok/9789188748416/feber/ Rekommenderas starkt, verkar dock svår att få tag på. Gårdagens musikupptäckt var en platta som Jan Gradvall gav betyget 10/10. Lite speciell men klart skön och väl värd att lyssnas på. Fleetwood Mac, Tusk (1979) Citera
omalley Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Jag har senaste året i stort sett inte spelat någon poker alls. Är dock lite sugen på att försöka underhålla en bankrulle som ska användas för livelir. Har ju haft den stora förmånen att via forumet träffa ett helt gäng likasinnade som jag nu kallar goda vänner. ? Vi träffas emellanåt för lite lir och framförallt socialt umgänge, och förhoppningsvis blir det många fler tillfällen framöver. Då vore en livelirbankrulle trevligt att få till. ? Tänkte köra lite små turneringar på stars ikväll och hoppas på det bästa! Citera
Crappy Postad 10 November , 2013 Rapport Postad 10 November , 2013 Du har varit saknad! Glöm nu inte Skype, som du vet finns vi där för whine, gnäll och allmänt skitsnack Dock gör jag inte dig sällskap på stars. Förstora fält, för mycket varians. Ongame, party och micro ikväll Citera
omalley Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Du har varit saknad! Glöm nu inte Skype, som du vet finns vi där för whine, gnäll och allmänt skitsnack Dock gör jag inte dig sällskap på stars. Förstora fält, för mycket varians. Ongame, party och micro ikväll Tjo! ? Det blir troligtvis spel på paddan i soffan så förmodligen uppskattas inte skypandet av övriga familjemedlemmar. ? Men vi får se om vi hörs. Slapparsöndagsmusik: http://youtu.be/h6JG-yE8UTw Citera
miata91 Postad 10 November , 2013 Rapport Postad 10 November , 2013 Whoohooo.... Skall följas. :-D Citera
Crappy Postad 11 November , 2013 Rapport Postad 11 November , 2013 Om du smyger när du skriver i skypechatten och inte slår för hårt på paddan, kanske de inte märker något? Fördelen med att vara i chatten är att man kan lura Miata till en rail. Då går det bara misslyckas om han själv vinner, se resultat igår Hur gick det? Citera
BruceBoa Postad 11 November , 2013 Rapport Postad 11 November , 2013 Gillar du Edbassmaster på youtube? Hepp. Citera
omalley Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Gillar du Edbassmaster på youtube? Hepp. Var tvungen att googla. Misstänker eftersom du frågar, att min 9-årige son som härjar på youtube med min telefon kan ha något med det att göra. ? Citera
omalley Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Om du smyger när du skriver i skypechatten och inte slår för hårt på paddan, kanske de inte märker något? Fördelen med att vara i chatten är att man kan lura Miata till en rail. Då går det bara misslyckas om han själv vinner, se resultat igår Hur gick det? Blev inget spel igår då mitt ena öga fick en släng av någon satans inflammation! ? Bättre idag dock. Något spelande ikväll möjligtvis? Citera
TotalFarsa Postad 11 November , 2013 Rapport Postad 11 November , 2013 Jag hejar på dig, sötnos!!! Håller f.ö med dig, pokern numer är bara ett sätt att finansiera bensinkostnaderna till våra gatherings Citera
omalley Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Jag hejar på dig, sötnos!!! Citera
Crappy Postad 20 November , 2013 Rapport Postad 20 November , 2013 Hur var det planerat med CC? Var det date och kramkalas den 29? Citera
Recommended Posts