ErikSeger12 Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Någon som sitter inne på lösningen till hur man får appen för FR. Finns inte i itunes store när man är reggad som svensk? Citera
sulla Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Appen funkar inte från Sverige, hade den till android men går inte att loggain o lira om man inte sitter i frankrike. Citera
ErikSeger12 Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Det vet jag. Vill bara ha appen, resten har jag en egen lösning på! Var hitta du den? Appen funkar inte från Sverige, hade den till android men går inte att loggain o lira om man inte sitter i frankrike. Citera
ErikSeger12 Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Där har jag självklar tittat. Dom länkar bara till appstore och jag är som sagt reggad på svenska.. Då kolmmer det bara upp en blank ruta på pokerstars.fr Citera
Testi Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Har lyckats ta mig över till amerikanska iBook store via en länk så borde gå att komma in på franska AppStore. Citera
sulla Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Där har jag självklar tittat. Dom länkar bara till appstore och jag är som sagt reggad på svenska.. Då kolmmer det bara upp en blank ruta Då rekar jag att du kastar din appletelefon och köper en vettig lur. Citera
kurtan Postad 9 December , 2013 Rapport Postad 9 December , 2013 Någon som sitter inne på lösningen till hur man får appen för FR. Finns inte i itunes store när man är reggad som svensk? Du får helt enkelt skapa ett till itunes-konto med en annan e-mailaddress och Frankrike som land. Du behöver inte ange något betalningsmedel för detta konto. När jag hade iphone installerade jag från tre olika konton: Sverige, Frankrike och jobb... Citera
Recommended Posts