Gå till innehåll

Allt om bet365 $20k freerolls!


zeback

Recommended Posts

Vaf-n lockar ni in en i sånt här för? Visst e det bra med risiga spelare men när det går över en viss gräns blir jag bara förbannad. Jag börjar tänka på att de här människorna förmodligen har rösträtt, jobb och ve och fasa kanske t o m körkort och framförallt de är många!!!

 

Först har jag JJ, det kommer två stycken tvåor och en åtta och killen innan mig bettar något löjligt minibet som jag höjer litegrann. Han kallar detta och jag riktigt ser vekheten rinna ut ur honom men det är så tidigt så...ja jag har sett det förr. Han checkar turn o jag bettar lite mest för syns skull och checkar river eftersom det trots allt finns en kung också och det är så tidigt att jag chansar inte mot en typisk freeroller. Vad har han då? jo naturligtvis någon komplett ospelbar hand med en tvåa. Han vann inget på handen direkt och den gjorde ingen större åverkan på min stack men vad syssla killen med?? Han visste förmodligen inte vad han hade, han visste definitivt inte vad han sysslade med.

 

Ibland frågar jag mig hur de här människorna kan ha registrerat sig på en pokersite. Processen att registrera sig på en pokersite är i allmänhet mer komplicerad än vad det är att spela bara en liten aning bättre poker utan att någonsin hört talas om spelet tidigare än vad många av de här människorna gör.

 

Jag åkte ut någonstans mellan fyra och femtusen för jag tog högriskchansen att reraisa en loose spelare all-in med KK och utan att fundera en sekund hängde en tredje spelare på för han hade ju 99 och då måste man coldcalla en raise och reraise eftersom med 99 får man ju en straight.

 

Inte nog med att ni får mig att spela en tiltinducerande turnering, nu har ni fått mig att skriva bad beat historier också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 157
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste man ha real money acc?

Jag verkar inte kunna regga mig utan att göra deposit.

 

Nej, det ska du inte behöva.

Jag reggade nyss ett nytt konto utan att sätta in några pengar och det gick utmärkt att anmäla sig till frirullen ;)

 

Going for first place and 2.500$ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, precis fixat konto och reggat mig. Detta blir första freerollen på nästan ett år tror jag, hoppas den är som jag minns dem: PANG, PANG, PANG inledningsvis. Rensade pokerkontot i början på juni och hade tänkt dänga in ett par hövdingar på måndag då första lönen från sommarkneget äntligen kommer, men det går ju lika bra med $2500 från en freeroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho. Det var ett kortvarigt nöje. Ut på fjärde handen. Floppar nötflushen med AK på handen. Nissen före mig går all in (med par QQ), Turn och river 99 för att ge honom en kåk med nian på floppen.

 

Jaja, det var ju gratis i alla fall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUr går det för er? Själv har man lyckats kommit på en bord med otroligt mycket action. All-in hela tiden oavsett vad dom har för kort :shock:

Svår spelat med andra ord.

 

Svårspelat? Ironi? Tuta på såfort du får ett schysst PP bara.

 

Det är det jag försöker med. Men mina kort är skräp. Ingen större lust att gå all-in med 2 :heart: och 5 :spade:. Börjar dock ta sig ;)

 

Vem vann förra veckans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...