Gå till innehåll

Är fransmännen helt efterblivna?


Sexig_tomte

Recommended Posts

Jag har nu skickat in mitt bank-statement som tydligt visar mitt IBAN, dagens datum, kontonummer och insättningen till Pokerstars.fr

 

Som vi har informerat dig innan, för att vi ska kunna hjälpa dig vidare begär vi att du skickar en skärmdump av ditt kontoutdrag från din internetbank. Följande information hjälper dig med denna process.

 

Se till att ditt bankkontonummer (åtminstone de fyra sista siffrorna), namn på kontoinnehavaren, postadress (pappersutdrag) och bankens URL (online-utdrag) syns på utdraget.

 

Hela Bankkontonumret syns, mitt namn, bankens URL, IBAN, Swift, allt.

 

Min bank visar inte min adress och det har jag försökt förklara över 20 mail nu.

 

Hur löste ni detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr är det inte ett helt ovanligt problem då Sverige är något av ett undantag med vad som visas och inte visas i bankutdrag. Kan bara be om ursäkt för att det tydligen har tagit väldigt många mail att fastställa detta och att vår service inte varit bättre.

 

Pma gärna ditt användarnamn så skall jag hjälpa dig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr är det inte ett helt ovanligt problem då Sverige är något av ett undantag med vad som visas och inte visas i bankutdrag. Kan bara be om ursäkt för att det tydligen har tagit väldigt många mail att fastställa detta och att vår service inte varit bättre.

 

Pma gärna ditt användarnamn så skall jag hjälpa dig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

 

Hur kontaktar jag dig?

När jag klickar på ditt namn kommer detta upp.

 

Sexig_tomte, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

 

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får jag snart psykbryt på Fransmännen. :shock:

Den stämmer ju. Jag har skickat skärmbild från det kontot som mitt visa konto är kopplat till. Det här kan vara det mest dryga jag upplevt på flera år.

 

Thank you for the documentation you have submitted.

 

We have reviewed your information and can confirm that your photo ID has been accepted and stored securely to your account.

 

We noticed that the bank statement or RIB you provided does not match with the bank information you entered during the registration process.

 

We ask that you either provide us with a bank statement or RIB matching the information currently registered to your account, or update your registered bank information so that it matches the information on the statement you have provided.

 

Note that your registered bank details can be changed by visiting the PokerStars lobby and selecting 'Account' > 'Change Account' > 'Change Bank Details'.

 

If you do update you bank information to match the statement already provided, please let us know by reply email so that we can proceed with the validation of your account.

 

Kind Regards

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr är det inte ett helt ovanligt problem då Sverige är något av ett undantag med vad som visas och inte visas i bankutdrag. Kan bara be om ursäkt för att det tydligen har tagit väldigt många mail att fastställa detta och att vår service inte varit bättre.

 

Pma gärna ditt användarnamn så skall jag hjälpa dig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

 

Du har ingen mail adress?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen. Då ska man bara vänta 3 veckor på en pappersbit sen är det klart hoppas jag. :shock:

 

Thank you for providing the requested documentation.

 

Your documents have been approved and verified and will be stored in strictest of confidence.

 

We are in the process of sending your Account Validation Code (AVC) by mail to the address you have registered on your PokerStars.fr account. A confirmation email will be sent to you once this has been done.

 

To fully validate your account, and to be able to play on PokerStars.fr, you will need to enter the AVC on your account as soon as you receive it. Details of how to do this will be included with your AVC code.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen. Då ska man bara vänta 3 veckor på en pappersbit sen är det klart hoppas jag. :shock:

 

Thank you for providing the requested documentation.

 

Your documents have been approved and verified and will be stored in strictest of confidence.

 

We are in the process of sending your Account Validation Code (AVC) by mail to the address you have registered on your PokerStars.fr account. A confirmation email will be sent to you once this has been done.

 

To fully validate your account, and to be able to play on PokerStars.fr, you will need to enter the AVC on your account as soon as you receive it. Details of how to do this will be included with your AVC code.

 

3-4 dagar, men kanske 3 veckor för dig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag reggade mig där för ett par månader sen gick allt bra, skickade in screenshot på kontonummer, iban, bic samt kopia på teleräkning + ID, fick hem den där koden på 3 dagar o skrev in den o sen va de bara att börja spela, har även gjort uttag ett par gånger och fått pengarna på 2 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

hur gick det för er alla? jag reggade mig för någon timme sen, satte in pengar utan problem men när jag försökte sätta mig vid ett bord stod det att mina spelrättigheter återkallats.

av dom andra trådarna som jag läste fick jag uppfattningen om att det bara var vid uttagning dom krävde identiferingsbekräftelse, men så är alltså inte fallet?

jag har skickat in bild på körkort samt screen shot på internetbanken nu, hur lång tid kan jag räkna med att det tar innan jag får svar på om jag beviljats spelrättigheter eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur gick det för er alla? jag reggade mig för någon timme sen, satte in pengar utan problem men när jag försökte sätta mig vid ett bord stod det att mina spelrättigheter återkallats.

av dom andra trådarna som jag läste fick jag uppfattningen om att det bara var vid uttagning dom krävde identiferingsbekräftelse, men så är alltså inte fallet?

jag har skickat in bild på körkort samt screen shot på internetbanken nu, hur lång tid kan jag räkna med att det tar innan jag får svar på om jag beviljats spelrättigheter eller inte?

 

En vecka plus skulle jag säga. Du får ligga på supporten ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur gick det för er alla? jag reggade mig för någon timme sen, satte in pengar utan problem men när jag försökte sätta mig vid ett bord stod det att mina spelrättigheter återkallats.

av dom andra trådarna som jag läste fick jag uppfattningen om att det bara var vid uttagning dom krävde identiferingsbekräftelse, men så är alltså inte fallet?

jag har skickat in bild på körkort samt screen shot på internetbanken nu, hur lång tid kan jag räkna med att det tar innan jag får svar på om jag beviljats spelrättigheter eller inte?

 

Tyvärr så måste dom ha godkänt ditt körkot + bank informationen innan du får börja spela där. Dom har andra lagar i Frankrike så det är lite annorlunda men för mig tog det bara någon dag innan dom godkänt mina uppgifter och har aldrig haft några problem där faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...