Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
-1.0 på Galatasaray va ju hämtkorv om något. Hur kunde du missa den? :)

Bangade även Zlatan som målskytt till 1.75, känns som en fegning av rang de :)

Undra vad man fått på Zlatan över 3.5 !

Pokerwise känns jag totalt doomswitchad, vinner inte en näve. Avslutade just sessionen med att Saelenn fick in 250bb mot mina AA med J578ds pre och floppa stålet. Han bara kallsynar in sig med allt och tillslut är han så comittad att de åker in :)

Blir nog lugnt på spelfronten i dagarna. Tappar suget helt när man förblöder varje session. Plockar iaf bort /2 helt och hållet tillsvidare efter idag. Behöver återbygga lite :(

• Svars 135
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Haha, den där Saelenn asså.. okej då vet jag ditt nick iallafall!

mvh Flitig dagboksläsare

(trodde min semilåga dubbelsuitade rundown (nåja) passade bra mot er båda, ni hade AA båda två va?)

Postad
Haha, den där Saelenn asså.. okej då vet jag ditt nick iallafall!

mvh Flitig dagboksläsare

(trodde min semilåga dubbelsuitade rundown (nåja) passade bra mot er båda, ni hade AA båda två va?)

Hehe ah det stämmer bra det (:

Postad

Räddade upp dagen med en timmes tvåbordande där jag fick in en plus-session på 293 samt en kvalplats till 550. Har en skott-dubbel på MODO och Luleå till 5x degen. Luleå gjorde sitt i andra perioden nu och vände till en 3-1 ledning. Bara MODO som måste höja sig ett par snäpp. Vore otroligt fint om den kunde få sitta!

Imorrn blir det tandläkaren finally, har en tand som bråkat i en evighet nu men idag tog mig ork att boka in en tid för lagning...

Postad

Dubbeln fick inte sitta tyvärr, MODO såg otroligt sega ut.

Inatt har jag hittat en riktigt fin dubbel i NHL så inatt blir det comeback där.

Spelar 1a i Philadelphia - NY Rangers. (Rangers saknar en skadad Lundqvist och spelar istället Cam Talbot)

Den spelar jag tillsammans med 1a i Dallas-Calgary.

Blir två fina matcher att raila på jobbet!

Postad

Trist att höra om PLOget! Är inne i något likadant själv men försöker nöta på och iaf en grundande analys/dag på någon fi.

Hur ser rullen ut (om du vill outa), långt kvar till /2?

Postad
Trist att höra om PLOget! Är inne i något likadant själv men försöker nöta på och iaf en grundande analys/dag på någon fi.

Hur ser rullen ut (om du vill outa), långt kvar till /2?

Ligger runt 9.3-9.5 nått inne på SvS atm. Vill helst ha 12k för /2 men kan inte riktigt bestämma mig ang. Hur många buyins jag ska ha är varje nivå.

Diskuterar gärna BRM, vad tycker ni? Spelar helst 200bb inks.

Är väl runt 3.5k ner nu från ATH sen projekt starten.

Postad

Måste bara försöka jinxa min NHL dubbel lite och säga att den är klar med 1 period kvar vilket förvandlar denna dag från ett segt back till ett fint plus. Nöjeslastar in semistort (förhållandevis) på Phoneix till magiska 3.3x degen mot LA som man redan spöat 3 av 3 matcher 2013.

Inget vidare rekad dock men 3.3 känns ändå väldigt högt.. 2.4x på ML är också intressant för den lite blygare :)

Postad
Måste bara försöka jinxa min NHL dubbel lite och säga att den är klar med 1 period kvar vilket förvandlar denna dag från ett segt back till ett fint plus. Nöjeslastar in semistort (förhållandevis) på Phoneix till magiska 3.3x degen mot LA som man redan spöat 3 av 3 matcher 2013.

Inget vidare rekad dock men 3.3 känns ändå väldigt högt.. 2.4x på ML är också intressant för den lite blygare :)

lite för mycket jinx på coyotes hehe, i alla fall hittills 0-3 =/

Postad
Ligger runt 9.3-9.5 nått inne på SvS atm. Vill helst ha 12k för /2 men kan inte riktigt bestämma mig ang. Hur många buyins jag ska ha är varje nivå.

Diskuterar gärna BRM, vad tycker ni? Spelar helst 200bb inks.

Är väl runt 3.5k ner nu från ATH sen projekt starten.

Tror du har större swings än mig, då du lirar väldigt mycket mer aggresivt. Men vid rullen som du har nu, tre bord /1 och två bord /2 tills rullen är på 12k?

Postad
Tror du har större swings än mig, då du lirar väldigt mycket mer aggresivt. Men vid rullen som du har nu, tre bord /1 och två bord /2 tills rullen är på 12k?

Ja precis, kommer nog ta bort /2 tills jag känner mig lite hetare och fått plussa lite men kommer säkerligen ta med bra /2 bord vid möjlighet innan 12k också.

Har fortf en hel del att slipa på i mitt spel så skadar inte att hänga kvar på supermicros ett tag extra.

Å andra sidan så tog jag ut 6k för ett par, tre veckor sen som skulle sponsra en ny dator. Nu fick min dator tydligen ett extraliv så har 6k jag kan sätta tillbaka om jag vill. Men stoppar helst in dom på investeringskontot så ska försöka klara mig utan dom, borde inte vara något problem.

Ty för input Edd, hoppas det vänder för dig :)

Postad
lite för mycket jinx på coyotes hehe, i alla fall hittills 0-3 =/

lol så tog dom sig upp till 4-4 och tappa 2 snabba efter det :)

Dagens hämtkorv?;)

1 Örebro HK vinnare ---- Brynäs IF vs Örebro HK 3.60

2 oavgjort ---- Rögle BK vs Karlskrona HK 4.10

3 oavgjort ---- Mora IK vs Södertälje SK 4.40

4 Asplöven HC vinnare ---- Asplöven HC vs IF Troja/Ljungby 1.90

114x smeten!

Postad

Fick en timmes spel nu efter tandläkarn och hittade +761 på 300 nävar.

Skön känsla att slippa se värsta tänkbara river varje gång man har stål och att få sätta ett och ett annat drag igen!

Ikväll blir det sushi och film med tjejen och imorrn blir det parmiddag på stans bästa restaurang där vi äntligen lyckats boka ett bord!

Klickade även hem en iPhone 5S precis. Fegade ur lite och beställde en svart/grå även om jag var lite sugen på den guldiga.

Postad

Ytterligare 150 händer och ytterligare +667 gröna!

Dålig fokus att prata i telen mitt i grinden. Får tacka morsan för denna pott där jag var helt säker på att jag fick in de med nuts... Blev ju nuts om inte annat.. :oops:

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $2(BB) Replayer

SB ($323)

Hero ($358)

UTG ($451)

CO ($197)

BTN ($569)

Dealt to Hero Q:club: 5:spade: 6:diamond: Q:heart:

UTG raises to $7, CO calls $7, fold, fold, Hero calls $5

FLOP ($22) Q:diamond: 5:diamond: 7:club:

Hero checks, UTG checks, CO checks

TURN ($22) Q:diamond: 5:diamond: 7:club: 9:heart:

Hero bets $16, UTG raises to $70, CO folds, Hero raises to $232, UTG raises to $394, Hero calls $119 (AI)

RIVER ($725) Q:diamond: 5:diamond: 7:club: 9:heart: 7:heart:

UTG shows 6:heart: 8:heart: T:club: 9:club:

(Pre 48%, Flop 44.6%, Turn 80.0%)

Hero shows Q:club: 5:spade: 6:diamond: Q:heart:

(Pre 52%, Flop 55.4%, Turn 20.0%)

Hero wins $710

Postad

Fått plussa ~2500 senaste 3 sessionerna och är nu bara 1k från "månadshigh" igen, riktigt gött! Känner mig rätt bekväm på /2 nu också, efter att ha fått springa lite där med.

Kommer forsätta ha med /1 och även enstaka /.50 bord i värsta fall mest för att det finns extremt bra värde där med. Men fokus kommer såklart ligga på /1 och /2. Testat köpa in 60bb i vissa fall nu och det spelet känns bra eftersom jag spelat en hel del PLO turror och det påminner mer om det spelet. så kommer nog även shortstacka lite /4 inom en snar framtid kan jag tänka mig.

Skulle tömma löningsfisken inatt när tjejen gick och la sig men somnade breve henne runt 00 och vaknade kl 10 imorse. Så det kunde man glömma :)

Missar värdet ikväll också då vi ska ut och käka med en kompis och hans tjej och sen hinka drinkar på stan!

Nya tag imorrn em! Har även små planer på att ta några sjukdagar denna vecka för att få vara lite ledig och kanske få in lite extra volym. (jobbat ständig natt sen juni)

GL med löningsvärdet!

Postad
Knullar du mkt?

Haha nykär så nu liggs det massor! Fråga igen om nått år ;)

Lyckades stänka in en fyrling precis till 16x degen på en hunka, boostade rullen!

Frölunda - Färjestad X

Linköping - AIK under 5.5 mål

Björklöven - IKO över 4.5 mål

BP - AIK 2

Postad

Söndagsgrind med lite trevlig betting och pokers!

Närmast är jag inne på Sverige-Schweiz i damhandbollen, EM Kval dvs.

Sverige -8.5 till 1.90.

Lyckades spika 2 av 2 fyrlingar igår, den jag skrev om tidigare och även en liten 42 krs till 21x degen. Skadar inte med lite dollars så man är ett steg närmare att vara dollarmiljonär nu, ifall du undrar live2012!

Blir lite std sattar idag och lite PLO-slaskande till sporten.

2x degen på Zlatan som målskytt ikväll är en riktig fest också!