ViktorH Postad 22 September , 2013 Rapport Postad 22 September , 2013 Uppdatering: [ ] spela bra poker resten av månaden (månaden hittills 50% bra, 50% rena donationer till allt och alla) - hittills hyfsat, men lite trött spel. [X] finna en möjlig coach att hjälpa mig utveckla mitt spel ytterligare. (ny!) [ ] Budapest på fredag torsdag om jag har råd [ ] stacka Garjolla, Guuden1, Björne61=), krisse, felstav, Bowni, eyedol, SnowBeer, Tobbe123, Lurifix_, Sircall, WwwW, x-type, dandelion_, oestgard, Anna14, VIK_AV, e_na, YummiGummi, Storch86, Trollkarln, TJORVE_LOL, TheSpider, Anna_89, syna fisk, Grodlår, Bo-Hane, MANGESPINN, Lirardanne, Danne90222, £ J £, Pro98, Herveao, Råbään, fluffies, Markus456, Baselof, bys67, bobbyfjr, stray cat, Wallerstei, berndtsson, CHILLADIRR, scirea, st6ne, Poker_Falk, JLRB, JEY8, Darth och alla andra sopregs [X] bli stackad av samtliga regs i sopreglistan. (ny!) [X] bli ovän med halva forumet Citera
nakenchock Postad 24 September , 2013 Rapport Postad 24 September , 2013 Klarade nästan av allt förra veckan. Veckomål: [X] Klara av tung skolvecka [4] 5 gympass [X Vinst i korpen vilket innebär serieseger [X] Noll alkohol [fail] Få bor större delen av "to do" listan jag har sparat på mig senaste veckorna [5000] 1000 händer poke Nya veckomål: 5 gympass + 1 fotbollsmatch 10 000 händer poker "to do" list ska vara borta börja skriva på examinationsuppgift en nykter maskerad-fest Citera
nakenchock Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 [4+1]5 gympass + 1 fotbollsmatch [8k]10 000 händer poker []"to do" list ska vara borta []börja skriva på examinationsuppgift [gick aldrig dit]en nykter maskerad-fest [] skol-lockdown mån-ons [] poker-lockdown tors-sön Citera
JackVegas Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 [ ] Sälja lägenhet[ ] Flytta [ ] Vinna EPT London [X] Hitta tid till poker trots upptaget schema [ ] Hamna på VHs sopreglista totfail Citera
Starfitter Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Snyggt! [/] Inte raka mig Skäggig men fick klippa ner det vid ett tillfälle pga påtryckningar från omgivningen [X] Inte klippa mig [X] Vinna ett bröllop [X] 50k händer Minns inte inom vilket intervall jag menade. [X] Vinna över skolan Jinx [] Vara en social varelse Inte imponerad av mig själv [] ATH-fysisk form Rätt långt från ath-definition. Massa är nog ath dock, får se hur det blir när jag skalar Citera
Mecklenburgare Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 [] http://www.urbandictionary.com/define.php?term=No%20Shave%20November Citera
Vladi Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 [] Hitta en hobby[/] Komma igång med någon form av träning igen rört på mig en massa men träning vet jag inte riktigt [X] Bra balans mellan grind och allt annat tycker jag lyckats med det så bra det har gått hittills [X] Få in acceptabelt med timmar i thai so far, so good [X] Njuta av livet Är höstterminen redan slut? Citera
okocha Postad 3 November , 2013 Rapport Postad 3 November , 2013 [] 10k händer cashgame innan första november[] tura rejält i nån stor turnering [x] vara glad och positiv även i motgång =) inte ens nära på de två första men humöret har vart fint ändå =) Citera
Recommended Posts