Izecool Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Fick plussa idag, måste vart den nya dagboksstarten =) Tack Blomman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KufanyaKazi Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Spela du som minderårig? Det hade du också gjort om nätpoker fanns när du var ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Det hade du också gjort om nätpoker fanns när du var ung. Omaha spelades inte då och internet var inte uppfunnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taggas Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Jag ingår också i denna sekt, spelar 2kortspoker på /4 & /5 för tillfället. Mina inlägg här kommer troligen vara sporadiska! Once a lurker, always a lurker. once a lurker123? gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taggas Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2013 Det hade du också gjort om nätpoker fanns när du var ung. Lies! Slowboy har aldrig varit ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 GL alla kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OveSundberg Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Haha, you´ve got mail! Om jag inte gissar fel finns det en till reg hos er som inte direkt sprungit som gud mot undertecknad. Jodå stämmer bra haha, hade helt missat detta imorse förövrigt Antar att om man endå ska skriva nåt skit så får det väl hamna här i fortsättningen. Spelar /2-/5kr, typ std på detta forum men skall försöka jobba mig uppåt mot /10 hoppas jag! So far 4/4 plussdagar i september, gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2013 GL alla kompisar! Sluta nu! Du skall självklart posta här med din LAG! Tittar du förbi GBG innan jag drar till Aussie så är CC givet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2013 Länsade hela spargrisen imorse och idag skall jag köpa kameran! Sedan måste jag också övertala min kollega på jobbet att sätta i SSD samt minnena i min mac.. mission impossible! Frågan är om man skall köpa 2x16gb minne eller 1x32gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Haha nu märker man att denna db har startats Jag är också med i nano! Hbgare som slaskar på svs /2-/5 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 nah, mer att jag är en forum-lurker till fullo. har ingen koppling till lurker123. tack! nu blev det alltså två inlägg på samma dag. uppswing från två per år! Haha starkt jobbat tagge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lepidus Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Kära nano idag blir det tacos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Kära nano idag blir det tacos Std blev ju tacos igår för mig, nu har just köttfärsen och makaroner landat i magen mvh nano-baller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2013 Jag käkade tacos till frukost.. När byter vi namn till Tacoligan? Kanske ska värva hit Anders Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2013 Insåg att det var extremt jobbigt att byta ut CD-läsaren mot en SSD så valde att kasta min vanliga hårddisk och sätta in SSDn direkt där. Så nu får jag köpa en extern hårddisk. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lepidus Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Spelade en kort sesh o slutade några bi upp. Nu tacos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Spelade en kort sesh o slutade några bi upp. Nu tacos kort-sesh* otippat:ola: mvh kass humor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2013 Kom igen nu gubbar! Lite kvalité inlägg nu innan JackVegas shitlistar våran db och permbannar oss samtliga! Lirade /4 igår. Det gick dåligt. Sedan sprang jag som en gud mot en fisk och skeppade hem 2000kr inom loppet av ungefär 10 händer och jag fick sprutback till min + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Ohoj! Jag är också en Nano Spelar för tillfället /1 med fyra kort. Fick kliva ner efter lite slarvigt slask, uppe på /2 snart igen. Procrastinatar grinden med IRLande. Jobb och GF. Men ska försöka spela några händer framöver iaf. Nu ska jag äta en röra jag gjorde igår med köttfärs och tacokrydda. Nom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jsonpark Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Lirar svs med i micro-gruppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Lirar svs med i micro-gruppen! Ji-sung Park?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts