Gå till innehåll

Lundin är liveproffs


Lundin89

Recommended Posts

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Soft som fan grabbar. Började åka 08 imorse, plockade upp Beercreek på vägen och har kört bil heeeeeela dagen. Tog väl drygt 8 timmar med någon kort pause. Skönt med sällskap iaf!

 

Jag har turat största rummet av 8 i huset så jag har bra med space och en dubbelsäng. Vi ska va fyra grabbar och fyra brudar, träffat två av grabbarna och de verkar va schyssta killar. Brudarna har inte kommit hem än, men lika fint de så man kan snygga till sig lite :)

 

Ingen mat har man heller. Orkar man ens dra och handla? Krångligt det här.

 

Idag blire chill bara antar jag, imorn blire premiär på CC Malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev ju tvunget CC ändå. Lite surr med roflcoptern och nu har det gått något varv. Började lite mys med Queen of Spades10 of Spades och ser floppen 3 of Spades5 of Spades10 of Clubs .

 

Checkraisar flopp och får in hans 2k som jag lyckas tura till mig när le fluuush kommer. Sen lite småpotter åt rätt håll. Kan komma att trivas här, även om jag skulle backa är deras takterrass nöten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt. Terrassen var iaf najs.

 

Själv har jag aldrig funnit det särskilt givande att läsa om när folk har otur, är tjuriga över pokergudarna och allt är emot dem. Kan man inte ta att det inte alltid går bra trots att man är nöjd med sin insats och istället blir tiltad och kastar bort pengar kommer man aldrig komma framåt. I bästa fall bara stå och stampa på samma plats, än värre så kan man hamna längre bak än där man startade.

 

Nä. Vi gör helt enkelt ett nytt försök ikväll. Sen imorn blir det nån rebuysatellit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när du är på plats i lund kan du förövrigt officiellt byta namn til InLund :)

eh-eh? Nudge nudge?

 

LOL! Pluspoäng för den där alltså. Näääästan så man ska byta till något sånt. DB:n kan få heta så iaf tills vidare. :D

 

Hunnit med två besök på CC redan och det blir ett till ikväll. Igår rullade bara ett bord /20 NL, så jag spelade där plus lite omaha när det var igång. Omahan gick inget vidare, men när en kille som kallas PG scoopade en 30k+ pott med set mot 22 outs som han duckade trots run it twice dog bordet. Det fanns helt enkelt inga pengar kvar där. Så jag hoppade över till texas igen och lyckades rädda upp ett stort hål jag hade haft hela dagen till lillplus.

 

Fantastisk känsla. Det känns som att man kommer stå på fel sida eller vara tvåa hela tiden hur man än beter sig åt. Men att då vägra finna sig i det, fortsätta spela sin bästa poker och inte tänka så mycket på resultatet. Kan man göra det, som jag gjorde igår, tror jag att man kommit långt på vägen som pokerspelare.

 

Ikväll spelas 500kr unl. rebuy-satellit till Malmö Open Main Event (15700kr).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PG lirar ganska ofta, tror han vunnit en EPT i heads up eller nåt för några år sen.

 

Asiatiskt utseende?

 

Yes. Samma kille. Riktigt trevlig. Gav mig ett väldigt intelligent intryck. Spelade riktigt din omaha med.

 

fyndigt dagboksnamn! ;)

 

Ty ty. All cred till Katten!

 

Haft sjukaste kortsnittet i hela mitt liv dessa 20 minuter. AA vs AA, splitt. AA vs K3, torsk. AK vs AQ, vinst. QQ, kåkar och får två gator värde. Sen handen direkt efter, AA IGEN, han foldar mot cbet. Känns onödigt att slösa kortrushen redan nu men så länge man går uppåt :D

 

Edit: AA fyra gånger första halvtimmen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har länge haft i tankarna att när jag flyttat ner ska jag börja tatuera högerarmen. Planen är en drake i asiatisk stil med bakgrund. Någon av er forumiter som har några tips på gaddare som är bra på asiatiskt?

 

Hans och Johan på Immovable Tattoo är överjävliga på japanskt. Snabba och effektiva också. Dom är med i en stor artikel i senaste Z Tattoo eller vad tidningen nu heter. Immovable_hans och johansvahntattoing på Instagram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hans och Johan på Immovable Tattoo är överjävliga på japanskt. Snabba och effektiva också. Dom är med i en stor artikel i senaste Z Tattoo eller vad tidningen nu heter. Immovable_hans och johansvahntattoing på Instagram.

 

Kikat in instagram och bloggen. Väldigt imponerande! Precis vad jag letar efter. Får höra av mig till dem när man rotat fram lite motiv så jag kan förklara vad jag vill ha.

 

Så, lite poker.

 

Ikväll på CC Malmö, 20/20 texas.

 

 

Hero sitter i Hi-jack med ca 6500 i stacken. Straddlat och två pers har limpat. Typiskt limp-syna-stor-raise-för-jag-är-fisk-bord. Vi har :Kc::Kd: och slår 300.

 

FI1 sitter i SB och täcker. Vi har bara spelat några varv ihop men inget direkt mot varandra. FI1 har setts 3-beta två eller tre gånger men ingen visning. Verkar vara solid av det lilla jag sett. FI1 slår 840.

 

FI2 är dansk fisk som limpat UTG och efter någon minuts stek skeppar in sina 2100. Den andra limparen viker och det är vår tur.

 

Vad gör du och varför?

 

 

Jag och en annan reg diskuterade den där och hade olika uppfattningar. Ska bli intressant att se vad ni tycker, och varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikat in instagram och bloggen. Väldigt imponerande! Precis vad jag letar efter. Får höra av mig till dem när man rotat fram lite motiv så jag kan förklara vad jag vill ha.

 

Dom ritar allt från grunden, det mesta direkt på kroppen när det gäller sleeves som måste passa runt armen. Hans gör grejer som är mer åt det autentiska hållet och Johan har en lite modernare touch.

oavsett så är dom riktigt bra båda två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tkr man går allt in med motivering att vi har KUNGKUNG och alla spelar bortom rim och reson.

 

Det tycker jag mä. Skitet ska in i mitten.

 

En av oss förespråkar syn pre. Går det eller är det slakt?

 

Dom ritar allt från grunden, det mesta direkt på kroppen när det gäller sleeves som måste passa runt armen. Hans gör grejer som är mer åt det autentiska hållet och Johan har en lite modernare touch.

oavsett så är dom riktigt bra båda två.

 

Tack som fan för tipset iaf. För en nyinflyttad gröngöling är det rena rama djungeln. Men de här två är precis vad jag letar efter. När pokern lugnat sig lite så ska jag höra av mig till dem.

 

Nu drar jag och roflcoooooooooptern till CC för att lira 5k-sideevent. GLGLGLGLGL oss etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om tatueringar. Nu när man blivit farsa så är det väl obligatoriskt att föreviga detta nånstans på kroppen. Det kanske är lite "tacky" men va fan, jag tycker ändå det känns okej.

 

Jag är ju hel och ren sen innan men vill få in namn och födelsedatum.

 

Någon som har lite tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om tatueringar. Nu när man blivit farsa så är det väl obligatoriskt att föreviga detta nånstans på kroppen. Det kanske är lite "tacky" men va fan, jag tycker ändå det känns okej.

 

Jag är ju hel och ren sen innan men vill få in namn och födelsedatum.

 

Någon som har lite tips?

 

Trampstamp? Kan deff tänka mig att skeppa in för att du ska göra det som ett trampstamp, säkert fler här som är villiga till det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...