Lokenius Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Postad 4 Augusti , 2013 mvh Begravningsentrepenören FYP Citera
Lundin89 Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Postad 4 Augusti , 2013 Ca 50k upp live och grus på nätet. Citera
SpaderKung Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Postad 4 Augusti , 2013 Ca 50k upp live och grus på nätet. Och hälften av dom var på en sittning i Stockholm va? Du spelar normalt i Sundsvall va? Citera
Lundin89 Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Postad 4 Augusti , 2013 Och hälften av dom var på en sittning i Stockholm va?Du spelar normalt i Sundsvall va? Spelar i snitt en gång i veckan i Stockholm. Spelar i Sundsvall kanske två gånger per år eller så. Men ja, det var en fin sittning där. Inte lirat så mycket den här månaden men jag har rushat som fan. Citera
SpaderKung Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Postad 4 Augusti , 2013 Spelar i snitt en gång i veckan i Stockholm. Spelar i Sundsvall kanske två gånger per år eller så. Men ja, det var en fin sittning där. Inte lirat så mycket den här månaden men jag har rushat som fan. Jasså, då borde jag känna igen dig....vi möts nog i framtiden. Citera
Recommended Posts