HokuzzPokuzz Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2014 Jag blev med jävligt nyfiken nu! Citera
Sakana Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Bugar och bockar. Man är inget keni på svenska Haha det var ju rätt men jag menade att det blir en korvfest för att det är tjejer som anordnat medan det på din orginaltext lät som att det var konstigt att det blev en korvfest just eftersom det var två tjejer som anordnat Enligt erfarenhet bjuder tjejer så lite andra tjejer som möjligt och detsamma gäller antagligen killar med Citera
WannaSeeMyPig Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 I skrivande stund sitter man och myser kvar i 2nd chance samt 82 hypern på stars. Blev en annan herre här som myste mest i 2nd chance! Citera
gibbsson Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Det var ju inte Mr-"Jag är top 3 bäst i Sverige på femkamp"-Jimmy iaf... Vi pratar alltså om killen som även tror han är top 3 på 10 meter? Var kommer all denna hybris ifrån? Sista onlinepasset på ett par veckor kördes igår. Gick åt helvete de ja. Imorgon drar jag och Åsis till vegas för att ta hand om lille Simon 20 år, som har vandrat runt på vegas gator i en vecka nu utan att få göra ett skit. Kommer spela så många events jag hinner med och kör igång direkt med 3k eventet på onsdag. Om ni vet någon som vill bli av med 10k dulls i vegas mot stars/bank så är det bara att hojta! Citera
bjoelle Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Simon = twitterkungen? Han har varit där en vecka själv? Det kan förklara mycket isåfall. Edit: fast twitterkungen är ju inte 20... hum. Citera
HokuzzPokuzz Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2014 Bra tugg direkt när Meech skrapat bort spindelnätet. Mortiii ägde världen igår igen. Eisen hade otur. Meech hade tur igen. Emilohlsson på stars är fortfarande inte outad. Jag spelade bra men fransmännen var bättre. Robinho räddade söndagen i sista turren. Ja, det var en vanlig söndag igår igen! Idag börjar sommarpokern på allvar. Cheferna drar till vegas så då skall jag spela snorhögt utan att dom kan göra ett skit. Ska bli magiskt! Bokat Sardinien med kvinnan också, åker i början av augsti. Har någon varit där? Tips mottages gärna. Citera
BigMeech Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Det var iamivar som utklassade hela fältet och hade, om jag minns rätt, 7 pinnar ner till andraplatsen! Vilken mägimäg-match det kan bli om några timmar. Längtar Sakana: Haha, det där borde man ju förstått ! Citera
simonlofberg Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Bokat Sardinien med kvinnan också, åker i början av augsti. Har någon varit där? Tips mottages gärna. I augusti är man i Barcelona. Citera
HokuzzPokuzz Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2014 I augusti är man i Barcelona. Haha, du ja. Jag försöker bli irl. Då väljer man iIalien istället. Iofs så har Barca aldrig ens varit ett alternativ Citera
gibbsson Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Simon = twitterkungen? Han har varit där en vecka själv? Det kan förklara mycket isåfall. Edit: fast twitterkungen är ju inte 20... hum. Hahaha, nä inte Twitterkungen. Det är Simon Mattsson som sitter själv i vegas. Twitterkungen åker 30e Citera
mrbrat Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Jag vill bara flika in med att jag kom 2a i femkampen Citera
BigMeech Postad 16 Juni , 2014 Rapport Postad 16 Juni , 2014 Jag vill bara flika in med att jag kom 2a i femkampen Du vann ju även en helvetes massa turrar igår! Stort grattis! Hoppas inte Twitter-Simon har sina föräldrar på Twitter. Magiska poster och +ar på Barcelona! Citera
gibbsson Postad 20 Juni , 2014 Rapport Postad 20 Juni , 2014 Ska försöka fixa lite fyllerail till alla midsommarfirare! Ligger 7/26 i 3kn inför dagens spel som drar igång om 2,5h 548k + nåt armband till 1an! Citera
Starfitter Postad 20 Juni , 2014 Rapport Postad 20 Juni , 2014 1. Vinn 2. Köp en minihest 3. Rid ner för avenyn iförd kostym Gl Citera
gibbsson Postad 20 Juni , 2014 Rapport Postad 20 Juni , 2014 1. Vinn2. Köp en minihest 3. Rid ner för avenyn iförd kostym Gl Hahaha, tyty! redan fixat .2! Citera
Starfitter Postad 20 Juni , 2014 Rapport Postad 20 Juni , 2014 Hahaha, tyty! redan fixat .2! Hellman? Citera
gibbsson Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Itm i 1500-eventet nu. Sitter ok med 60k på 600/1200. Bustade 3kn i CL pott när jag 5betlasta J9s in i ako. Glömde ta min onetime:/ Citera
matjo Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Bra tugg direkt när Meech skrapat bort spindelnätet. Mortiii ägde världen igår igen. Eisen hade otur. Meech hade tur igen. Emilohlsson på stars är fortfarande inte outad. Jag spelade bra men fransmännen var bättre. Robinho räddade söndagen i sista turren. Ja, det var en vanlig söndag igår igen! Idag börjar sommarpokern på allvar. Cheferna drar till vegas så då skall jag spela snorhögt utan att dom kan göra ett skit. Ska bli magiskt! Bokat Sardinien med kvinnan också, åker i början av augsti. Har någon varit där? Tips mottages gärna. Beror på vilken sida ni är men denna stranden tyckte vi var fantastisk: http://www.tripadvisor.se/Attraction_Review-g1144101-d3359516-Reviews-Is_Aruttas-Cabras_Province_of_Oristano_Sardinia.html Sedan gjorde vi en vintour/olivtour i närheten av Alghero som var bra. http://www.tripadvisor.se/Attraction_Review-g187880-d1839000-Reviews-Azienda_Agricola_Leda_d_Ittiri-Alghero_Province_of_Sassari_Sardinia.html Citera
gibbsson Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Ehh, 95a i 1500 först kkvsaj för 57k med 35 bakom, 2st säger att dom vikt A river A! Sen 99vsaq. Hoppa in i 1kn dirr och har ökat till runt 8 från 3k start. Citera
Nilzzon86 Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Ehh, 95a i 1500 först kkvsaj för 57k med 35 bakom, 2st säger att dom vikt A river A! Sen 99vsaq. Hoppa in i 1kn dirr och har ökat till runt 8 från 3k start. Hur länge ska ni vara i vegas grabbar? Citera
HokuzzPokuzz Postad 27 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2014 Beror på vilken sida ni är men denna stranden tyckte vi var fantastisk: http://www.tripadvisor.se/Attraction_Review-g1144101-d3359516-Reviews-Is_Aruttas-Cabras_Province_of_Oristano_Sardinia.html Sedan gjorde vi en vintour/olivtour i närheten av Alghero som var bra. http://www.tripadvisor.se/Attraction_Review-g187880-d1839000-Reviews-Azienda_Agricola_Leda_d_Ittiri-Alghero_Province_of_Sassari_Sardinia.html Tack så mycket. Vingården är nu inplanerad Kom gärna med mer tips om du har några Pokern går käpprakt åt helvete tyvärr så har inte så mycket att rapportera. De flesta från göteborgsligan är i vegas. Men man vart kvar hemma då man inte ens har råd med bussen från Lerum till Landvetter. Var i Blekinge i helgen för att fira midsommar. Var rejält trevligt att komma ifrån vardagslunken och bara umgås med familjen en stund. Mycket god mat och trevligt sällskap. Tjejen var med å träffade hela släkten för första gången. De visade såklart sin bästa sida genom att tjafsa om politik i ca 4a timmar med en promillehalt på över 2.0 Men man får anta att det är std? Nä, nu blir det lite one tabling av en riktig gristurre å ett glas öl! Citera
gibbsson Postad 27 Juni , 2014 Rapport Postad 27 Juni , 2014 Hur länge ska ni vara i vegas grabbar? 11e flyger jag hem. Övriga åker mellan 11-16e Nu spelas monsterstacken, har ingen monsterstack:/ Citera
Metaddict Postad 27 Juni , 2014 Rapport Postad 27 Juni , 2014 Tack så mycket. Vingården är nu inplanerad Kom gärna med mer tips om du har några Pokern går käpprakt åt helvete tyvärr så har inte så mycket att rapportera. De flesta från göteborgsligan är i vegas. Men man vart kvar hemma då man inte ens har råd med bussen från Lerum till Landvetter. Var i Blekinge i helgen för att fira midsommar. Var rejält trevligt att komma ifrån vardagslunken och bara umgås med familjen en stund. Mycket god mat och trevligt sällskap. Tjejen var med å träffade hela släkten för första gången. De visade såklart sin bästa sida genom att tjafsa om politik i ca 4a timmar med en promillehalt på över 2.0 Men man får anta att det är std? Nä, nu blir det lite one tabling av en riktig gristurre å ett glas öl! Blev bråk och skrik om feminism senaste julafton för vår släkt Citera
hubbahubba Postad 27 Juni , 2014 Rapport Postad 27 Juni , 2014 Blev bråk och skrik om feminism senaste julafton för vår släkt Min politiska diskussion på julafton. Det trodde jag inte om dig men du är ju helt dum i huvudet! Citera
Recommended Posts