Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejhej pokereliten, :-)

 

Någon av er som kör coaching eller kan ge tips på var man ska vända sig om man är intresserad utav pokercoaching?

Letar på nätet och hittar mycket men dessvärre sämre med svensk pokercoaching (om det inte bara är jag som suger på att googla?) - haha!

 

Tacksam för svar :mrgreen:

 

Btw 24 år och turneringspelare :-)

 

Vet att mrbrat här i dagboken coachar. Vnilavader på p5, en av sveriges bästa mttspelare om jag får säga de själv. Lycka till!

 

Här kommer dagens låt. Till er som vill dansa lite salsa med en fin kvinna denna sommarnatt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det min tur att vara bounty i Poker.se turneringen på stars!8-)

Den ligger under turneringar->privat

 

id: 9372901413

lösen: g5eg5eg

 

 

hellu! tänkte bara fråga, vann en step 4 biljett på Pokerstars som jag tänkte använda till någon av de veckovis 215 turneringarna som går, tänkte bara fråga vilken av dem som ni finner mest värde i?

 

sunday million!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mig den bästa söndagen på bra länge nu i söndags

 

Inledde med att hitta två djupa turbosar som sket sig. 13e plats i 200t på 888 och 14e i en hyper på stars.

 

Lyckades tillslut hitta två riktigt fina cashar. en andraplats i summer special på .fr och en 3e plats i 888's megadeep.

 

Imorgon sticker jag till barca. Kommer nog inte spela så grymt mycket där nere. Lite sista semestern innan onlinegrinden drar igång på allvar. Men några events ska man få in

 

Vilka får man se i barca?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mig den bästa söndagen på bra länge nu i söndags

 

Inledde med att hitta två djupa turbosar som sket sig. 13e plats i 200t på 888 och 14e i en hyper på stars.

 

Lyckades tillslut hitta två riktigt fina cashar. en andraplats i summer special på .fr och en 3e plats i 888's megadeep.

 

Imorgon sticker jag till barca. Kommer nog inte spela så grymt mycket där nere. Lite sista semestern innan onlinegrinden drar igång på allvar. Men några events ska man få in

 

Vilka får man se i barca?

 

Vi ses där, du har PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hej och hå.

 

sprungit rätt fint det senaste och plockade ner en wina series 20 turbo. från 50 kvar var avg 8bb eller mindre. Så var ju en rejäl springturre, sen hjälper det att 95% av fältet inte har en aning om vad som ska shoveas eller synas. Kom även samma dag 5a i 100fo wina series som var 3 startdagar! Har även cashat de flesta dyra wcoops hittills med en 60e plats i 1kn som bästa placering. Vi får hoppas att det fortsätter i samma anda, heja heja!

 

Sitter lite smått tiltad efter att ha bustat i setup i big 55 med 16 kvar och med AsJs vs 88 på 8s7s4s4x X, fick dock hela skiten på river. i 60bb balja med 12bb bakom.

 

Sitter atm på finalbord i 888s fredagsspecial. Vinner jag plockar jag hem en TC.

 

Imorgin ska ett gött gäng gå på Häcken - Malmö kl 13! Skönt att komma ut lite i wcoop-hetsen.

 

Har även börjat träna min trötta kropp. Känner redan hur mycekt bättre jag mår fysiskt och psykiskt. Förstår nu hur viktigt det är att hålla igång och speciellt under en såhär lång turneringserie. Kan få käka upp det här senare om man skulle tappa motivationen för gymmet. Inleder med att köpa ett dyrt gymkort och massa pulver så det ska svida att inte gå dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu boys, lite sköna uppdates under WCOOP orkar ni med! :shock:

 

inte ens ett skrytinlägg efter att ha dunkat in $107k ... whaat

 

Hahaha:)

 

Inledde wcoop i misär och alla vi som delar action backa rakt ut och även dom vi stejkar gick skit. Varit sjuk i typ 3v så varit rätt jobbigt att grinda så långa pass. Bestämde mig för att bara kvala till 10k highrollern. Backa ett par K och skulle in och regga nåt sista kval. Lyckas då missregga 10kn!

Skön panik man fick då!

 

Blev fullback (22-25k)den kvällen men fick med mig 30bb till stars.fr millen som då inte ens var itm. Sen rusha jag upp mig dag 2 och tog mig till FT! Lyckades komma 3a för 80k euro:mrgreen:

 

Tog mig även till ft i en mixed wcoop och gått rätt ok i övrigt också!

 

Som grädde på moset hade man lil% i pistons 2a plats i HR och 42ayays 4e plats igår i 1kn:)

 

BRA VECKA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...