MR_Jimmy Postad 21 April , 2014 Rapport Share Postad 21 April , 2014 Varför använder inte mortii mobil? För han är så satans skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 April , 2014 Rapport Share Postad 21 April , 2014 Hahahah fail:D MINIFTOPS drar igång idag!!!!!!!!!!!!!!!! Kan va årets tråkigaste söndag. Fast när man inte är inne för en vinst i benjamin kanske det finns en liten chans att hitta ett plus istället! Snygg antijinx. Eisen klonkar hem 18k, gnetaren 34.5k och morti plockar hem 42.5k. Money money bling bling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bing0123 Postad 23 April , 2014 Rapport Share Postad 23 April , 2014 Kollade precis på episode 2 av EPT London och undrar när herr Ylitalo dyker upp. för mycket kvinnor och hellmuth för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrand Postad 26 April , 2014 Rapport Share Postad 26 April , 2014 Vad ligger priset/h för coachning MORTIIIIIIII? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CAPS_PG Postad 27 April , 2014 Rapport Share Postad 27 April , 2014 Härlig start på söndagen Eisen och Kungkroon, GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 April , 2014 Rapport Share Postad 28 April , 2014 Härlig start på söndagen Eisen och Kungkroon, GG! Tackar! Det va en grym start! tyvärr blev det inget mer efter den:/ 1tablar 2nd med 10bb precis itm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrbrat Postad 28 April , 2014 Rapport Share Postad 28 April , 2014 Vad ligger priset/h för coachning MORTIIIIIIII? Har inte satt ett exakt pris ännu.. Kommer att ligga mellan $300-400 när jag fått ordning på alla saker. Kommer att finnas möjlighet o göra det gruppvis ifall man vill gå ihop några stycken o dela upp summan. Svenskarna verkar gått kallt idag. Vann iaf lite dollars av okänd svensk på FIFA. Sidebets i skypen blev det givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CAPS_PG Postad 28 April , 2014 Rapport Share Postad 28 April , 2014 Tackar! Det va en grym start! tyvärr blev det inget mer efter den:/1tablar 2nd med 10bb precis itm.. Den cashen räddar den upp hela kvällen ändå? Alltså pengamässigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 April , 2014 Rapport Share Postad 29 April , 2014 Fråga till MTT-boken: Sitter och planerar sommarens WSOP och diskuterar stående swaps i samtliga events med en polare från UK och en från Kanada. Hur negotiatar man swaps med taxfree-människor när jag blir beskattad på mina binks? Vad är mest fair? Finns det någon "rättvis formel" som funkar, att jag swappar en högre % jämfört med deras? Är det fair mot mig? Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 Fråga till MTT-boken: Sitter och planerar sommarens WSOP och diskuterar stående swaps i samtliga events med en polare från UK och en från Kanada. Hur negotiatar man swaps med taxfree-människor när jag blir beskattad på mina binks? Vad är mest fair? Finns det någon "rättvis formel" som funkar, att jag swappar en högre % jämfört med deras? Är det fair mot mig? Hjälp Enklast bör väl typ vara att dra av 30% på alla belopp du får av deras cashar? Eller på totalen under hela wsop, vetifan, lite krångligt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 Multiplicera med en straffaktor (1/0.7) ~ 1.43. Exempel, du swappar 5% med en skattebefriad, för rättvis swap ger du 7,14% av dina vinster efter skatt mot hennes 5%. Om hon vinner 100 kr får du 5 kr, detta får du förmodligen skatta 30% på, dvs dina 5% blir 3.5kr. Om du vinner 100kr får hon 100kr * 0.7 * 0.05*1.43 = 5 kr. Det är inte rättvist att hon bestraffas för att du lever i ett kommunistiskt land där staten konfiskerar lönen av ditt arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 Ingen rolig matematik när man börjar tänka på det. Tack för efforts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 Den cashen räddar den upp hela kvällen ändå? Alltså pengamässigt? Japp en sån cash räddar ungefär B/E en vanlig söndag. Sen har man oftast några andra mindre cashes som drygar ut till ett lillplus:). Fick ta ner 100r igår för ny plusdag! Skönt med en bra trend inför scoop! Planen inför scoop blir att inte spela alltför mkt. Rätt många har planerat in turren på CC men jag tänkte skippa den och lägga mig i en solstol och dricka en öl istället. Innan det blir dags att låsa in sig i 3v.. Kanske kollar några videos för att hålla igång pokertänket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 Planen inför scoop blir att inte spela alltför mkt. Synar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 1 Maj , 2014 Rapport Share Postad 1 Maj , 2014 Synar 2 dagars spelfritt än så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 1 Maj , 2014 Rapport Share Postad 1 Maj , 2014 2 dagars spelfritt än så länge.. syn, uno med morfar räknas ej som spelfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 Maj , 2014 Rapport Share Postad 2 Maj , 2014 Ty floor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 2 Maj , 2014 Rapport Share Postad 2 Maj , 2014 3 stabila gubbar från DBn kvar i Spring week. Ortens favorit har en rejäl stapel, srslyfu sitter och myser med 20bb och jag skälv har 15bb. Sen är Avenynprofilen PK kvar samt den alltid välklädda och nummersamlande SKSK! Tror mest på mig själv som vanligt! Mina all in skills är exakt va dom brukar vara. Det visade man mot åsis som jag tura ihjäl mig mot 2 ggr. Va ju min enda chans så vafan^^ drar igång kl 14! GL oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 3 Maj , 2014 Rapport Share Postad 3 Maj , 2014 Blev en nionde plats i spring i år. Skötte mig bra och har inga händer jag ångrar lr tänker tillbaka på förutom SISTA! Med 10 min kvar av dagen och precis FT...Jag ligger sist tillsammans med en annan med 260k på 8/16blinds. UTG+1 öppnar (stor stack) Fold fram till mig i BB, tittar ner på AJs, och lastar in efter lite stek. Efter lite tänk synar han av med sin AQ och det blir ridå. Va tycker ni om lasten? Kanske bara ska ta en flop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 4 Maj , 2014 Rapport Share Postad 4 Maj , 2014 GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MangeJao Postad 4 Maj , 2014 Rapport Share Postad 4 Maj , 2014 Japp GL alla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 6 Maj , 2014 Rapport Share Postad 6 Maj , 2014 Ljus start på scoop... eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 7 Maj , 2014 Rapport Share Postad 7 Maj , 2014 Börjar bli en rutin det här. Sitter på spårvagnen 07.. Bustar med 3 nivåer kvar kvar för dagen och brickar ur totalt i allt annat. Fick avsluta med att åka på en tvättäkta slowroll. Det vart ett så långt stek pre att det blev för obv att han hade äggen. Kvarten innan dess höll han världsmästerskapen i rasism i chatten. 1,4m i online cashes och förmodligen dummare än ett sugrör från McDonalds. Nya tag imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 8 Maj , 2014 Rapport Share Postad 8 Maj , 2014 Hypeat upp SCOOP i månader nu. Ett par dagar in mår man redan skit och back ett liv eller mer.. Behövlig paus imorgon och så får vi finbesök av en snubbe som nickar EmilOhlsson på stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2014 Hypeat upp poker överlag senaste åren imo. Poker är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts