gibbsson Postad 28 December , 2013 Rapport Share Postad 28 December , 2013 yenotaur-jakten har inletts mao? Haha, japp! Va bara inne för att se till att alla spelade:) Nä men det blir omöjligt i nuläget, 2 mån planerade i aussie/NZ och då är mer än 2 grinddagar per vecka uteslutet. Tänke fixa en 3-crown och lite medvind i grinden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 December , 2013 Rapport Share Postad 28 December , 2013 Hojta om nån behöver partysmet, byter gärna mot stars/ftp/888/mb/bank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 December , 2013 Rapport Share Postad 28 December , 2013 Är partypengarna att anse som med eller mot-riggade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 December , 2013 Rapport Share Postad 28 December , 2013 Är partypengarna att anse som med eller mot-riggade? Mina partypengar har alltid varit medriggade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 December , 2013 Rapport Share Postad 28 December , 2013 Jag omformulerar; "Följer medriggen med pengarna? Eller försvinner den under transfern?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 December , 2013 Rapport Share Postad 28 December , 2013 Jag omformulerar; "Följer medriggen med pengarna? Eller försvinner den under transfern?" Kan slänga in 30% medrigg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 29 December , 2013 Rapport Share Postad 29 December , 2013 Nöjd med beslutet att skippa CPW! 4a .fr 250 6max, 3a mount rushmore och avsluta med en fin 2a plats i weekly turbo! Tyvärr tappa jag 1,3m mot 300k HU A6vsk5 A6vs106s och sen A8vsKJs. Trist att missa 3crown men en riktigt fin cash! Dagens höjdpunkt är ändå när man läser att inho tog time på Andreas Samuelsson när han är inne i en pott mot Erland:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 29 December , 2013 Rapport Share Postad 29 December , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 29 December , 2013 Rapport Share Postad 29 December , 2013 Hur gick det? =) Någon kvar i CPW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 29 December , 2013 Rapport Share Postad 29 December , 2013 Hur gick det? =) Någon kvar i CPW Srsly, doyle, lövet, Kroon är dom jag kommer på som är kvar härifrån som är värda att nämna. Eftersom srsly kör en "vigge" nu och kvartar på min soffa hejjar jag mest på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 vafan! halva dagboken på cpw-ft och ingen action här. heja!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Haha lycka till! Kom igen nu, lite trash-talk här i dbn kan väl inte vara för mycket att begära! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Blev nog runt B/E idag efter en 5e plats i party HR och 3a i en 51 hyper. Tänkte grindat imorgon(idag) men får väl bli rail på cc nu när mexico-gubbarna ligger 1a 2a och 3a inför finalbordet! gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madblast Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Bra run för folket, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrbrat Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Btw, har hört att någon av er här är ifrån Kungsbacka!? Stämmer det? Vilken skola gick du/ni på isåfall =) (hoppas jag inte outar nu? säg till så editar jag bort). Mvh flyttade ifrån KBA när jag var 13! Det låter som jag de. Jag gick grundskolan på Varla & halva gymnasiet på Lindälv. Själv? Stort gl på ft pojkar. Tror Coller vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Det låter som jag de. Jag gick grundskolan på Varla & halva gymnasiet på Lindälv. Själv? Okej! Hammeröskolan och hålabäck innan jag flyttade till Göteborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Tackar för alla lyckoönskningar! Ska bli rejält trevligt att spela live-ft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 gl alla. Må ni komma top3 och bestämma er för att spela klar turren under intagande av sprit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 gl alla. Må ni komma top3 och bestämma er för att spela klar turren under intagande av sprit. hade varit ett helt magiskt utfall tyty ! ska bli sjukt skoj att spela idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 30 December , 2013 Rapport Share Postad 30 December , 2013 Vinner coller blir det temafest på nyår. Mexikansk kartell- tema! Jobba nu gubbs! Blåvitt får aldrig dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2013 Gott nytt år PF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 December , 2013 Rapport Share Postad 31 December , 2013 Gott nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RGSundstedt Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Landskamp här i ert fina Gbg imorgon! Hör av er om de behövdes plåtar! Ping *eisen* / Sundstedt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Hur slutade skattletandet för de skrattretande på finalbordet? (orkar ej googla) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Hur slutade skattletandet för de skrattretande på finalbordet? (orkar ej googla) Låt oss säga som så här, Inho och Eisen är mkt bättre spelare än railare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts