valterego Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Tänk så tror du att texasrobotarna i mexico kommer spela det eventet Spelar jag så kommer de. Tvåa på P5 i all ära, men tänk för Eisen att få skriva "bustat Egon" på meritlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 5 November , 2013 Rapport Share Postad 5 November , 2013 Betyg på antal fyllestories från Mexico = En blindfolded Hedvig Lindahl med käpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 5 November , 2013 Rapport Share Postad 5 November , 2013 Inte ofta man får braga så jag passar på. Igår tog man ner Malmö autumn efter en rafflande HU mot "ralfrolf". Vi dealade innan HUn började. Jag kände att han hade viss edge HU så va rätt gött o få till de. Annars flöt de på bra på FTt, hade bra koll hela vägen. 3 avgörande händer på FTt va all in för överlevnad 66 vs AA turn 6 (oops) sen bluffshove river för att ta mig upp på CL har jag förmig. Sen fick jag till en 4betsbluff, 5 handat som inte va så stor men hade kostat mig momentum som va rätt viktig mot ralfrolf. Bra insats GG osv. Tack för att man är huvudtarget under SM Trips x3 COME AT ME BRO Mer könsord i HHsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 5 November , 2013 Rapport Share Postad 5 November , 2013 Betyg på antal fyllestories från Mexico = En blindfolded Hedvig Lindahl med käpp. Hahahah. Efter nästa utgång ska du få dig en rejäl recension att bita i. (Om man kommer ihåg nått) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 November , 2013 Rapport Share Postad 5 November , 2013 crosspostar, allt för att rädda Looslis image i alla möjliga hörn av internet: ang wsop-ft: Tiltar så oändligt hårt på hur de creddade ner Looslis 86hh-spel. 2h innan denna handen så angleshootar han med KK i bb genom att låtsas vilja syna men "råka" lägga in en minraise. Kommentatorerna (inkl Esfandiari) säger inte ett ord om att det kan ha varit en angle. Sen gör han samma sak igen, fast nu genom att klicka tillbaka en checkraise på A85sss med 86hh. Typ ett snyggt spel och otur att han sprungit in i en färg som jammade. Återigen sitter kommentatorerna och berättar vilket sjukt misstag han har gjort och hur han måste vara nervös som sitter där och missklickar. Okej om Lon och Norman inte fattar, men detta är väl anledningen till att esfandiari sitter med? Tycker synd om Loosli som blev så nedcreddad inför familj, släkt och hela tvtittarvärlden. I övrigt var det väl ett ganska tråkigt FT? Inga suckouts, inte så många sjuka spel osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ralfrolf Postad 6 November , 2013 Rapport Share Postad 6 November , 2013 Grattis TAXXI till segern!! Var en rolig HU iaf även om jag inte tog hem det och gick back to back. Bra spelat iaf så ses vi nästa år igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 6 November , 2013 Rapport Share Postad 6 November , 2013 Grattis TAXXI till segern!! Var en rolig HU iaf även om jag inte tog hem det och gick back to back. Bra spelat iaf så ses vi nästa år igen! Tack ska du ha mannen! Wp du med, du får ta o bjuda på skumpa efter christmas lr nere i prag istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 6 November , 2013 Rapport Share Postad 6 November , 2013 lol! Vi lär spela typ alla events. Igår avsluta vi dagen med ett homegame i 7-korts stöt:-) Vi glömde ett gäng bountys och det lär dyka upp några till sen. Va bara jag som tog bounty igår. Inte vilken som helst utan på MrAndreeew!! Nya: DavidDuzak Valterego JoseGuti JR-poker glanskorv *Hedrad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrbrat Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 Efter en fin kväll sittter man kvar med två deeps båda på ipoker medan de andra grillar hambrugare & lax. Väldigt svårt att fokusera på spelet när 7 kort stötpoker står & knackar på dörren. Har lärt mig en massa tricks senaste tiden, seger är det enda som räknas. Favoriter inför 7 korts stötpoker skulle jag nog säga är Hokuzzpokuzz, treezer & IMOGTO inkl mig själv obv. De som jag tror har absolut minst chans i turneringen är Eisenhower1 klar nummer 1 tätt följd utav KungKroon, även MR_Jimmy har extremt liten chans i det eventen. Avslutar troligen kvällen med ett varmt bad, en kall en öl + havsutsikt efter jag ätit upp min hamburgare. Hoppas vädret är bra hemma. Hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 MR_JIMMY på bordet, BOUNTYYYYYYY!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 MR_JIMMY på bordet, BOUNTYYYYYYY!!!!!!! Ser att fisk-eisen åkte ut först, hoppas han spelade den för egna pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RGSundstedt Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Ser att fisk-eisen åkte ut först, hoppas han spelade den för egna pengar... + 1000000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Ser att fisk-eisen åkte ut först, hoppas han spelade den för egna pengar... Dålig koll har du mannen! näst sist:) 0 pinnar idag:/ Spelade på bolaget:D En fisk i huset var stor CL efter 45 min men busta först i huset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 November , 2013 Rapport Share Postad 9 November , 2013 Booom skepp SM-lastlongern i 7stöten för 6p! Ingen i huset cashade ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 November , 2013 Rapport Share Postad 9 November , 2013 Booom skepp SM-lastlongern i 7stöten för 6p! Ingen i huset cashade ^^ Marginell 2a i huset kwdoglfodnsbsbwbdkkgrnfnzklfndnf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 kände mig inte i toppform idag, så reggade bara upp ett myspass med tre gödingar och inga non-turbos efter kl 19 svensk tid. FT-bubbla i breeze enda cashen, men entablar ipokers 200k med 12bb på semisemibubblan. Dagens main event var såklart SM i omaha. Min första omahaturre någonsin, så är mkt nöjd med att fega mig in på en tredjeplats i lastlongern för 3p. Släng in ställningen här Gibban, så jag har nåt att tänka på ikväll i hundrummets lilla äckeldusch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Denna dagboken är alltid läsvärd! Jäklar vad Inho springer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Denna dagboken är alltid läsvärd! Jäklar vad Inho springer.... Sa precis på till polarn: Nu kommer Nilzzon turhåna mig på pokerforum, en turbovinst går aldrig obemärkt förbi Va endel spring inblandat ja! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Sa precis på till polarn: Nu kommer Nilzzon turhåna mig på pokerforum, en turbovinst går aldrig obemärkt förbi Va endel spring inblandat ja! haha Hohoho =) kan va gott o få springa fint pokern blir ju så mycket roligare då... faktiskt sprungit fram till ett finalbord i en 33euro turbo, men verkar gå kallt här nu så får se om man kan dubbla några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 Hohoho =) kan va gott o få springa fint pokern blir ju så mycket roligare då... faktiskt sprungit fram till ett finalbord i en 33euro turbo, men verkar gå kallt här nu så får se om man kan dubbla några gånger Löste vi den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 (11h 12 min running) Är detta normalt för er MTTare? Trodde seminarie 08.00 var i säkra zonen när man reggade så tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 (11h 12 min running) Är detta normalt för er MTTare? Trodde seminarie 08.00 var i säkra zonen när man reggade så tidigt. + whine!! 888 megadeep? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 Släng in ställningen här Gibban, så jag har nåt att tänka på ikväll i hundrummets lilla äckeldusch tot ställning efter 3 omgångar: treez 20 eisen 15 kroon 9 erland 8 hokuz 5 coller 4 morti 2 mrjj 1 lövet 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 tot ställning efter 3 omgångar: treez 20 eisen 15 erland 8 kroon 7 hokuz 5 coller 4 morti 2 mrjj 1 lövet 0 skräll att lövet skämmer ut sig troligt du hade postat denna om du låg näst sist, nsh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 AAvs J8 i 3betad på 5699 för 2mille 4 handat i 250kn ftp. 2 hade 1m och en SUPER fisk som va CL. skönt drömliv fick plussa för första gången på resan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts