Nilzzon86 Postad 26 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2013 Där sög man ut fint, sprang bra som fan i den turren, va synd att jag skulle skjuta bort stacken senare som sagt! Vad nickar du om man får fråga? Nickar nilzza , har dock både jobb o sambo så spelar tyvärr icke så ofta som jag vill pga tidsbrist. gillar sunday rebuy turren trots att den kan bli i dyraste laget för min rulle:lol: , men en klonk i den så har man ju rulle till att spela den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Bra drag i dagboken! Imorgon drar alla Highrollers till EPT-Barcelona. Jag själv och taxxidriver är de enda sanna lolstakesspelarna i vårat gäng, så vi får snällt stanna hemma. Funderar dock på att göra en minitripp till västerås å hälsa på sng-och onlinelegenden treezer. Får se när det blir dock. Tanken är iallafall att trycka sinnesjukt mkt volym nu när alla superregs å gristurare är i barcelona, då de inte får spela online därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Kan nogon snalla be Ylle kolla sin PM har pa PF! Viktigt!! Ses i barca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Framme i Barca!! Nu slagg en timme eller två. Senare blir det Barca-matchen på Nou Camp! Imorgon blir det dag 1b av Estrella för de flesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
z1kred Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Var ju bara tvungen att följa denna DB efter att man sett Dybban flyttar in. Svinskönt kontor ni hade, vore ju drömmen att skaffa sig något liknande någon gång. gl med skattletande boys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrtensFavorit Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Ortens han körkörkör. Checkat in i våran villa nu i Puerto Banus, Marbella. Ren magi! Pool, backyard med grillplats, 3våningshus med flera sängar och sovrum ett MEGAvardagsrum. Inatt blir det party hard och imorgon poolparty vid stranden. GL kollegor i Barcelona, win plenty euros! Kanske ev kikar förbi med MrBrat för några dagars fun. Dagens låt: Mvh Förortsstekaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Ortens han körkörkör. Checkat in i våran villa nu i Puerto Banus, Marbella. Ren magi! Pool, backyard med grillplats, 3våningshus med flera sängar och sovrum ett MEGAvardagsrum. Inatt blir det party hard och imorgon poolparty vid stranden. GL kollegor i Barcelona, win plenty euros! Kanske ev kikar förbi med MrBrat för några dagars fun. Dagens låt: Mvh Förortsstekaren När man börjar bygga pool vid stranden, då vet man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Bra drag i dagboken! Funderar dock på att göra en minitripp till västerås å hälsa på sng-och onlinelegenden treezer. Om du gör det är jag är i stan förutsätter jag att vi hugger en fika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrand Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Ortens han körkörkör. Checkat in i våran villa nu i Puerto Banus, Marbella. Ren magi! Pool, backyard med grillplats, 3våningshus med flera sängar och sovrum ett MEGAvardagsrum. Inatt blir det party hard och imorgon poolparty vid stranden. GL kollegor i Barcelona, win plenty euros! Kanske ev kikar förbi med MrBrat för några dagars fun. Dagens låt: Mvh Förortsstekaren Låter nice! Vad kostar det att hyra en sån villa om man får fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Fråga angående dagbokens titel: Skatterna som det letas efter, är det den typen som ligger i kista och är eftertraktade av pirater, eller är det den typen av skatter som är eftertraktade av Dag Hardysson? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 Ortens han körkörkör. Checkat in i våran villa nu i Puerto Banus, Marbella. Ren magi! Pool, backyard med grillplats, 3våningshus med flera sängar och sovrum ett MEGAvardagsrum. Inatt blir det party hard och imorgon poolparty vid stranden. GL kollegor i Barcelona, win plenty euros! Kanske ev kikar förbi med MrBrat för några dagars fun. Dagens låt: Mvh Förortsstekaren PICS?!??!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 Fråga angående dagbokens titel: Skatterna som det letas efter, är det den typen som ligger i kista och är eftertraktade av pirater, eller är det den typen av skatter som är eftertraktade av Dag Hardysson? Mvh Upp till bedömaren själv att avgöra. Om du gör det är jag är i stan förutsätter jag att vi hugger en fika. Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 99 vs QQ på Q973 för 2.5x startstack nivå 4, så dog estrella-drömmen. Lär satsa på en cashgamedag imorgon. Heja alla 1b-are Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 99 vs QQ på Q973 för 2.5x startstack nivå 4, så dog estrella-drömmen. Lär satsa på en cashgamedag imorgon. Heja alla 1b-are Suck:( Blir det några mer sideevent? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 PICS?!??!??! BUmp diz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Suck:( Blir det några mer sideevent? Så många som möjligt såklart ^^ Idag blir det estrella minievent €300 reentry, och eventuellt ett 100r-kval till main ikväll om jag bustar 3hunkan Säljer prollar i main: http://pokerforum.nu/forum/stakes-transfers-procentbyte/69057-kungkroon-s-ljer-60-i-ept-barca-main-event-har-vinst-p-k-nn.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 30 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 BUmp diz Ignorerar han?! Är han så skön? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Kör en klassisk ölgrind när tjejen somnat. Ser någon här i dagboken på ett bord. Tänker att NU JÄVLAR SKA JAG MOEERDA han. Högerklickar, för muspekarn neråt... BAM, bordsbyte. Lika jävla iskallt som snöbollen jag tänkt kasta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Kör en klassisk ölgrind när tjejen somnat. Ser någon här i dagboken på ett bord. Tänker att NU JÄVLAR SKA JAG MOEERDA han. Högerklickar, för muspekarn neråt... BAM, bordsbyte. Lika jävla iskallt som snöbollen jag tänkt kasta Och trots det finns det folk som fortfarande inte tror på riggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OveSundberg Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Ortens han körkörkör. Checkat in i våran villa nu i Puerto Banus, Marbella. Ren magi! Pool, backyard med grillplats, 3våningshus med flera sängar och sovrum ett MEGAvardagsrum. Inatt blir det party hard och imorgon poolparty vid stranden. GL kollegor i Barcelona, win plenty euros! Kanske ev kikar förbi med MrBrat för några dagars fun. Dagens låt: Mvh Förortsstekaren Låter nice, vart blev poolpartyt? Ocean, Plaza lr Nikki? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2013 Skulle med vilja se lite bilder! Skulle även vilja höra hur det går för morti med kvinnorna. Det är jag mest nyfiken på. En triprapport hade vart mägimäg på det stora hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrtensFavorit Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2013 Skulle med vilja se lite bilder! Skulle även vilja höra hur det går för morti med kvinnorna. Det är jag mest nyfiken på. En triprapport hade vart mägimäg på det stora hela. splatterbandsgol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrtensFavorit Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2013 Låter nice, vart blev poolpartyt? Ocean, Plaza lr Nikki? Vart fett nice, vi var på Ocean schyst som fan Inte testat Nikki än men hört det ska vara mega. Har du några roliga tips nu för sista dagarna hade de uppskattats! bilder blir det pass på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2013 Rekommenderar inte hororna där vid statyn vid kebabstället. Bara 3or. Som bäst. Rekommenderar däremot ett ställe på bargatan.. om jag bara kunde minnas vad det hette hur många är ni som åkte ner? Springer det cashgames med och isåfall vilka nivåer? Bilder hade varit trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts