Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Efter en tung dag på cashgame borden (förutom svs) så avslutades det med att ta ned 530fo PLO på stars för $16450. Vilket vände röda siffror till fina gröna. Blir troligtvis MTT pass imorgon (tisdag) = lillsöndag.

 

 

Peeeeeicczzeeeeeee!

 

1. Vem/vilka är dom tuffaste CG spelarna som du möter på svs?

 

2. Vem/Vilka är dom sämsta CG spelarna du möter på svs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle köra mysgrind i soffan med lite fotbollskik, slutade med 6 finalbord! Tror det är rekord för mig :) Placeringarna i ordning:

7a i 8r 2x turbo stars

4a 320 6 max stars

8a 50r ipoker

4a hot100 stars.fr

5a 100 turbo stars

5a 100c stars.fr

 

Sammanfattningsvis får jag väl inse att jag kanske måste fila lite på mitt finalbordsgame, 6 försök och inte en placering bättre än 4a, slösade väl förmodligen all tur innan :)

 

Idag är det tisdag med 1kn på stars som karamell. Är fortfarande ute i dom djupa skogarna i dalarna och hälsar på päronen sen en vecka tillbaka. Har en magisk setup här och morsan sköter allt praktist vid sidan så man känner sig som 12 igen och gör inte många knop :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag såg dig på två FT av en slump och tänkte att det var ju stabilt. Sedan kikade jag in på p5 och såg resterande, fortsätt i samma stil så plockar du en TC på en och samma kväll :-D

 

Sedan första gången jag hörde om kontor så har tanken lockat. När jag väl börjar fundera på det mer seriöst inser jag hur viktigt det är att få vara i min egen zon när jag spelar. Har ni några regler? Hörlurar på = prata inte med mig, whinar du till mig så är du död?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni den genomsnittliga timlönen är på kontoret?

Hur många av er blandar MTTs med cash?

Vem tycker ni är jobbigast att ha vid bordet?

Hur aktiva liv lever ni vid sidan av pokern?

Älskar ni fortfarande poker?

 

1. Sin timlön är omöjlig att lista ut som turregrinder. Visst kan jag se vad jag haft i timlön i år men det säger inte mkt för variansen är så otroligt mkt större än någon fattar i MTTs.

 

2. 3av8 kör hyfsat regelbundet cg. Jag river av några nävar då och då men bör inte räknas in till dom som blandar.

 

3. Svårt att nämna några speciella när det finns så många duktiga.

FU_15, BrynKenny, Flush_Entity, TeamWispy och Cal för att nämna några.

 

4. Tränar fotboll 3ggr i veckan och försöker få in en golfrunda utöver de varje vecka. Blivit alldeles för lite golf i slutet.

 

5. När pokern går bra!

 

 

Sedan första gången jag hörde om kontor så har tanken lockat. När jag väl börjar fundera på det mer seriöst inser jag hur viktigt det är att få vara i min egen zon när jag spelar. Har ni några regler? Hörlurar på = prata inte med mig, whinar du till mig så är du död?

 

Alla kör med hörlurar. Vissa lämnar ett öra för att kunna snacka lite. Jävligt ofta man säger nåt och ingen svarar = akward

Vi har inte satt upp några officiella regler. Sunt förnuft är väl det som gäller.

 

Den här DBn är det roligaste som hänt på pf på länge!

 

Keep it up och GL! :D

 

Kul att den gillas! Tack desamma

 

Railar inho atm! LYcka till :D

 

Lirar någon annan på kontoret 1KN på stars nu?

 

Jag spelar också 1kn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...