WannaSeeMyPig Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Postad 10 Oktober , 2013 Blir att följa via pokernews i mobilen samtidigt som man kollar Österrike-Sverige imorgon! GLGL Citera
Starfitter Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Postad 10 Oktober , 2013 Hoppas det blir kult på pokern för dig imorgon! Citera
KungKroon Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Postad 10 Oktober , 2013 Sticker emellan med en våldtäcktsrapport lite snabbt bara men gogogo inho! Det går dåligt. Det kommer ofta kort som ger motståndaren bättre hand. Det har resulterat i en väldigt massa förlorade pengar. Tråkigt när det blir så. Citera
HokuzzPokuzz Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Blir att följa via pokernews i mobilen samtidigt som man kollar Österrike-Sverige imorgon! GLGL This. Citera
TripsA Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Jag och srslyfu bokade resa till London igår natt efter några järn! Vi vaknar upp i tid och ringer varandra. Inser att vi bokat absolut det hundigaste flyget nånsin. De va ren djurtransport över Kattegatt. Vi har precis bestämt oss för vask, vägrar sitta bredvid en nerpissad tapir! Fan va korkad man är på fyllan asså, man lär sig aldrig haha GL ingrosso!!! Citera
JohnH Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Jobba in magisk rail i bakgrunden... Inho har inte alltid varit nykter vid railsnöret. Citera
bjoelle Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Kolla någon minut på klippet ovan med. Blip blip, minst sagt. Anar att det inte är Åberg som kombinerar pokerstars-grind med skypeintervju, vilket osökt leder mig till att den andra herrn i klippet går direkt upp från en heldags livepoker och reggar turbos? Citera
foogel Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Ooooh få träffa Kristy Arnett! Pokernews! Lycka till! Citera
WannaSeeMyPig Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Nu är han på inofficiella finalbordet, 9-handat(om jag förstått rätt?). Ska ner till 8. http://www.pokerstars.tv/poker-video-5156-eptlive.html Edit: Jag har alltid förstått rätt. Citera
ViktorH Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 varför går _min_ puls upp när AK vänds upp mot A8? sjukt spännande, lycka till! Citera
gibbsson Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Postad 12 Oktober , 2013 Jag och srslyfu bokade resa till London igår natt efter några järn! Vi vaknar upp i tid och ringer varandra. Inser att vi bokat absolut det hundigaste flyget nånsin. De va ren djurtransport över Kattegatt. Vi har precis bestämt oss för vask, vägrar sitta bredvid en nerpissad tapir! Fan va korkad man är på fyllan asså, man lär sig aldrig hahaGL ingrosso!!! hahahhahaha ni två Antar att happe börjat bila i detta nu! Ställer mig i skamvrån och går ut en sista golfrunda för året istället för att flyga över. JOBBA YLI!!! Citera
Vladi Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Postad 12 Oktober , 2013 EPT Live @EPTLive 7m EPT London Main Event Final Table coverage with hole cards revealed starts today at 15:00 CET. Make sure not to miss it! #EPTLive Gogogog! Citera
Starfitter Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Postad 12 Oktober , 2013 Tog precis på streamen och fick se sista handen innan breaket. Värsta jag sett. Är de så folk spelar live? edit: chefigt att komma lite sent. Citera
Recommended Posts