HokuzzPokuzz Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Sådär då var man tillbaka med en rykande färsk dagbok. Se hur länge den håller denna gång. Jag är en heltidsspelande mttspelare som nu är inne på mitt sjätte år i följd. Spelat diverse stakes men huserar nu på midstakes-semihighstakes. Har såklart turat in en fantastiskt bra vänskapskrets där de flesta är tio gånger bättre eller mer. Slickat i mig så mycket info jag bara kunnat och har nu gått från grisdålig till hyffsat kass. Just nu är vi ett gäng på runt 7-8 st som spelar från ett kontor i göteborg. Vi är alla mttgrinders och tanken är väl att alla skall skriva i denna lite när de känner för det. Kontoret sägs dock upp i slutet av augusti och då är tanken att vi skall bege oss till Costa Rica i några månader för att spela där. Börjar med att inleda dagboken med ett fint måndagspass. Efter en grön söndag i ryggen går man såklart in med hybris-deluxe å reggar allt man hittar. Då börjar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Gott skattletande, ses vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Dagboksriggen!! Hoppas du fortsätter tura på! #runlikevigge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Spelar också måndagspoker. Dock inte med en grön söndag i ryggen! Dagboksrigg #runlikevigge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Soft! Kommer följas Garvade till som fan åt "gått från grisdålig till hyfsat kass" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 gl! inte säker på vilka alla ni är men vi lär mötas en hel del =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 GL! Ett extra GL för rimmande dagbokstitel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Känns som jag bör kosta på mig det första inlägget på mycket länge på PF som inte är ren jävelskap eller trolleri. glgl sir. Edit: Förutsatt att ni är hemma från Costa rica den 14oktober för Live-SM, annars får jag nog fan editera hela posten till något trolleri bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Måste man ju följa, världseliten i röta samlade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Gott skattletande, ses vid borden! Vi ses nästintill varje dag Gl m8! Dagboksriggen!! Hoppas du fortsätter tura på! #runlikevigge Ty chefen! Spelar också måndagspoker. Dock inte med en grön söndag i ryggen! Dagboksrigg #runlikevigge Fint löp idag! Ty! Soft! Kommer följas Garvade till som fan åt "gått från grisdålig till hyfsat kass" Hehe Tyvärr alltid lite roligare när det är sant =) gl! inte säker på vilka alla ni är men vi lär mötas en hel del =) Men vi vet vem du är GL! Ett extra GL för rimmande dagbokstitel. Tack! Rejält stolt över det namnet Känns som jag bör kosta på mig det första inlägget på mycket länge på PF som inte är ren jävelskap eller trolleri. glgl sir. Edit: Förutsatt att ni är hemma från Costa rica den 14oktober för Live-SM, annars får jag nog fan editera hela posten till något trolleri bara. Tackar! Får se om vi kommer ner å spelar! Måste man ju följa, världseliten i röta samlade! Hela vårt kontor ihop har inte ens hälften så mkt tur som du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 23 år av det manliga könet och har spelat på heltid i 3 år. Bor i centrala Göteborg. Mål med DB: Ta mig förbi Eisenhower1 på P5 och förhoppningsvis göra lite smet på vägen. Gillar: Få in det som skit och dra ut, Öl och diskotek Kanske ska skriva vad man spelar också. MTT's Mid/highstakes på de flesta nätverk Nyss hemkommen efter en nästan två månaders resa i Cali och Vegas så man är lite ringrostig. Hoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 GL HF, klockrena inledningar av er. "Gillar: Få in det som skit och dra ut, Öl och diskotek" Fick mig att smila lite. Top 5 uteställen i gbg? Gärna rangordnat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 GL HF, klockrena inledningar av er. "Gillar: Få in det som skit och dra ut, Öl och diskotek" Fick mig att smila lite. Top 5 uteställen i gbg? Gärna rangordnat Tackar! Hmm, är väl inte ute speciellt mkt egentligen. Fast ändå mer än Gibbsson. Men skall man ranka så är väl det följande jag följer iaf: 1. Port du soleil (Sommarklubb som tidigare låg nere vid hamnen men nu har de flyttat in till centrala delen av stan å har ej besökt det i år. Men var nuts innan) 2. Park Lane. Klassiker som alltid står sig fint. Nu är jag clueless egentligen. 3. Lounge(s) 4. Villa belparc 5. Yaki Da Fan va dålig koll jag har på nattklubbsvärlden. Finns säkert bra mkt bättre klubbar än de jag rekat. Men det får vara facit sofar:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Hej! Jag heter Kroon och gillar spel. Särskilt i tävlingsform. Spelat på heltid snart 5 år och har fått se och uppleva mycket mer än vad man förtjänar. Har spenderat nästan hela proffskarriären som häst, men nu står jag på egna ben sedan ett knappt halvår tillbaka. Gillar hårdrock, tv-mys och 888s109f på tisdagar. Gillar inte Håkan Hellström, skatteverket och Pokerstars. Är lite av dagbokens joker då jag inte bor i gbg, eller betalar någon kontorshyra. Men så fort det blir läge kommer jag hit och snyltar på både lokal, springlina och pokerhemligheter. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog bara skriva här när det går bra, så jag hoppas att vi ses snart och ofta! hoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Håller med Vigge ovan, undantag för Yaki-Da som knappt kommer in på top 100. Lyckades undvika katastrofdag genom att vinna hot 30 fr. Blev man bara lillback. Nu=hemgång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Håller med Vigge ovan, undantag för Yaki-Da som knappt kommer in på top 100. Lyckades undvika katastrofdag genom att vinna hot 30 fr. Blev man bara lillback. Nu=hemgång Nä Yaki-Da var såklart utfyllnadskrog! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Jag kommer nog skriva endel här också då detta vekar bli nån form av The office GBG dagbok. Liten presentation: Spelat i runt 8-9år runt 22 år gammal Spelar HS MTTs Adopterat HokuzzPokuzz Mål 2013: Hålla övriga svenska legender bakom mig på p5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Kommer helt klart att följas. GL allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 GL! Kommer det bjudas på lite intressanta HH's också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 GL! Kommer det bjudas på lite intressanta HH's också? Hoppas de! Även om det lätt blir att man drar HHs i 5i pauserna på kontoret, eller glömmer spara sina händer under grinden. Men ska försöka få in några. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Måste man ju följa, världseliten i röta samlade! Säger du så om alla? Trodde jag var speciell GL allihopa också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 nu hade jag tur på stars igen! 3 fina finalbord och plus 3-4k blev nattens resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Fan va kul, stort lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Kroon i en dagbok igen! Lycka samtliga turredonks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Good luck pöjkar, om man ändå hade tid att spela MTTs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts