Gå till innehåll

ComeOn - ändrade terms. SE UPP!


cOP

Recommended Posts

Jag skulle ta ut 2 tusen från ComeOn 2013-06-30 men de har fortfarande inte kommit. Jag frågade på supporten varför pengarna va sena och fick någon ny paragraf upptryckt i röven där det står att inga utbetalningar görs på pokervinster. Någon som är sugen på att sätta in sina pengar där nu?

 

De skyller på nätverket Cake och visst det kanske är deras fel, men i mina ögon kommer det alltid vara ComeOn som är ansvariga, vem de skriver avtal eller samarbetar med är deras ansvar.

 

Jag vet inte hur jag ska göra med de pengar jag har kvar på ComeOn men jag vet att jag aldrig mer kommer spela på deras sida igen, den är död för mig, lika död som Dödarn...;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad får du att Dödarn har hoppat av ifrån? tycker han skriver som aldrig förr på Comeon. Jag har alltid gillat Dödarn och hans sätt att skriva och förhålla sig till pokern men nu har hans gloria hamnat lite på sne...

 

Han har skrivit att han ska sluta blogga, sista bloggen kommer fjärde augusti tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Varning för Comeon blåser folk på sina vinster.

Comeon har hänvisat mig till en idiot regel där de skyller på sin pokerklient för att blåsa mig på mina pengar. Tro det eller ej har nu väntat i 8 månader på 20 000kr som jag vunnit på deras poker! Enda de fortsätter säga är att de inte kan annat än att be mig vänta och att det kommer att lösa sig. Att de ens kan med att behandla sina kunder på det här sättet.

Är det någon där som fått sin vinst efter en sådan väntetid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varning för Comeon blåser folk på sina vinster.

Comeon har hänvisat mig till en idiot regel där de skyller på sin pokerklient för att blåsa mig på mina pengar. Tro det eller ej har nu väntat i 8 månader på 20 000kr som jag vunnit på deras poker! Enda de fortsätter säga är att de inte kan annat än att be mig vänta och att det kommer att lösa sig. Att de ens kan med att behandla sina kunder på det här sättet.

Är det någon där som fått sin vinst efter en sådan väntetid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick mitt från Juicy (också revolutionen) efter många om och men. Hade några tusen dollar pending till skrill men avbröt den efter tre månader. Valde sen att gå in och generera lite rake och tog ut 90% till bankkonto (trodde färre hade de alternativet om det va separata köer) samtidigt som jag maila min affe. De uttaget gick på två veckor :) Sen tog jag ut resterande som också gick förhållandevis snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar sunbird88. Är inte med på vad du menar.

Vad har Juicy med comeon att göra? Hur menar du med att du gick in och genererade några rake och tog ut 90% till ditt bankkonto?

 

Juicy och comeon är ju två olika skin på samma plattform. Och i princip alla skin, utan Intertops, verkar ju ha problem med cashouts.

 

Man kan ju bara spekulera varför dom inte processer uttagen. Antagligen är väl pengarna slut i kassan. Då valde jag att spela lite och generera rake.

 

Ingen garanti för att det kommer funka på comeon dock. Finns ju en del trådar på 2+2 om alla möjliga skin på revolutionen som ligger 15+ mån efter med utbetalningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juicy och comeon är ju två olika skin på samma plattform. Och i princip alla skin, utan Intertops, verkar ju ha problem med cashouts.

 

Man kan ju bara spekulera varför dom inte processer uttagen. Antagligen är väl pengarna slut i kassan. Då valde jag att spela lite och generera rake.

 

Ingen garanti för att det kommer funka på comeon dock. Finns ju en del trådar på 2+2 om alla möjliga skin på revolutionen som ligger 15+ mån efter med utbetalningar.

 

Man är glad rullen är på ps när man läser detta---:-)

 

Mitt senaste utag tog 5 minuter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...