Gå till innehåll

Överföring mellan NETeller och PayPal?


Permit

Recommended Posts

Eftersom ingen kunde ge mig något annat förslag på hur man kan fixa den fulla versionen av pokertracker, än att verkligen köpa det, så undrar jag om man kan föra över pengar från NETeller till PayPal? Det låter ju onekligen lite konstigt.

 

Sen så undrar jag vad som händer med pokertracker om man formaterar datorn, måste man köpa/be om en ny registration code då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... så undrar jag om man kan föra över pengar från NETeller till PayPal? Det låter ju onekligen lite konstigt.

Inte för att jag har att göra med varför du ska göra det, men är det för att köpa Pokertracker så går det bra att betala med Neteller.

 

Sen så undrar jag vad som händer med pokertracker om man formaterar datorn, måste man köpa/be om en ny registration code då?

 

Inga problem; Först sparar du undan ett par filer där de reggade händerna du spelat innan sparas. Sen är det bara att ladda ner igen till nya datorn, maila Pokertracker för att få ny registreringskod(kostar inget). Till sist lägga in de gamla "handhistory"filerna som du hade sparat undan.

 

Har precis köpt en ny dator, så jag gjorde själv detta för några timmar sen, gick smidigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Har en del pengar innestående på paypal och sökte här på forumet efter någon info om det. Kan man inte ta vägen någonstans med dessa pengar utan att det blir en massa avgifter? Måste man handla på Ebay eller?

 

Trodde det skulle vara lika lätt att dra pengar runt via paypal som Neteller...

 

(Jag vet förresten var man kan få tag på pokertracker utan att betala... men det kan jag inte berätta här...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...