Permit Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 Eftersom ingen kunde ge mig något annat förslag på hur man kan fixa den fulla versionen av pokertracker, än att verkligen köpa det, så undrar jag om man kan föra över pengar från NETeller till PayPal? Det låter ju onekligen lite konstigt. Sen så undrar jag vad som händer med pokertracker om man formaterar datorn, måste man köpa/be om en ny registration code då? Citera
Torna Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 ... så undrar jag om man kan föra över pengar från NETeller till PayPal? Det låter ju onekligen lite konstigt. Inte för att jag har att göra med varför du ska göra det, men är det för att köpa Pokertracker så går det bra att betala med Neteller. Sen så undrar jag vad som händer med pokertracker om man formaterar datorn, måste man köpa/be om en ny registration code då? Inga problem; Först sparar du undan ett par filer där de reggade händerna du spelat innan sparas. Sen är det bara att ladda ner igen till nya datorn, maila Pokertracker för att få ny registreringskod(kostar inget). Till sist lägga in de gamla "handhistory"filerna som du hade sparat undan. Har precis köpt en ny dator, så jag gjorde själv detta för några timmar sen, gick smidigt Citera
Permit Postad 10 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2004 Inte för att jag har att göra med varför du ska göra det, men är det för att köpa Pokertracker så går det bra att betala med Neteller. Jo, men man måste ju vara certifierad för att kunna föra över pengar till en annan medlem, och det är inte jag. Citera
baller Postad 10 Augusti , 2004 Rapport Postad 10 Augusti , 2004 Du kan göra intern överföringar via partypoker eller stars också om du hellre vill göra det... skicka ett mail till pat så ordnar han det... Citera
Permit Postad 10 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2004 Du kan göra intern överföringar via partypoker eller stars också om du hellre vill göra det... skicka ett mail till pat så ordnar han det... Underbart, det ska jag göra! Tack för svaren! Citera
Mr Zero Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Kan väl tillägga att han inte kan ta emot pengar från Empire längre, dom har bett honom att sluta med det. Paradise eller Poker Stars går däremot bra. Citera
JBlixt Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Har en del pengar innestående på paypal och sökte här på forumet efter någon info om det. Kan man inte ta vägen någonstans med dessa pengar utan att det blir en massa avgifter? Måste man handla på Ebay eller? Trodde det skulle vara lika lätt att dra pengar runt via paypal som Neteller... (Jag vet förresten var man kan få tag på pokertracker utan att betala... men det kan jag inte berätta här...) Citera
Recommended Posts