Clutch Postad 9 Maj , 2013 Rapport Share Postad 9 Maj , 2013 Tjena är det någon skillnad mellan dom här programmen? HEM strular för mig har svårt att få in handhistoriken på svs... autoimport verkar inte funka alls.. är pokertracker bättre/enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 9 Maj , 2013 Rapport Share Postad 9 Maj , 2013 laddat ner senaste uppdateringen och dragit in röda krysset från tablemanager. Gör det så funkar det nog sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 14 Maj , 2013 Rapport Share Postad 14 Maj , 2013 Tjena är det någon skillnad mellan dom här programmen? HEM strular för mig har svårt att få in handhistoriken på svs... autoimport verkar inte funka alls.. är pokertracker bättre/enklare? Tycker att HEM är mer användarvänligt och har i princip alla stats och funktioner man behöver för att kunna analysera poker upp till en ganska avancerad nivå. Fördelen med HEM är att du kan köpa tilläggsprogrammet Notecaddy som i princip gör det möjligt för dig att filtrera ner och analysera vad som helst om du vill ta vidare analysen till en djupare nivå. Har inte använt PT3/4 lika mkt som HM så det finns en risk att jag kan ha missat några värdefulla funktioner. Om någon vet bra funktioner som bara finns i PT får ni gärna PMa mig, vill inte gå OT i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 14 Maj , 2013 Rapport Share Postad 14 Maj , 2013 pt4 har en notecaddyfunktion som ingår i standardprogrammet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 16 Maj , 2013 Rapport Share Postad 16 Maj , 2013 Det som suger med HEM är att det inte funkar till mac.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hayley-13 Postad 17 Maj , 2013 Rapport Share Postad 17 Maj , 2013 Jag har precis skaffat HM2 och har fått igång programmet. Det jag behöver lite hjälp med är bra tips om HUD inställningar till S-H 6 game. Har kollat runt lite efter det men hittar vidare inget bra. Jag vill skapa en bra HUD med 3x3 rader ca, alltså 9 stats på spelare som ska importeras om spelare jag möter inklusive mig och mina händer. Någon som har tips på en bra enkel start HUD och vad som är det viktigaste i short handed? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 17 Maj , 2013 Rapport Share Postad 17 Maj , 2013 Jag har precis skaffat HM2 och har fått igång programmet. Det jag behöver lite hjälp med är bra tips om HUD inställningar till S-H 6 game. Har kollat runt lite efter det men hittar vidare inget bra. Jag vill skapa en bra HUD med 3x3 rader ca, alltså 9 stats på spelare som ska importeras om spelare jag möter inklusive mig och mina händer. Någon som har tips på en bra enkel start HUD och vad som är det viktigaste i short handed? Tack på förhand! VPIP, PFR, 3bet pre, fold to 3 bet pre, won $, aggrofactor, cbet flop when raised pre, fold to cbet. Tror dessa är rätt värdefulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hayley-13 Postad 17 Maj , 2013 Rapport Share Postad 17 Maj , 2013 Tack för ett snabbt och ett bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foogel Postad 17 Maj , 2013 Rapport Share Postad 17 Maj , 2013 Jag har precis skaffat HM2 och har fått igång programmet. Det jag behöver lite hjälp med är bra tips om HUD inställningar till S-H 6 game. Har kollat runt lite efter det men hittar vidare inget bra. Jag vill skapa en bra HUD med 3x3 rader ca, alltså 9 stats på spelare som ska importeras om spelare jag möter inklusive mig och mina händer. Någon som har tips på en bra enkel start HUD och vad som är det viktigaste i short handed? Tack på förhand! Jag använder dessa: Spelar 5max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hayley-13 Postad 17 Maj , 2013 Rapport Share Postad 17 Maj , 2013 Tack för tipset Foogel det ser bra ut! Jag får testa mig fram Om jag skulle ta bort Name i HUD påverkar det något? När det gäller import av händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foogel Postad 17 Maj , 2013 Rapport Share Postad 17 Maj , 2013 Tack för tipset Foogel det ser bra ut! Jag får testa mig fram Om jag skulle ta bort Name i HUD påverkar det något? När det gäller import av händer? Nope. Tycker själv det är onödigt med namn i HUDen då man ändå kan få upp det genom popup. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts