Gå till innehåll

HEM vs pokertracker

Clutch

Recommended Posts

Tjena är det någon skillnad mellan dom här programmen?

HEM strular för mig har svårt att få in handhistoriken på svs... autoimport verkar inte funka alls.. är pokertracker bättre/enklare?

Tycker att HEM är mer användarvänligt och har i princip alla stats och funktioner man behöver för att kunna analysera poker upp till en ganska avancerad nivå.

Fördelen med HEM är att du kan köpa tilläggsprogrammet Notecaddy som i princip gör det möjligt för dig att filtrera ner och analysera vad som helst om du vill ta vidare analysen till en djupare nivå.

Har inte använt PT3/4 lika mkt som HM så det finns en risk att jag kan ha missat några värdefulla funktioner. Om någon vet bra funktioner som bara finns i PT får ni gärna PMa mig, vill inte gå OT i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis skaffat HM2 och har fått igång programmet. Det jag behöver lite hjälp med är bra tips om HUD inställningar till S-H 6 game. Har kollat runt lite efter det men hittar vidare inget bra. Jag vill skapa en bra HUD med 3x3 rader ca, alltså 9 stats på spelare som ska importeras om spelare jag möter inklusive mig och mina händer. Någon som har tips på en bra enkel start HUD och vad som är det viktigaste i short handed?

Tack på förhand!

Länk till kommentar

Jag har precis skaffat HM2 och har fått igång programmet. Det jag behöver lite hjälp med är bra tips om HUD inställningar till S-H 6 game. Har kollat runt lite efter det men hittar vidare inget bra. Jag vill skapa en bra HUD med 3x3 rader ca, alltså 9 stats på spelare som ska importeras om spelare jag möter inklusive mig och mina händer. Någon som har tips på en bra enkel start HUD och vad som är det viktigaste i short handed?

Tack på förhand!

VPIP, PFR, 3bet pre, fold to 3 bet pre, won $, aggrofactor, cbet flop when raised pre, fold to cbet.

Tror dessa är rätt värdefulla.

Länk till kommentar

Tack på förhand!

Jag använder dessa:

njaJG7e.png

Spelar 5max.

Länk till kommentar

Tack för tipset Foogel det ser bra ut! Jag får testa mig fram :) Om jag skulle ta bort Name i HUD påverkar det något? När det gäller import av händer?

Nope. Tycker själv det är onödigt med namn i HUDen då man ändå kan få upp det genom popup.

Länk till kommentar