Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Tjena! Det var jag som gjorde mongospelet med 85s :-) Läst en del i din db och trodde du skulle tänka att min linje var för sjuk för att kunna ta med bluff. När du knackar bakom turn och sen betar litet river kändes det som KQ var typ toppen av din range och jag hoppades väl kunna smeta bort dig från alla händer i princip. Aja, ibland levlar man sig själv att spewa bort ett BI mest för att det är roligare än att folda.

 

Regel nr1: Bluffa aldrig en fisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Det var jag som gjorde mongospelet med 85s :-) Läst en del i din db och trodde du skulle tänka att min linje var för sjuk för att kunna ta med bluff. När du knackar bakom turn och sen betar litet river kändes det som KQ var typ toppen av din range och jag hoppades väl kunna smeta bort dig från alla händer i princip. Aja, ibland levlar man sig själv att spewa bort ett BI mest för att det är roligare än att folda.

 

Hehe, kul att du dyker upp här :D

Gillar också tanken faktist..

 

Meeen this här under

Regel nr1: Bluffa aldrig en fisk

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stressad kille som köper trisslotter till samtliga släktingar dagen innan julafton. Skön snubbe :)

 

Haha! Kanske jättestor släkt eller väldigt få och måste väga upp med kvantitet ;)

 

Spelade lite pokerus, blev någon hunka upp efter varit i en liten grop på ~1,5K. =) Har ingen interessand hand direkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter atm och käkar lite kött efter träningspass, feelsgood.

 

Efter att ha läst Padrinos's, JV's, Starfitter's och minibiffs 2013 TR så börjar jag fundera på hur mitt år sett ut.

Generellt så tycker jag att mitt liv är dödstråkigt i jämförelse med andras liv. "Naee händer inte så mycket" brukar standard-svaret vara om någon frågar om ens tillvaro osv.

 

Men när jag faktist tänker efter så har 2013 varit rätt händelserik, kanske det händelserikaste året i mitt liv. Så tänkte ta chansen att smälla upp en 2013 TR jag också. Man vet ju aldrig om detta kommer bli mitt händelserikaste år ever så måste ju ta vara på det och skriva medans minnet är någorlunda färskt :D

 

Förvänta er ingenting i stil med Padrinos dock! Har alltid haft en talang för att korta ner saker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du ska göra en, har varit intressant att följa din dagbok du har ju haft andra upplevelser, som att ta studenten! :D Och kan någon förklara vad "TR" betyder, vet inte exakt så blir lite fundersam...

 

Får bli en snart! Tänkte ju skriva igår men efter grinden satt jag mig och spela wow med en polare :D

TR= Trip Report ;)

 

Ååå slänger opp ViktorH-backflippen nu också. Känner det är lika bra :D Är säkert en del som vill se den =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...