Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands

Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

• Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10

Recommended Posts

Ty för inputen grabbar! Uppskattas mktmkt.

Tog morgongrinden och backade 1 inköp på /2. Pokern går lite småsegt nu men, spela bra o va nöjd :)

Körde coachingsesse sedan in till stan med en polare. Behövde köpa nya kläder så blev sköna raw jeans, vinröda/svarta chinos + några stickade tröjor/hoodie och en fin liten skjurta. Är fortfarande på jakt efter ett par svarta oxfords i mocka men hittar aldrig nöten :( Några tips för en budgetkille?

Efter shoppingen blev det sushi uppföljt av bowling. Var med polarens syskon+respektive så vi blev ett gäng på 8. Mkt roligt umgänge, är nog det skönaste syskongänget jag känner. Klonka mest poäng på bowlingen också 8-)

Kom precis hem nu och tänkte sätta mig och grinda men då det är färre värdebord på SVS /4-/5 än jag vet inte vad (i min mening, är fisk osv). så sticker jag oot igen.

Tjohej lefverpastej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort GL till Falk o Green på FT i stötpokerzz !

Drog en litta grindingtur och hittade plus idag, kändes skönt. Såg även att Lucaras rapport som kom ut inatt var godis, så får se vad måndagen har att ge börs-väg :)

Ikväll blir det ugång. Nystrykt skjorta, morgan+cola (julmust light ist8-) ) och god mat innan så ser fram emot det mucho!

Var på Carlings igår och hörde dem spela Sultans of Swing också. Minns låten ifrån att far min hade spelat den för mig när jag var där i somras. Tycker den är otroligt skön och fastnade direkt! Sitter i onepiecen och bara softar till den nu innan jag ska börja ta tag i grejjerna

Dagens största balja. Antar FI är fisk mtp. hur han spelar. Vi degar turnen här aaaaaaaalltid när han 3bettar oss va? Eller? Degen blir x4,75 hans bet vilket känns stort. Samtidigt så vill jag ju inte dega några drag här då hans synrange krossar oss + att vi förmodligen inte har någon FE när han höjer oss här (fisk+minraise=släpper aldrig).

Dela med er av era tankar pls :D

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2351394

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $1446.79 - VPIP: 19, PFR: 10, 3B: 4, AF: 3,1, Hands: 875

CO: $546.86 - VPIP: 49, PFR: 29, 3B: 7, AF: 2,5, Hands: 506

Hero (BTN): $400.00 - VPIP: 27, PFR: 20, 3B: 6, AF: 2,8, Hands: 211087

SB: $450.06 - VPIP: 19, PFR: 14, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 36

BB: $932.38 - VPIP: 29, PFR: 13, 3B: 0, AF: 2,3, Hands: 24

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN with T :spade: Q :spade:

2 folds, Hero raises to $8, 1 fold, BB calls $4

Flop: ($18.00) K :club: J :club: A :heart:(2 players)

BB checks, Hero bets $13.50, BB calls $13.50

Turn: ($45.00) 9 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $36.00, BB raises to $84, Hero raises to $190.50, BB raises to $313, Hero raises to $378.50, BB calls $65.50

River: ($802.00) T :club:(2 players)

Länk till kommentar

Stort GL till Falk o Green på FT i stötpokerzz !

Drog en litta grindingtur och hittade plus idag, kändes skönt. Såg även att Lucaras rapport som kom ut inatt var godis, så får se vad måndagen har att ge börs-väg :)

Ikväll blir det ugång. Nystrykt skjorta, morgan+cola (julmust light ist8-) ) och god mat innan så ser fram emot det mucho!

Var på Carlings igår och hörde dem spela Sultans of Swing också. Minns låten ifrån att far min hade spelat den för mig när jag var där i somras. Tycker den är otroligt skön och fastnade direkt! Sitter i onepiecen och bara softar till den nu innan jag ska börja ta tag i grejjerna

Dagens största balja. Antar FI är fisk mtp. hur han spelar. Vi degar turnen här aaaaaaaalltid när han 3bettar oss va? Eller? Degen blir x4,75 hans bet vilket känns stort. Samtidigt så vill jag ju inte dega några drag här då hans synrange krossar oss + att vi förmodligen inte har någon FE när han höjer oss här (fisk+minraise=släpper aldrig).

Dela med er av era tankar pls :D

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2351394

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $1446.79 - VPIP: 19, PFR: 10, 3B: 4, AF: 3,1, Hands: 875

CO: $546.86 - VPIP: 49, PFR: 29, 3B: 7, AF: 2,5, Hands: 506

Hero (BTN): $400.00 - VPIP: 27, PFR: 20, 3B: 6, AF: 2,8, Hands: 211087

SB: $450.06 - VPIP: 19, PFR: 14, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 36

BB: $932.38 - VPIP: 29, PFR: 13, 3B: 0, AF: 2,3, Hands: 24

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN with T :spade: Q :spade:

2 folds, Hero raises to $8, 1 fold, BB calls $4

Flop: ($18.00) K :club: J :club: A :heart:(2 players)

BB checks, Hero bets $13.50, BB calls $13.50

Turn: ($45.00) 9 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $36.00, BB raises to $84, Hero raises to $190.50, BB raises to $313, Hero raises to $378.50, BB calls $65.50

River: ($802.00) T :club:(2 players)

Hade han gjort det stort på turn hade jag åtminstone funderat på syn men nu är det inget att diskutera IMO. Hade nog sagt 225 dock. Blir ändå ingen perfekt size till river direkt och hans odds blir aningen för bra nu.

Länk till kommentar

Fråga dina andra polare vad som hände sen ber du om ursäkt :)

std ;)

Yes, spenderat hela dagen med att be om ursäkt till folk samt styrt upp med polaren. Blev också buttad in i en lampa som krascha på festen. Skreks på mig att jag skulle betala den igår men verkar ligga på is. Det läskiga är att jag var hemma hos några som tjänar jäääääääääääättemkt så den kanske var jättedyr :(

Första ordentliga snefylla med minnesluckor [ X ]

Länk till kommentar

Knuffad in i en lampa = Ej betalningsansvarigt.

Kan vara ditt juridiska ombud Cyntax-style om de tjabbar.

Haha! Häftigt om jag skulle dra till med "vänta, jag vill ha min advokat" o plockar opp dig =)

Känns dock som att även om jag juridiskt sätt inte är betalningsansvarig så är det nog rätta vägen att gå. Visa att jag inte är någon skunk som är bajspackad på alla fester och förstör.

Eller så kan man kalla det en dyr läxa. Oskön situation iallafall.

Blir väl lite bevisbörda också? ;) Någon kanske såg honom gunga in i lampan men inte såg någon knuff.

Har minst 2 st som såg att jag blev buttad i lampan så där har jag ju backup, får se om jag lyckas dodgea detta.

Polaren berätta också att denna snubbe som butta var o butta på alla killar den festen

Länk till kommentar

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...