Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Mkt imponerande graf och tillika utvecklings kurva du gett prov på, wp MR!

 

Tack så mycket! :)

 

make the insider skämt outsider plz

 

Hehe inge insider! Lepidus forumcitat e ett gammalt inlägg av mig :roffe:

 

-----------------------

 

Prisvärdaste 4K-skärmen till datorn som finns atm?

Funderar på att köra 3 skärmar alt. slopa den med sämst upplösning. Behöver mer utrymme :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket! :)

 

 

 

Hehe inge insider! Lepidus forumcitat e ett gammalt inlägg av mig :roffe:

 

-----------------------

 

Prisvärdaste 4K-skärmen till datorn som finns atm?

Funderar på att köra 3 skärmar alt. slopa den med sämst upplösning. Behöver mer utrymme :-D

 

har du börjat lira på fler siter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sent på pucken, men gz till en fin februarigraf!

 

Tack o tack :)

 

--------------------

 

Denna månad börjar inte lika bra. 5K händer och 15K sek rätt ner i källarn. Vet inte riktigt vad jag gör för fel. Ska gå igenom lite djupare sen inatt, ska försöka hinna med en session till efter maten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack o tack :)

 

--------------------

 

Denna månad börjar inte lika bra. 5K händer och 15K sek rätt ner i källarn. Vet inte riktigt vad jag gör för fel. Ska gå igenom lite djupare sen inatt, ska försöka hinna med en session till efter maten.

 

Sjukt, skall ju inte gå att ha en backsession när man har ett sjukt bra b-game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12.18 :mrgreen: name i dybban flyttar in

 

Kändiiizz!

----------

 

Hallå forat. Längesen.

Update på målen!

1 träningspass

3 sockerfria dagar.

11.7k händer-ish.

 

E i fas för allt förutom gymmandet.

Va ner o hälsa på -20K och e nu -13K för månaden. Skopan var framme där ett tag och nu ska vi fylla igen skiten o bygga ett stooort beeeeerg.

 

Ikv blir det öl/grogg och raila massa CS och annat skoj. Ha de fint forat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Mars-update 1v in

 

Mars siktar vi pååå:

75k händer [17500 händer, semi-fas]

15 gympass [1 :( vad händer med mig]

Försöka vara liiiite mer social (struts-mode i februari och varit rätt tråkigt emellanåt även om det har gynnat pokern) [Jaaaa här har man lyckats, feelsgood.]

15 sockerfria dagar [uppe i 4 i believe! Tricket e o ha jääävla massa morötter hemma]

 

Annars händer det inte så värst mycket in the life of name. Ska försöka skärpa till mig och grotta ner mig i ovanstående punkter resten av månaden och sen ta semester 1v i tidig april då jag ska iväg till portugal. Antar semestern kommer kännas mycket skönare om man känner sig förtjänad av den :)

 

Graaaaaf såklart också. Jinxa upp den här skiten kanske=)

 

 

63tawl.jpg

 

Redigerad av Namehere
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meta's approval getting, hard it is, young padawan

 

E bara säga att man squattar ATG och att crossfit är för mesar så är man ju kläär 8-)

 

Mars-update 2v in

 

Mars siktar vi pååå:

75k händer [24000 händer, inte ett dugg i fas]

15 gympass [4]

Försöka vara liiiite mer social (struts-mode i februari och varit rätt tråkigt emellanåt även om det har gynnat pokern) [bra denna vecka med.]

15 sockerfria dagar [8-9]

 

Spelar magiskt dålig poker atm, och volymen suger. Ska försöka fixa till nästa vecka bättre så man kanske vinner något. Nu new girl tills jag däckar, hadeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unnade mig alex&sigges 200e podcast igår, live i Karlstad. Ren och skär magi. 2 timmar som bara flög förbi, var verkligen riktigt bra.

 

Därmed blev det inte stor volym igår, så får tas igen idag. E redan 3K händer deep och ska iallafall få in 2K till. Ska köra en liten längre break nu och fara in till stan och köpa nya iphonelurar (de försvann helt paff bom igår) samt köpa sushi.

 

Haaa deeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tala varmt om Urbanears!

 

edit: utvecklande vore som vanligt på sin plats! Haft mina kransar i två år, supernöjd. Betalade 250 spänn för de, mkt bra ljud för priset, liiite mkt bas ba. Sitter finfint i örat, så pass så man kan hugga krossfit i de, finns att tillgå i flera asfräna färger.

Redigerad av boman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett par Bose in ear med mikrofon att ha på jobbet. Du kan ha dem en hel dag utan att det skaver det minsta och mikrofonen är hur bra som helst!

 

+1

 

https://www.bose.se/SE/sv/home-and-personal-audio/headphones/earphones/soundsport-in-ear-headphones-for-selected-apple-devices/

 

Jag kör på dom och är supernöjd!

Hade tidigare en annan modell i ca 3år som jag använde dagligen som fortfarande fungerade när jag bytte, så bra kvalité är det = )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Generalfel att inte kolla med facit-PF innan man går o köper sig nya in-ears:( Har hittills varit nöjd med iphones egna in-ears så var inne i det klassiska tunnelseendet. Sushin var god iallafall!

 

Skriver upp alla reks för när dessa nyinköpta försvinner. De brukar vara med mig ett halvår och sen gå sönder/försvinna. Tack PF!

 

Blev 4500 nävar idag rätt exakt. Alla linjer på plus, PLS fortsätt som såhär resten av månaden. Gymmade igår med, imorgon blir det igen. Ben på schemat. Ser fram emot det, så blir det stillasittande hela torsdagen (förhoppningsvis DOMS of the GODS) med 4500 nya frääääscha nävar. Blev ägd på en budgivning, men har siktet inställt på ett annat objekt. Spotify överöser mig med myzigaste musiken på deras "Weekly tips". Mår bra, nu ska vi hitta en 50K-rush sista halvan av mars.

 

MvH Short story

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...