Gå till innehåll

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

• Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10

Recommended Posts

Postad
Haha, finemang! Bra timing du bumpade tråden btw, har lite neeeews. Gått och ska bli lägenhetsägare 8-)

Sååååg på insta nyss, graaaaaaatz :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Var, när, hur? Och hur mycket? ;)

Postad (redigerade)
Sååååg på insta nyss, graaaaaaatz :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Var, när, hur? Och hur mycket? ;)

Taaaaaaaack!

Kil, 1 juli, in the ass. Hur mycket? Det vet jag inte ens själv. PM For details.

Nu ska jag nanna, hadeee likka till hejdooo

EDIT: Jäkla näsvis man e efter ett par vin.

Redigerad av Namehere
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Bump!!

Tjena!

Blev inte mkt grind i påsk. Fylla och sen en veckas feber. Tillfrisknade några dagar innan portugal, sen var man borta 1v till. Nu e man hemmastadd igen.

Mars var hemsk på alla sätt o vis. Grinden var mkt kall, gymmet var kallt. Var dock nice socialt, så allt var i och för sig inte pest=)

Nu går jag på en myz-deff fram till 1 augusti då jag tänker väga 90kg. Väger för nuvarande 0.1 ton. Kommer också spela mkt poker och skära ner på spriten. Man har unnat sig på tok för mkt det senaste.

Nu tjööör vi

Postad
Tjena!

Blev inte mkt grind i påsk. Fylla och sen en veckas feber. Tillfrisknade några dagar innan portugal, sen var man borta 1v till. Nu e man hemmastadd igen.

Mars var hemsk på alla sätt o vis. Grinden var mkt kall, gymmet var kallt. Var dock nice socialt, så allt var i och för sig inte pest=)

Nu går jag på en myz-deff fram till 1 augusti då jag tänker väga 90kg. Väger för nuvarande 0.1 ton. Kommer också spela mkt poker och skära ner på spriten. Man har unnat sig på tok för mkt det senaste.

Nu tjööör vi

Aight lycka till!! Var i Portugal var du?

Postad
Blev inspirerad av JV att visa upp nyinköpta lägenheter :-)

1a juni flyttar jag in, heja heja!

ub9kfJK.jpg

zcg8TU3.jpg

d5kcPCl.jpg

PaHMWkV.jpg

LcLeSVd.jpg

gwL7uuJ.jpg

ybH87d4.jpg

MQGLzPj.jpg

aJUyn3K.jpg

Jävlar vad fräsch (och stor)! Stort grattis :-) Vad gick den på om man får fråga?

Postad
Jävlar vad fräsch (och stor)! Stort grattis :-) Vad gick den på om man får fråga?

Snyggt! :)

Danke, grabbar!

FRAEEN, den e stor! 64kvm till mig + balkongen, verkligen inte fy skam. Fick ge 290 för den! :)

Nemen :) lilla bubben gått och släppt sargen! Good for you!

Haha! :h:

Gör inga mål från sargen, måste in i matchen ju! Blir nog bra detta

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...